مدل های آرایش صورت براق و آشنایی با تکنیک های آن

مدل های آرایش صورت براق و آشنایی با تکنیک های آن


منبع: آرگا

259

1399/11/11

23:16


در این مطلب با انواع مدل های آرایش صورت براق زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل های آرایش صورت براق و آشنایی با تکنیک های آن

آرایش صورت براق از انواع مدل های شیک و بی نظیر می باشد و شما می توانید از این مدل میکاپ برای ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر خود استفاده نمایید و متفاوت تر از همیشه به نظر برسید.

مدل های آرایش صورت براق

برای داشتن میکاپ براق می توانید از هایلایتر استفاده نمایید که هایلایترها در انواع جنس های مختلف نظیر جامد و پودری و کرمی و مایع موجود می باشند. در ادامه مدل هایی از میکاپ صورت براق را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل میکاپ براق

مدل های میکاپ صورت براق

میکاپ صورت براق برای حضور در مجالس و مهمانی ها انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و بهتر است شما قبل از استفاده از کرم پودر براق کننده و هایلایتر به رنگ پوست خود توجه داشته باشید.

اگر پوست شما سفید و روشن می باشد بهتر است از کرم پودر براق کننده با طیف نقره ای و مرواریدی و یاسی روشن استفاده نمایید. خانم ها با رنگ پوست گندمی بهتر است از کرم پودر براق کننده با طیف هلویی و رزگلد استفاده نمایند.

اگر پوست شما سبزه می باشد بهتر است از کرم پودر براق کننده با تناژ روشن و مرواریدی استفاده کنید همچنین رنگ هایی نظیر صورتی روشن و هلویی نیز برای افراد با این رنگ پوست انتخابی مناسب می باشند. افراد با رنگ پوست خیلی تیره بهتر است کرم پودر براق کننده با رنگ های برنز و طلایی و مسی استفاده نمایند.

در آرایش حرفه ای هدف این است که روی نقاط قوت تاکید بیشتری داشته باشیم و شما می توانید از هایلایتر برای برجسته سازی گونه و چانه و گوشه داخلی چشم ها استخوان برجسته زیر ابروها و نوک بینی و قسمتی از پیشانی استفاده نمایید که انتخاب هر یک از این اجزای صورت برای هایلایت کردن به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

آرایش زنانه براق

آرایش صورت زنانه زیبا

آرایش زنانه براق

آرایش صورت براق

مدل میکاپ براق

آرایش صورت زنانه

آرایش مجلسی براق

میکاپ لایت و براق

آرایش صورت دخترانه براق

آرایش صورت مجلسی و شیک

مدل آرایش صورت زیبا و براق

بعد از استفاده از هایلایتر بهتر است از اسپری فیکساتور استفاده نمایید که در این صورت میکاپ شما ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

برای میکاپ گونه ها و چشم ها نیز می توانید از سایه براق و رژگونه براق استفاده نمایید که در این صورت بهتر است از هایلایتر استفاده نکنید زیرا پوست شما خیلی براق و غیر طبیعی به نظر می رسد. برای میکاپ لب ها نیز می توانید در صورت تمایل از رژلب براق یا برق لب استفاده نمایید که در این صورت لب ها حجیم تر به نظر می رسند.

برای داشتن میکاپی براق و بی نظیر بهتر است در انتخاب مدل خط چشم و مدل سایه چشم خود نیز حساسیت لازم را به خرج دهید و مدل خط چشم و سایه چشم را بهتر است به گونه ای انتخاب نمایید که با فرم چشم ها و فرم صورت شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

میکاپ براق برای خانم ها و دختران جوان امروزی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و شما می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس شبانه و عصرانه از این مدل میکاپ استفاده نمایید.

آرایش صورت براق

آرایش صورت زیبا و براق

آرایش صورت براق مخصوص دختران جوان

مدل میکاپ زیبا و براق

آرایش صورت زیبا و براق

میکاپ زنانه براق

آرایش صورت زنانه براق

میکاپ دخترانه براق

آرایش صورت زنانه

آرایش صورت براق و شیک

آرایش صورت شیک و جدید

مدل میکاپ براق و زیبا

میکاپ زنانه براق

میکاپ زنانه براق

میکاپ زنانه براق

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های میکاپ براق جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میکاپی بی نظیر و متفاوت داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو