راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام ( آموزش افزایش فروش اینترنتی )

راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام ( آموزش افزایش فروش اینترنتی )


منبع: مینویسم

102

1399/11/11

17:03


راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام ( آموزش افزایش فروش اینترنتی )

راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام ( آموزش افزایش فروش اینترنتی )
عصر، عصر تکنولوژی و دیجیتال است و این را همه افراد متوجه شده اند. در زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد و قرنطینه ها ایجاد شد، بازار تجارت متوجه اهمیت تکنولوژی و دیجیتال در فروش اینترنتی خود شد. اینستاگرام یکی از برنامه های محبوب بین همه افراد است که مورد استفاده همه عموم قرار گرفته شده است. اگر کمی در این برنامه فوق العاده حرفه ای باشید و کمی دیجیتال مارکتینگ آموزش دیده باشید به سادگی میتوانید از طریق اینستاگرام فروش اینترنتی بسیار خوبی را داشته باشید و برای این کار تنها کافی است که یک فروشگاه آنلاین برای خود آماده کنید. شاید برای افزایش میزان فروش در اینستاگرام ابتدایی ترین کار اقدام برای افزایش فالوور اینستاگرام باشد اما این کافی نیست. باید با ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام نیز آشنا باشید.

آموزش حرفه ای 5 مرحله برای افزایش فروش در اینستاگرام

اگر به دنبال این هستید که علاوه بر فروش حضوری و فعالیت تنها از طریق بازار سنتی، از فروش اینترنتی و سود های آن هم استفاده کنید بهتر است که این مطلب را تا آخر مطالعه کنید تا با چگونگی افزایش فروش در اینستاگرام آشنا شوید. در این پست قصد داریم راهکارهایی را براتان معرفی کنیم که به وسیله آن بتوانید فروش اینترنتی خود را با استفاده از اینستاگرام چند برابر کنید.

پس کافی است که مواردی که در مورد آموزش افزایش فروش اینترنتی توسط اینستاگرام است را خوب دنبال کنید.

همچنین بخوانید: بهترین کسب و کارها در دوران شیوع کرونا چیست؟ (روش های کسب درآمد در دوران قرنطینه)

آموزش حرفه ای 5 مرحله برای افزایش فروش و تبدیل در اینستاگرام

آموزش حرفه ای 5 مرحله برای افزایش فروش و تبدیل در اینستاگرام

قصد داریم تا 5 مرحله از مهمترین راهکار های افزایش فروش اینترنتی در اینستاگرام را کامل توضیح دهیم. زمان آن رسیده برای استراتژی اینستاگرام و فروشگاه آنلاین خود چهارچوب مشخصی را ایجاد کنید که بر روی آن حرکت کنید.

زمانی که شما این 5 مرحله را به ترتیب در زمان درست انجام دهید آن وقت همه افراد مشتاق به خرید از شما میشوند. پس با ما همراه باشید تا فروش عالی در اینستاگرام را تجربه کنید.

همچنین بخوانید: معرفی ۱۵ شغل پردرآمد اینترنتی و آی تی در جهان با درآمد بالا

1. تصمیم بگیرید که چه محصولی را میخواهید تبلیغ کنید و به فروش برسانید

 تصمیم بگیرید که چه محصولی را میخواهید تبلیغ کنید و به فروش برسانید

تصمیم بگیرید که چه محصولی را میخواهید تبلیغ کنید و به فروش برسانید

اگر قصد افزایش فروش خود در اینستاگرام را دارید و میخواهید از اینستاگرام خود یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید باید در مرحله اول اعتماد افراد را جلب کنید. برای اعتماد سازی افراد و مشتریان به شما باید کارهای زیادی انجام دهید و مهمترین آن این است که واقعا قابل اعتماد باشید.

اما چگونه در اینستاگرام و فیس بوک اعتماد سازی کنیم؟ جواب بسیار ساده است، برای افزایش فروش اینترنتی در اینستاگرام باید هیاهو و شور و شوق نشان دهید.

اول از همه باید برای خود و مشتریان اینستاگرام خود مشخص کنید که چه کالا و یا خدماتی را میخواهید به فروش برسانید؟ تا زمانی که خود نمبدانید که چه محصولی را میخواهید بفروشید از مشتری چه توقعی دارید که بداند در اینستاگرام شما به دنبال چه چیزهایی برای خرید باشد؟

پس از اینکه مشخص کردید که چه محصول و یا خدماتی را میخواهید به صورت اینترنتی و اینستاگرام بفروشید، زمان آن رسیده است که مرحله دوم را انجام دهید.

مطالب مرتبط: آیا کسب و کار اینترنتی مجوز می خواهد؟ (راهنمایی اخذ مجوز و نمادها)

2. شناسایی دغدغه های مشتریان

شناسایی دغدغه های مشتریان

شناسایی دغدغه های مشتریان

در این قسمت شما باید دغدغه های مشتری و مخاطب هدف خود را بشناسید. برای افزایش فروش در اینستاگرام شما باید مانند مشتریان خود فکر کنید و بررسی کنید که برای مشتریان شما چه سوال هایی پیش می آید و چگونه می توانید فرآیند اعتماد سازی و خرید را برای آن ها آسان کنید.

برای بهتر شدن کار خود باید عواملی را مورد بررسی قرار دهید که مشتری امکان دارد به خرید محصول شما جواب منفی بدهد. عوامل مختلف را بررسی کنید و سعی کنید بهانه ای برای مشتری نگذارید.

3. از مخاطبان خود بازخورد بخواهید

از مخاطبان خود بازخورد بخواهید

از مخاطبان خود بازخورد بخواهید

برای اینکه فروش خود را در اینستاگرام افزایش بدهید باید از مخاطبان هدف خود بازخورد بخواهید تا به شما در توسعه محصولات و خدمات خود کمک کنند. شاید راهکار بسیار ساده و پیش پا افتاده ای به نظر برسد اما اینگونه نیست.

همه افراد میدانند که باید از مشتریان خود بازخورد بگیرند اما باور کنید که تعداد بسیار محدود و کمی این کار را انجامی میدهند.

سوالاتی را در مورد بهبود فروش خود در اینستاگرام مطرح کنید و اجازه دهید تا آن ها پاسخ دهند تا به بهبود فروش شما اضافه شود. این ممکن است شامل نحوه طراحی یا نوشتن چیزی یا حتی یک عنوان باشد.

خواندن مطلب آموزش ۴ حالت سوال پرسیدن در اینستا به شما کمک می کند تا با مشتریان خود بیشتر در ارتباط باشید. همچنین مطلب ایده برای سوال استوری اینستاگرام به شما کمک می کند مخاطبین بیشتری جذب کنید.

4. در اینستاگرام فعال باشید و لایو بگذارید

در اینستاگرام فعال باشید و لایو بزارید

در اینستاگرام فعال باشید و لایو بزارید

هرچه در فضای مجازی و مخصوصا اینستاگرام فعال تر باشید مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کنید. سعی کنید به صورت روزمره در اینستاگرام لایو ( زنده ) بگذارید و با مشتریان و افراد مختلف ارتباط برقرار کنید. بگذارید با شما احساس راحتی داشته باشند و حتی صحبت هایی در مورد کار و اجناس جدید انجام دهید.

زمانی که شما در مورد تجربیات کاری خود و مشتریان قبلی خود صحبت می کنید به مخاطبان خود این اعتماد و اطمینان را میدهید که شما در کارتان حرفه ای هستید و از تجربه خوبی برخوردار هستید.

در مورد همکاران خود در تجارت های دیگر صحبت کنید و بگویید و که اکنون چه کاری انجام میدهند. سعی کنید با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. همچنین برای افزایش فالوورهای خود در اینستاگرام می توانید از برنامه های افزایش مخاطب واقعی اینستاگرام استفاده کنید.

5. به آرامی محصولات خود را معرفی کنید

به آرامی محصولات خود را معرفی کنید

به آرامی محصولات خود را معرفی کنید

لازم نیست که تنها قصد شما فروش باشد و حتما به مشتریان و مخاطبان هدف خود به صورت مداوم بگویید که بیایند برای خرید. به محصولات و خدمات خودتان اشاره کنید و لازم نیست که تمام دقت خود را به فروش بگذارید چرا که به مرور افراد برای خرید به شما سفارش خواهند داد. به این معنی که یک راهکار افزایش فروش در اینستاگرام این است که فقط خودتان بدانید چه کار می کنید.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو