دانلود بازی Disjunction برای کامپیوتر – نسخه Razor1911 و Unleashed

دانلود بازی Disjunction برای کامپیوتر – نسخه Razor1911 و Unleashed


منبع: دانلود ها

114

1399/11/11

00:52


داستان بازی Disjunction در سال ۲۰۴۸ جریان دارد. به‌دنبال دستگیری یکی از رهبران برجسته‌ی جامعه، نیویورک در یک بی‌نظمی آشکار فرو رفته است. این مورد به این دلیل است که داروی معروفی به‌نام shard در سرتاسر جهان گسترش یافته است و آینده‌ی شهر را در یک تردید بزرگ فرو برده است. در این بین سه شهروند بسیار سخت گیر وجود دارد که قصد دارند حقیقت را کشف کرده و توطئه‌ای که بدین ترتیب ایجاد شده‌ است را از بین ببرند. این کار آن‌ها می‌تواند سرنوشت شهر را تغییر داده و اتفاقات خوبی را رقم بزند.

این بازی با الهام از آثار کلاسیک و نوآور ارائه شده است و تکنیک‌های جذابی را در گیم‌پلی بازی مشاهده می‌کنیم. این بازی یک نقش آفرینی تمام عیار است که روی پنهان‌کاری استوار شده است و می‌توانید یک داستان واقعی را در خلال آن تجربه کنید. بازی پیامدهای اساسی و جذاب را برای شما به‌همراه خواهد داشت و فناوری در زمان آینده نیز روی آن تاثیرگذار است. شما تنها کافی است که سبک موردعلاقه را انتخاب کرده و وارد رقابت‌ها شوید.

Disjunction PC-Razor1911 | Unleashed

دانلود-بازی-Disjunction

به‌روزرسانی‌های سایبرنتیک در بازی Disjunction جای دارد و می‌توانید از سلاح‌های خاص در نبردهای بی رحمانه بازی استفاده کنید. می‌توانید یک رویکرد متفاوت در بازی پیش گرفته و مرگ را برای بدخواهان خود به ارمغان آورید. در این بازی باید تصمیم درستی را اتخاذ کرده و آرام آرام پیش روی کنید. گیم‌پلی بازی روی بازیکنان استوار شده است و هر بازیکن می‌تواند سبک خاصی را دنبال کند. می‌توانید اکشن عمل کرده و همه را در یک نبرد شکست دهید. یا اینکه روش پنهان‌کاری را پیش گرفته و امتیازات بیشتری را از حرکات آهسته خود دریافت کنید. شما می‌توانید سه شخصیت قابل بازی را در این اثر داشته باشید و مهارت‌های هرکدام را به کار گیرید. داستان بازی پیامدهای اساسی روی نبرد نهایی خواهد داشت و در کنار آن، باید با ارتقا و کشف استعدد هرکدام از این افراد، به جنبه‌های بیشتری از بازی دست یابید.

info

2048. Following the arrest of a prominent community leader, New York stands in disarray. Suspicions and allegations run rife throughout the city, as an insidious drug known as ‘Shard’ spreads throughout the underworld. With the city’s future in doubt, three hardened citizens rise to discover the truth and uncover a conspiracy threatening to alter the city’s fate.

Inspired by tech noir classics, Disjunction is an intensely atmospheric stealth-action RPG that follows a trinity of interwoven narratives, and features a reactive story where your actions have real, persistent consequences. Choose your playstyle and use an arsenal of futuristic tech, cybernetic upgrades and weapons to blast through levels in brutally fast combat, or take a silent approach by using stealth and non-lethal takedowns to leave without a trace. Nobody needs to die… unless you decide they must.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad 2.7 Ghz, AMD Phenom(TM)II X4 3 Ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 260, Radeon HD 5770, 1024 MB, Shader Model 3.0

Storage: 2 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel(R) Core(TM) i5

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 660

Storage: 2 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

راهنمای نصب

فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Disjunction-Razor1911 با لینک مستقیم

—————-

دانلود نسخه فشرده بازی Disjunction-Unleashed با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو