مدل لباس مجلسی یشمی با طرح های شیک کوتاه و بلند

مدل لباس مجلسی یشمی با طرح های شیک کوتاه و بلند


منبع: آرگا

291

1399/11/12

12:30


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس مجلسی یشمی شیک و جدید مخصوص خانم ها و دختران جوان آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لباس مجلسی یشمی با طرح های شیک کوتاه و بلند

مدل لباس مجلسی یشمی از انواع طرح های شیک و زیبا پیراهن برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از این رنگ لباس در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل لباس مجلسی یشمی شیک و جدید

لباس مجلسی یکی از ضروری ترین طرح های لباس برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و بهتر است شما برای داشتن استایل و تیپی بدون نقص در انتخاب طرح و رنگ لباس مجلسی تان حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل لباس یشمی

طرح های پیراهن مجلسی یشمی

انتخاب رنگی مناسب برای لباس مجلسی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ لباس خود را از بین رنگ های روشن و تیره و خنثی انتخاب نمایید. در هنگام انتخاب رنگ لباس مجلسی بهتر است به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه داشته باشید تا بتوانید استایلی بی نظیر و بدون نقص داشته باشید.

پیراهن مجلسی یشمی از انواع رنگ های زیبا و خاص می باشد و این رنگ پیراهن در انواع طیف های مختلف تیره و روشن وجود دارد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها پیراهنی خوشرنگ و با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب کنید.

لباس یشمی در انواع طرح های ساده و کار شده موجود می باشد که برای دوخت لباس های ساده از پارچه های حریر و ساتن و … استفاده می شود همچنین برای تزیین لباس های کار شده نیز از وسایل تزیینی مختلف نظیر سنگ های تزیینی و پارچه های توری و دانتل و … استفاده می شود.

 

مدل لباس مجلسی یشمی

لباس یشمی زیبا و شیک

پیراهن مجلسی زیبا و شیک

لباس بلند مجلسی یشمی

پیراهن زنانه یشمی

طرح لباس مجلسی یشمی

مدل لباس یشمی زیبا و شیک

مدل لباس یشمی تیره

مدل لباس یشمی زیبا و شیک

اگر تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری ساده و آراسته داشته باشید بهتر است از پیراهن مجلسی یشمی ساده در پوشش خود استفاده نمایید. پیراهن مجلسی کار شده یشمی نیز برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و استایلی متفاوت و امروزی داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

لباس یشمی در انواع طرح های آستین دار و بدون آستین دوخته می شود و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید ظاهری باحجاب و پوشیده در مجالس داشته باشید بهتر است در پوشش خود از لباس آستین دار و یقه بسته استفاده نمایید. لباس مجلسی دکلته و بدون آستین نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی و ایده آل به شمار می رود همچنین اگر شما بالاتنه ای خوش فرم دارید بهتر است از لباس دکلته در پوشش خود استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که ست کردن لباس یشمی با رنگ های مناسب در پوشش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید این رنگ لباس را با رنگ های تیره و روشن و خنثی در پوشش خود به راحتی ست نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

طرح لباس زنانه یشمی

لباس بلند و یشمی زنانه

لباس مجلسی آستین دار

لباس کوتاه زنانه یشمی

مدل لباس آستین دار و یشمی

مدل لباس مجلسی یشمی زنانه شیک و زیبا

لباس آستین دار یشمی

پیراهن مجلسی یشمی

مدل لباس مجلسی یشمی زنانه

در این مطلب با انواع طرح های لباس مجلسی یشمی مخصوص خانم های امروزی و مدگرا آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید و جذابیت استایل و ظاهرتان را تکمیل کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو