دانلود بازی Metal Unit برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Metal Unit برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

129

1399/11/11

00:52


بازی Metal Unit یک داستان غم انگیز از بازماندگان انسانی را برای شما روایت خواهد کرد که همگی در حال نبرد با هیولاها بوده و ماشین‌هایی را برای بازیابی مجدد کنترل سیاره ارسال می‌کنند. زمین از هر جهت در محاصره افتاده است و موجودات باستانی را می‌بینیم که از ماشین‌های زیر زمینی و بیگانه خارج شده و قصد دارند که وارد این محاصره شوند. سرنوشت این سیاره در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و این شما هستید که باید تعادل را دوباره به آن بازگردانید.

شما می‌توانید در نقش یوانا وارد مل شده و به‌عنوان یک سرباز جدید، یونیفرم مخصوص خود را پوشیده و شانس خود را بالا ببرید. یوانا می‌تواند یک سفر حماسی برای نجات بشریت داشته باشد و انتقام خواهر خائن خود را بگیرد. او باید با نژاد بیگانه به نبرد پرداخته و از خطوط خودی در برابر دشمنان محافظت کنید. همه چیز در بازی اکشن و سریع دنبال می‌شود و شما باید بتوانید از سلاح‌های متعدد و مهم برای نبردها استفاده کنید.د.

Metal Unit Build 6149175 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Metal-Unit

در بازی Metal Unit می‌توانید دسته‌های تخریب ایجاد کرده و آن‌ها را با طیف گسترده‌ای از ارتقاهایی که می‌توانید انجام دهید، قدرتمند سازید. بازی از محیط‌های عظیم و متنوع تشکیل شده است حتی می‌توانید سطح سیاره را کاوش کنید. در حفره‌های مرموز سیاره جوایزی قرار دارد که مهارت‌های شما را پیشرفت خواهد داد. شما می‌توانید هزینه‌های بیشتری را برای پیروزی در نبردها صرف کرده و خودتان را مجهز کنید. حالت Assist در بازی به شما امکان خواهد داد که بازی را متناسب با سلیقه‌ی خود تجربه کنید. می‌توانید چالش‌ها را بیشتر کرده و هیجان نهایی را در حالت Challenge بازی تجربه کنید. باید تلاش کرده و جوایز جدید را باز کنید. می‌توانید شانس خود را با این جوایز بالا برده و استراتژی خود را متناسب با آن بچینید. تجهیزات فعلی شما همه‌ی دارایی‌هایتان است و باید از آن‌ها محافظت کنی

info

Metal Unit tells a tragic story of human survivors and their battle against monsters and machines to regain control of their planet.

The Earth is under siege from all directions, with ancient beings emerging from underground and alien machines descending from space. The fate of the planet hangs in the balance, but you can help tilt the odds by playing as Joanna, a new soldier capable of wearing the powerful M-Unit suit. Follow Joanna on her epic journey to save humanity and get revenge on her traitorous sister that has taken up arms with the alien race.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit Windows 7+

Processor: Intel i5+

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750 or better

DirectX: Version 10

Storage: 500 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: 64-bit Windows 7+

Processor: Intel i5+

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 460 / Radeon HD 7800 or better

DirectX: Version 11

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

3) فایل های موجود در پوشه crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Metal Unit Build 6149175-CHRONOS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو