عکس دختر برای پروفایل | ۸۰ عکس پروفایل دخترونه لاکچری و زیبا

اگر دنبال عکس های زیبا و دلبر دخترونه هستید جای درستی آمده اید ، ما اینجا ۸۰ عکس دختر برای پروفایل را از صفحات اینستاگرامی برای شما گرد آوری کرده ایم که در ادامه به همراه متن هاو کپشن های زیبا تقدیم شما میکنیم . با ما همراه باشید.

بسم الله الرحمن الرحیم 

عکس دختر زیبا برای پروفایل (۱)

عکس دختر برای پروفایل تلگرام

📝 ما دخترهای غمگین شانزده ساله ای بودیم که فکر میکردیم اگر میشد رنگ موهایمان را روشن کنیم ، تکلیفمان هم روشن می شد. ما ، با ماتیک های قایمکی و کابوس های یواشکی و آرزوهای دزدکی . ما و کارت پستال هایِ « سوختم خاکسترم را باد برد ، بهترین دوستم مرا از یاد برد»

ما و شعرهای دوران مدرسه ، اولین دست نوشته هایی که توی دفتر ِ کوچک یادداشت می نوشتیم و مشاور دیوانه به خیال اینکه این یک نامه برای پسر مردم است از ما می دزدید . ما ، که تمام عمر ترسیدیم دختر بدی باشیم . ترسیدیم مقنعه هایمان چانه دار نباشد و چشم سفید باشیم .ما که توی کتاب هایمان فروغ نداشتیم ، چون فروغ میان بازوان یک مرد گناه کرده بود ، ما فقط یادگرفتیم مثل کبری تصمیم های خوب بگیریم ، و آن مرد ؛ هر که می خواهد باشد . مهم این است که داس دارد . #الهه_سادات_موسوی .

عکس دختر زیبا برای پروفایل (۲)

عکس دختر برای پروفایل از پشت

“جمعه”ها باید یک قلم برداشت آغشته کرد به تمامِ رنگهاى پر از امید پر از دوست داشتن و کشید روى هفته اى که براى خودمان خواسته یا نا خواسته، “سیاه و سفید” کردیم “جمعه” ها را باید رنگى سر کرد رنگ دوست داشتن رنگِ امید رنگِ زندگى رنگِ خانواده پاک کنید تمامِ آنهایى که رفتند و رنگ بپاشید روى دلتان که اگر ذره اى دلشان با شما بود، هیچ وقت رفتن را ترجیح نمیدادند! بیخیالِ تمامِ آنهایى که گوشه ى ذهنتان را اِشغال کردند! ما، مسئولِ رفتارِ آدمها نیستیم، خوبى اگر میکنیم، باید براىِ دلِ خودمان باشد… حالا یا قدر میدانند، یا بى لیاقتىِ شان را فریاد میزنند!

#علی_قاضی_نظام

عکس دختر زیبا برای پروفایل (۳)

عکس دختر برای پروفایل جدید

 آرزویم این است ؛ که این #شهریور جورِ دیگری بیاید آسمان نه مثلِ هر سال ، امسال جورِ دیگری آبی.. آفتاب بر بامِ خانه هامان جورِ دیگری بتابد.. ابر‌ی اگر بارانی ست ، جورِ دیگری ببارد .. روزگار ، جورِ دیگری با ما .. آدم‌ها ، جورِ دیگری با هم .. زندگی‌‌ ها جورِ دیگری باشند .. آرزویم این است ؛یک روز حالِ من جورِ دیگری باشد به سراغت بیایم ، جورِ دیگری نگاهم کنی‌ جراتی داشته باشم ، جورِ دیگری بگویم:

– دوستت دارم – .

#شهریوریها_تولدتون_مبارک

#نیکى_فیروزکوهی

عکس دختر زیبا برای پروفایل (۴)

عکس دختر برای پروفایل اینستاگرام

موهایم را کوتاه کرده ام میدانی؟ زیباترم کرده است گونه های رنگ پریده موی آشفته وچشمانی که دیگر برای تو نخواهند گریست پس از من باز هم به زمستانهای تازه ای که از راه میرسند عادت خواهی کرد به لبخند همسایه ات پس از من دوباره به تنهایی عادت خواهی کرد کافی است برف ببارد و تو چتری در دست داشته باشی ما هر دو از دو فصل دور به هم رسیده بودیم لج میکنم با خودم…

موهایم را کوتاه میکنم!

ناخن هایم را کوتاه میکنم!

دیگر آرایش و لاک تعطیل!

دیگر لباس هایم سِت نیست!

کتانی هایم خاکی!

کفش های پاشنه دارم را بیرون میریزم!

همه ی زیورآلات داخل کمد …قفل!

. . تماشا میکنی؟!

تو که دیگر نمیایی… اینگونه نبودم ها!

اینجوری شدم!

عکس دختر زیبا برای پروفایل (۵)

عکس دختر برای پروفایل غمگین

فکر نکن چون قلبِ کسی را شکسته ایی و وسطِ راه رهایش کرده ایی به امانِ خدا خیلی کارِ بزرگی کرده ایی… خودت را بالا نگیر و احساس غرورِ زیادی نکن ! میدانی به امثالِ تویی که ناخواسته واردِ زندگی کسی می شوند و کارشان فقط وابسته کردن دیگران است و بعد رفتن ،چه می گویند ؟ می گویند : نامرد ، بی معرفت و هزار حرف دیگر که فکر می کنن لایقت است را میزنند … و بعد واگذارت می کنند به خدایی که میدانند روزی یک جا جوابِ تمامِ ناحقی ها را میدهد … و من بی صبرانه منتظرِ آن روز هستم … روزی که دیر نیست ، نزدیکِ نزدیک است …

#مبینا_ژرژی

عکس دختر زیبا برای پروفایل (۶)

عکس دختر برای پروفایل لاکچری

دلتنگ شده ام برای حس های گذشته ام برای حال خوب و بد گذشته ام برای بی قراری ها و نگرانی هایم برای دعواهایم برای عاشق بودنم برای لحظه شماری هایم و برای رابطه ای که فقط برای غرور بی جای من از دست رفت… نمی دانم نمیدانم چرا گاهی یا بهتر بگویم همیشه تصمیمات ناگهانی و بدون فکر میگیرم که بعد از آن پشیمان میشوم برای چیزهایی که با آن تصمیم از دست میدهم برای عشقی که از دست داده ام احساسی که از دست داده ام قلبی که برای من بود و از دست داده ام سخت پشیمان‍‍م دلتنگم برای قلب مهربانی که خانه ام شده بود

خانه ی بی قراری ها و دلتنگی ها و حال بدم برای مهربانی هایش بچه بازی هایش قلب پاک و صافش دلتنگم میدانم که دیگر آن احساس ها هیچ وقت بر نمیگردند و نمیدانم چگونه باید با این قلب بی قرار و آشفته ام بسازم قلبم پرشده از حسرت و غم وقتی با شاد ترین آهنگ هاهم بغض راه گلویم را میگیرد فکر میکردم میتوانم فراموشش کنم فکر میکردم یک نفر دیگر میتواند جایش را برایم پر کند اما میگن هیچ عشقی تو دنیا مثل عشق اولین نیست میگذره یه عمری اما از خیالت رفتنی نیست…

عکس دختر (۱)

عکس دختر برای پروفایل از نیم رخ

هـمـه زخـم ها خـوب میشـونـد.. جـای خـالی هـمـه آدم هـا بـعد از یـک مـدت دیـگر به چـشم نمی آید… قلـب هـای شـکستـه التیـام مـی یابنـد و کابـوس هـا تمـام میـشوند… امـّا امـان از خـاطـره ها کـه مانـدگارنـد و از پـا در می آورنـد آدم را..

#الناز_حاجیوندی