کشف ۳۳۴ دستگاه استخراج بیت‌کوین از یک تعمیرگاه

منبع: برترین ها

110

1399/11/11

17:06


رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۳۳۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۳۳۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی افزود: ۷ بهمن ماه خبری مبنی بر تعمیر و خرید و فروش دستگاه های ماینر در کارگاهی در حوالی "جنت آباد"، دریافت شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: با رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات محلی مشخص شد، مالک ساختمانی زیر زمین محل سکونتش را به کارگاه تعمیر ماینر تبدیل کرده است و علاوه بر تعمیر دستگاه های ماینر به خرید و فروش آن می پردازد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم اخذ شد، اظهارکرد: با هماهنگی قضائی تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن محل ۳۳۴ دستگاه بیت کوئین مستعمل کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه های کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه متهم دستگیر و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو