تعبیر خواب شانه و وقایعی که بعد از دیدن شانه در خواب اتفاق می افتد

تعبیر خواب شانه و وقایعی که بعد از دیدن شانه در خواب اتفاق می افتد


منبع: آرگا

124

1399/11/12

21:05


اگر در خواب خود شانه دیدید بهتر است تعجب نکنید زیرا در زندگی عادی خود در حال حل کردن مسائل و مشکلات بسیار پیچیده ای می باشید. تا پایان این مطلب با ما باشید تا تعبیر این خواب را برایتان بررسی کنیم.

هر فردی ممکن است شانه را در خواب خود ببیند زیرا شانه یکی از وسایل شخصی افراد می باشد و معمولا چند بار در روز از آن استفاده می کنند. در ادامه تعبیر خواب شانه را از دیدگاه معبران برایتان بیان می کنیم.

تعبیر خواب شانه

تعبیر خواب شانه

در مطالب پیشین تعبیر خواب آینه، تعبیر خواب مژه و تعبیر خواب آرایش کردن را برایتان بیان کردیم و در ادامه قصد داریم دیدن شانه در خواب را برایتان معنا کنیم. دیدن شانه در خواب می تواند نشانه ای مشکلات روحی و روانی افراد باشد که در بیداری با آن سروکار دارند. در واقع اگر در خواب از شانه استفاده کنید و مو هایتان را شانه بزنید به این معنی می باشد که در حال جمع و جور کردن افکار خود هستید و می خواهید زندگی خود را سر و سامان بدهید که در این میان برخی از موقعیت هایی که در آن قرار می گیرید برای شما واضح و آشکار نیستند. در واقع این خواب بیش تر بیانگر این است که برای حل مشکلات باید زندگی خود را مرتب کنید و نوع نگاه خود را دقیق تر کنید زیرا نوع نگرش شما در حال حاضر سهل انگارانه است. در برخی از موارد ممکن است شما در خواب خود به فردی شانه هدیه بدهید که این کار می تواند به پیدا شدن دوست جدید و یا موفقیت کاری جدید اشاره کند و پیشرفت کاری و اگر زنی این خواب را ببیند نشانه علاقه آن زن به مردی می باشد که به او شانه هدیه داده است. در ادامه تعابیر دیگر این خواب را از دیدگاه چندین معبر برایتان بیان می کنیم.

محمد ابن سیرین

یکی از معبرانی که تعبیر خواب شانه را بررسی کرده است محمد ابن سیرین می باشد. این معبر بیان کرده است که اگر در خواب خود شانه ببینید بدین معنا می باشد که مردی باعث می شود که در دین و اعتقادات خود نفاق کنید.

خالد بن علی بن محد العنبری

این معبر معنای دیدن شانه در خواب را خیر و برکت می داند و بیان می کند که علاوه بر خیر و برکت در کار ها این خواب به مردی عادل و منصف نیز معنا می شود بنابراین بهتر است این خواب را به فال نیک بگیرید.

تعبیر شانه از دیدگاه منوچهر مطیعی

منوچهر مطیعی

منوچهر مطیعی یکی از خواب گذاران و معبران بسیار دقیق می باشد و هر خوابی را به چند نشانه معنا می کند. برای این خواب وی چندین معنا در نظر گرفته است که این معانی عبارت اند از :

  • دیدن شانه ای که دندانه های شکسته ای دارد نشانه ای از زیان و ضرر است و بیان می کند که سلسله مراتب و توالی کار هایتان را از دست می دهید.
  • دیدن شانه سالم در خواب به نشانه ای از فکر و خیال می باشد و افرادی که این نوع خواب را می بینند عموما دچار تردید و شک در انتخاب راه و تصمیم گیری می باشند.
  • خریدن شانه و یا گرفتن شانه از کسی به عنوان هدیه و یا حتی داشتن شانه در خواب می تواند نشانه ای از پریشانی شما در تصمیمی که گرفته اید می باشد.
  • اگر زنی در خواب خود شانه را به هر شکلی ببیند نشانه ای از معنویت برای او است و این خواب برایش نیک است.
  • شانه زدن مو های زن در منزل به شما نشان می دهد که در خانه و خانواده عزت و احترامش دو چندان خواهد شد و برای همسرش عزیز می شود.

تعبیر خواب لیلا برایت

لیلا برایت برای تعبیر خواب شانه دو معنا در نظر دارد که یکی از آن ها گم کردن شانه است که این اتفاق می تواند باعث ایجاد اختلاف و دعوا در خانه شود و تعبیر دیگر وی برای خریدن شانه است و او معتقد است اگر فردی در خواب خود شانه ای بخرد نشانه ای از پیروزی او در کار هایش می باشد و فردی که این خواب را می بیند باید سعی و تلاش خود را بالا ببرد.

تعبیر خواب برایت

یونگ

یکی دیگر از افرادی که این خواب را تعبیر کرده است پرفسور یونگ می باشد. این فرد بیان کرده است که اگر شما در خواب خو.د ببینید که برس و یا شانه خود را گم کرده اید و نمی توانید آن را پیدا کنید یعنی در برابر مشکلات و مسائلی که برایتان ایجاد می شود ناتوان هستید و نمی توانید مسائل زندگی خود را به درستی دسته بندی کنید.

آنلی بیتون

این معبر برای دیدن شانه در خواب تعابیر بسیاری در نظر دارد که در ادامه آن ها را یک به یک برایتان بررسی می کنیم.

  • دیدن برس در خواب می تواند نشانه ای از ناتوانی شما در سامان دادن کار ها و عدم موفقیت شما در کار ها باشد.
  • اگر فردی برس لباس در خواب ببیند یعنی در آینده یک وظیفه بسیار سنگین را بر عهده خواهد گرفت بنابراین باید دقت و توجه خود را بالا ببرد.
  • برس کشیدن بر روی لباس ها نشانه ای از کار دشواری است که به زودی اقدامات انجام دادن آن کار را بررسی می کنید و آن را قبول می کنید. البته این کار برای شما پول بسیار خوبی دارد فقط باید آن را با دقت و به درستی انجام بدهید.
  • دیدن شانه های گوناگون و متعدد در خواب می تواند نشانه از خطا های شما بوده و نوعی اخطار برای درست انجام دادن کار هایتان باشد.
  • اگر فردی در خواب خود شانه کهنه و قدیمی ببیند به زودی بیمار خواهد شد. البته این بیماری خیلی سخت نمی باشد و می تواند از آن جان سالم به در ببرد.

تعبیر شانه از دیدگاه هانس کورت

هانس کورت

هانس کورت تعبیر خواب شانه را بررسی کرده است و بیان می کند اگر فردی در خواب خود برس و یا شانه ببیند نشانه ای بد بیاری و بد شانسی او در زندگی و بیداری است. بنابراین بهتر است از کار هایی که مربوط به شانس و شرط بندی است دوری کند.

کتاب سرزمین رویا ها

این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی می باشد که شما می توانید برای پیدا کردن معنا خواب هایی که می بینید به آن مراجعه کنید زیرا خواب ها را بر اساس جزئیات معنا کرده است و برای شانه در خواب هم تعابیری بیان کرده است که عبارت اند از :

  • دیدن برس در حالت عادی می تواند نشانه ای از افزایش مشکلات شما باشد.
  • اگر برسی که در خواب می بینید بسیار قدیمی باشد شما در انجام کاری ناکام می شوید.
  • استفاده کردن از یک شانه در خواب بیانگر برآورده شدن آرزو هایتان می باشد. البته این خواب بیش تر به برآورده شدن آرزوی اصلی شما اشاره دارد.
  • اگر در خواب خود یک برس نو می خرید یعنی شما می توانید یک دوره عالی برای درس و کار را شروع کنید و یا وارد یک دوره عاشقانه بسیار خوب خواهید شد.
  • اگر در خواب خود یک مغازه شانه فروشی را دیدید و یا خودتان صاحب چنین مغازه ای بودید بدین معنا می باشد که یک دوره بیماری برای شما در راه است.
  • اگر در خواب خود یک فردی را دیدید که در حال تهیه برس بود نشان دهنده گیج شدن شما در برابر موضوعی می باشد و همچنین نشان می دهد که این موضوع ذهن شما را در بیداری و قبل از خواب بسیا درگیر کرده است.

تعبیر خواب شانه

تعبیر خواب شرط های دارد که باید آن ها را بدانید و اگر آن شرایط را داشتید بعد خواب خود را تعبیر کنید و این را بدانید که هیچ خوابی بدون این شرایط تعبیر نمی شود. خواب های اصلی انسان سه نوع می باشد. برخی از خواب ها هستند که برای شما نیک می باشند و مژده ای برایتان دارند و همچنین برخی دیگر ناپسند اند و نوع سوم بر اساس افکار روزانه می باشند و غیر از این سه نوع خواب خواب های دیگر باطل می باشد و تعبیری برای آن ها وجود ندارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو