بیت مرحوم آیت الله نظری یکشنبه شب اعلام کرد که مراسم تشییع پیکر این عالم جلیل القدر فردا ساعت هشت صبح از امامزاده‌ ابوطالب زیراب تا مسجد جامع‌ این شهر به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

همچنین مراسم تشییع پیکر این مجاهد انقلابی در ساری هم فردا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از مسجد جامع این شهر شروع می شود.

آیت الله نظری پس از پشت سر گذاشتن یک دوره نقاهت در بیمارستانی در تهران صبح امروز دار فانی را وداع کرد.

این عالم مجاهد و پارسا که هنگام رحلت ۸۸ سال سن داشت ، چهارم بهمن ماه در بیمارستانی در تهران بستری شده بود.

آیت الله نظری متولد سال ۱۳۱۱ در شهر زیراب ، از علما و شخصیت های دینی و انقلابی استان مازندران به شمار می رود که در میان مردم از جایگاه و محبوبیت ویژه ای برخوردار بوده است .
وی در بحبوبه انقلاب اسلامی نقش اثرگذاری در تبلیغ انقلاب در میان مردم مازندران داشت به طوری که او به همراه مرحوم حجت الاسلام مصطفی مصطفوی پیام همراهی مردم زیراب با انقلاب را به امام خمینی (ره) منتقل می کرد..
آیت الله نظری در زمان حضور امام خمینی (ره ) در نوفل لوشاتو ، به مدت ۱۱ روز در آنجا حضور داشت و به همراه بنیانگذار انقلاب اسلامی ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به ایران بازگشت .
این روحانی بلندپایه مازندرانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ساری درس خارج از فقه و اصول را تدریس می کرد و افراد و علمای بسیاری از محضر وی کسب فیض کردند .

آیت الله نظری پایه گذار دهه غدیر در کشور است و این رسم نکو را در طول دهه‌های اخیر با برپایی مراسم و سخنرانی های علمی در ساری و شهرهای دیگر مازندران زنده نگاه می‌داشت.