عکس دخترونه | ۱۶۰ عکس دخترونه شیک و خاص و زیبا برای پروفایل

اگر دنبا یک عالمه عکس دخترونه زیبا و خاص به همراه متن ها و کپشن های ناب دخترانه هستید درست آمده اید اینجا ما ۱۶۰ عکس اینستاگرامی زیبا و جدید با حال و هوای دخترانه جمع آوری کرده ایم که به همراه متن های زیبا و مفهومی تقدیم حضور شما میکنیم .

بسم الله الرحمن الرحیم 

۱۶۰ عکس دخترونه

عکس دخترونه 

همیشه نزدیکیِ ظاهری به معنایِ نزدیکیِ قلب ها نیست..

افرادی هستند که فرسنگ ها از ما دورند ، اما قلبمان آنها را درک می کند و می بیند.. آنهایی که لبریز از محبتند ، گرم می کنند قلبِ یخ زده یِ ما را .. وجودشان برکتی است برایِ روحِ مرده یِ زمین .. به راستی ذاتشان با مهربانی و محبت سرشته شده است … – خدا خالی نکند زمین را از وجودِ پر مهرشان .

#فاطمه_بختیاری

پروفایل دخترونه (۱)

نمی‌شود عاشقت نبود نمی‌شود.. باید بودنت را محکم بغل کرد بوسید از بس این پرستیدنی بودنت به خدا رفته..!! .

#نسترن_علیخانی

من نمیتونم وقتی میبینمت مثه حافظ و مولانا برات شعرِ عاشقانه بگم ! نمیتونم با کلماتِ قلمبه و سلمبه قربون صدقت برم ؛ من فقط بلدم عین دیوونه ها زل بزنم بهت ، دستاتو محکم بگیرم ؛ تویِ بغلم مچالت کنم … تو بگی دوستت دارم و من … بمیرم …! .

#علی_نیکنام_راد

پروفایل دخترونه (۲)

عکس دخترونه شیک

چقدر شیرین است دیدنِ دو نفره هایتان لابلاى این شلوغ بازارِ رابطه ها!

در عصرى که تعهد برایش تعریف نشده، بمانید براى هم… لطفاً!

تا سالها بعد وقتى براى فرزندتان قصه ى شب میگویید

داستانِ رسیدنتان را بشنود نه بلاتکلیفى نه عشق هاى بى سر و ته!.. .

#علی_قاضی_نظام

پروفایل دخترونه (۳)

عاشق دختری نشوید که ساده و خوش خنده است ،

لجباز است که شیطنت های خاص خودش را دارد ، که فرار میکند از گفتن چیزهایی که دلش را میلرزاند ؛ عاشق دختری نشوید که وقتی در کنار شماست باعث لبخند زدنتان میشود که غرورش را دوست دارد اگر عاشق شدید باور کنید که زندگیتان بر باد میرود این ها فراموش نشدنی هستند… .

#سامان

پروفایل دخترونه (۴)

عکس دخترونه غمگین

خدایا بچگی ام را میخواهم…

همان زمانی که تمام دغدغه زندگی ام این بود که نکند فردا باران ببارد و زنگ ورزش مدرسه لغو شود… همان زمانی که راحت اشک میریختم اما در دلم هیچ چیزی جز سادگی و کودکی نبود… همان زمانی که تنها کسی که دلم از او پر بود ناظم مدرسه بود که با خط کش دستانم را کبود کرده بود… خدایا بچگی ام را میخواهم…. .

#امیرعلی_اسدی

پروفایل دخترونه (۵)

بساطِ زرنگی هایتان را اطراف آدم هایِ ساده و مهربان پهن نکنید ، انصاف نیست … !

کاش آدم هایی که انتخاب کرده اند خوب باشند را پشیمان نکنید … دنیایمان به اندازه ی کافی آدمِ زرنگ دارد ! دست از سرِ این نسلِ اصیلِ رو به انقراض بردارید ! باور کنید ؛ حتی کوچکترین ضربه به این جور آدم ها … تاوان دارد ! یادم می آید مادرم همیشه می گفت ؛ ” خدا بدجور پشتِ آدمهای ساده ایستاده ” حواستان باشد ؛ مبادا خدا را عصبانی کنید ! ‌.

#نرگس_صرافیان_طوفان

پروفایل دخترونه (۶)

یک نفر هست که همیشه هوایِ بیقراری ام را دارد ،

یک نفر هست که هیچوقت برایِ من ، سرش شلوغ نیست ، که دردهایم را ندیده ، می بیند ، که حرف هایم را نگفته ، می فهمد ، و برایِ اشک هایم ، تمامِ دنیا را به هم می ریزد … که مرد نیست ، اما مردانه پایِ رفاقتمان ایستاده ، که پناهِ بی پناهی و امیدِ لحظه هایی ست که دلم از زمین و زمانه می گیرد . کسی که لازم نیست برای داشتنش ، از خودم بودنم دست بردارم ! در این روزگارِ بلاتکلیف ؛ چقدر خوب است که تنها نیستم ، چقدر خوب است که “خواهر” دارم ! .

#نرگس_صرافیان

پروفایل دخترونه (۷)

عکس دخترونه برای پروفایل

عشق یعنی؛ مرا جغرافیا در کار نباشد!

تو را تاریخ در کار نباشد!

یعنی… تو با صدایم سخن گویی!

با چشمانم ببینی! و جهان را با انگشتانم کشف کنی  .

#نزار_قبانی

پروفایل دخترونه (۸)

همه ی زن ها، نویسنده های عاشق اند…!

همان هایی که از سرخوشی با آب تاب پلو عدس می پزند… همان هایی که لباس گلدار را اتو می زنند روی شیشه های بخار گرفته دوستت دارم می نویسند… کلاسیک های غمگین گوش میدهند با رژ های جیغ به لب هایشان رنگ می بخشند همان هایی که از صدای بم آخر شبتان لذت می برند دلتنگی هایشان را تبدیل به اشک می کنند بعد از دعوا و فریادی که کشیده اند اندازه ی دنیایی پشیمان می شوند همان هایی که… اصلا اینها را بی خیال شویم چه طور است؟ بیا برایم شعر بگو، من قهار ترین نویسنده ی دنیا برایت می شوم… .

#نگارا

پروفایل دخترونه (۹)

دوستت دارم هایت را برایم بی صدا فریاد کن

بگذار تنها مخاطب عاشقانه هایت خودم باشم پس آرام بگو، و آهسته در من بِدَم، اصلا میدانی چرا؟ میخواهم با عمقِ وجودم بشنوم میخواهم تا مغزِ استخوانم بِرَوَد این درِ گوشی های یواشکی، این یهویی های عاشقانه ات میریزد این بنای دلم را و من ویران میشوم در تو و چه کیفناک، این آوارگی بعدِ دلبریهایت .

#منادی_فرد