ادکلن های خنک مردانه با ماندگاری بوی بالا کدامند؟

منبع: نوداد

123

1399/11/11

20:47


در روزهای گرم بهار و تابستان، انتخاب و خرید ادکلن خنک مردانه، ترجیح آقایان شیک پوش و جذابی است که به ظاهر و شخصیت خود بسیار اهمیت می‌­دهند. شخصیت شناسی عطرهای می‌­گوید، آقایانی که به انواع ادکلن خنک مردانه راغب هستند، از غروری مثبت بهره­‌مندند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به رایحه‌­های خنک علاقمندید و یا برای همسر یا پدرتان به دنبال خرید ادکلن خنک مردانه هستید، پیشنهاد می­‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید. ما در این مطلب ادکلن کرید اونتوس مردانه را به عنوان یکی از انواع ادکلن خنک مردانه که از محبوبیت قابل توجهی نیز برخوردار است به شما معرفی خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد، طرفداران رایحه خنک عطر و ادکلن از لحاظ شخصیتی نیز خاص و منحصر به فرداند. طرفداران انواع عطر و ادکلن خنک مردانه غالبا میزبان با شکوهی برای دوستان خود هستند، رهبرانی تأثیرگذار و قوی به شمار می‌­آیند و انرژی خود را بیهوده تلف نمی­‌کنند. در ادامه به اسامی برخی از ادکلن های خنک مردانه با ماندگاری بوی بالا اشاره می‌­کنیم:

  • ادکلن کرید اونتوس مردانه Creed Aventus
  • عطر ادکلن مردانه کارن لو ۳۷ درجه بلو Karen LOW Thirty Seven 37 Degrees Bleu
  • عطر و ادکلن جی پارلیس ژوهان بی ریچ آیکون Geparlys johan.b rich icone for men
  • عطر ادکلن مانسرا سدرات بویز Mancera Cedrat Boise

اینک ویژگی­‌های یکی از انواع عطر و ادکلن خنک مردانه را به شکل مبسوط بررسی می­‌کنیم:

ادکلن کرید اونتوس مردانه Creed Aventus

ادکلن های خنک مردانه با ماندگاری بوی بالا کدامند؟


شرکت سلطنتی کرید در سال 2010 این عطر محبوب را به بازار روانه کرد. ادکلن کرید اونتوس مردانه را در سراسر دنیا الهام گرفته از زندگی ناپلئون بناپارت با تمام اتفاقات عاشقانه، دراماتیک و جنگی­اش می‌­دانند. این عطر را باید به اصلاح عامیانه، عطر ادکلنی لاکچری برشمرد که به علت کیفیت بالایش، طرفداران بسیار دارد. رایحه میوه‌­هایی چون انگور سیاه، سیب، آناناس، ترنج با ترکیب گیاهانی همانند نعناع هندی و گل رز و نیز آمیخته شدن با گلسنگ، وانیل و مشک از ادکلن کرید اونتوس مردانه به مشام می‌­رسد. این عطر با رایحه­‌ای تلخ و خنک و بسته‌بندی و شیشه­‌ای شیک و ظریف در بازار عرضه می‌­شود. ادکلن کرید اونتوس مردانه برای آقایان بالای 20 سال در فصول گرم، یک انتخاب هوشمندانه است. پخش بو و ماندگاری این عطر ادکلن بسیار بالا بوده و برای استفاده در مجالس رسمی نظیر مهمانی­‌ها و ملاقات­‌های مهم و نیز مصارف روزمره مانند حضور در محل کار و یا دانشگاه، گزینه مناسبی به شمار می‌­رود. آمارها نشان داده که ادکلن کرید اونتوس مردانه، محبوب‌­ترین محصول برند سرشناس و گران قیمت کرید است که در سراسر دنیا طرفداران فراوانی دارد. ادکلن کرید اونتوس مردانه وقار، ابهت، جذابیت و تاثیرگذاری شگرفی بر مصرف کننده خود می­‌گذارد و قدرت خیره کننده­‌ای به وی می‌­بخشد. ادکلن کرید اونتوس مردانه را باید یکی از بهترین انواع عطر و ادکلن خنک مردانه برشمرد که در کشور ما نیز طرفداران بسیاری دارد. در هنگام خرید مراقب باشید تا جنس تقلبی را با قیمت اصلی به شما نفروشند و برای خریدی مطمئن، حتما فروشگاه‌­های معتبر و با سابقه را انتخاب نمایید.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو