خلاقیت با لباس های قدیمی و بی استفاده

خلاقیت با لباس های قدیمی و بی استفاده


منبع: آرگا

310

1399/11/13

08:53


لباس های قدیمی و کهنه خود را می توانید دوباره بازسازی کنید و با استفاده از خلاقیت خود از آنها تم های جالب و جذاب برای مناسبتهای خاص استفاده کنید. خلاقیت با لباس یکی از هنرهای زیبا و فانتزی است که برای اکثر شما با دیدن این مطالب می تواند لذت بخش و پر از ایده باشد.

ساخت کاردستی و انواع خلاقیت با لباس یک هنر فانتزی و تقریبا مدرن می باشد. این هنر را می توانید برای تم های خاص در مراسم جشن تولد، ولنتاین، عروسی و یا هر مراسمی که به نوعی در آن احساس لذت می کنید به کار ببرید. می توانید از لباسهای قدیمی و کهنه خود ایده های خلاقانه و زیبایی را خلق کنید.

با لباسهای قدیمی و کهنه طرحهای مختلفی را می توان پیاده کرد و در مراسم خاص از آن استفاده کرد. این هنر زیبا را با ایده های خلاقانه و سلیقه بی نظیر خود زیباتر کنید. می توانید با لباس های قدیمی خود گل سرهای زیبا و یا گل برای لباس های جدید خودتان و دیگران بسازید و یا اینکه از آنها برای ساختن کیف و کفش دلخواهتان استفاده کنید.

خلاقیت با لباس

خلاقیت با لباس قدیمی و کهنه

در اینجا می خواهیم طرحهایی را به شما نشان دهیم که می تواند به شما کمک کند تا ایده های جالبی برای خلاقیت با پارچه لباسهای کهنه و دور ریختنی را بدست آورید. در بعضی از مراسم مثل جشن تولد و ولنتاین و یا هرگونه مراسم خاص نمایشی می توانید از این گونه لباسها طرحها و ایده های مخصوص به خود را داشته باشید. لباسهای قدیمی یا دور ریخته می شود و یا به خیریه داده می شود. این نوع لباسها را می توان با کمی تغییرات و تزیینات بر روی لباسهای جدید به لباسهای زیبا و جذاب تبدیل نمود. لباس قدیمی و بی استفاده ترین لباسها هم گاهی اوقات ایده های جالبی حتی برای تهیه کیف و کفش و گل سر و غیره می شود که دارای جذابیت خاص خود است.

طرحهای زیبا از لباسهای قدیمی و کهنه

ساختن وسایل دست ساز با لباس هنری فانتزی و زیبایی برای سرگرم کردن کودکان و همینطور کسب درآمد می تواند باشد. بچه ها شخصیت های کارتونی را دوست دارند و دوست دارند که گاهی جای قهرمانان این کارتونها ایفای نقش کرده و تمام رفتارهای آنها را تقلید می کنند. می توانید از لباسهای قدیمی و کهنه خودشان نیز برای طراحی لباسهای شخصیتهای کارتونی که بچه هایتان دوست دارند استفاده کنید و با این کار  آنها را سرگرم نمایید. در ادامه مطلب تصاویری از انواع خلاقیت با وسایل دور ریختنی و استفاده از لباسهای قدیمی و کهنه را ملاحظه می فرمایید.

طرح های مختلف با لباسهای کهنه و دور ریختنی

طرح ماهی و جا لوازمی خیاطی با استفاده از لباس لی قدیمی

عکس و طرح جامدادی زیبا با لباسهای دورریختنی

ساخت سبد با پارچه لباس های بی استفاده

انواع طرحها و خلاقیت با لباس کهنه و دور ریختنی

نوعی جوراب با استفاده از ابتکار با لباس کهنه و قدیمی

طرحهای زیبا با با لباسهای قدیمی و زیبا

کیفهای دست ساز با لباسهای دور ریختنی

 ساخت کیف لی با لباس قدیمی

طرح زیبا از یک کفش بااستفاده از لباسهای قدیمی

ایده جالب دوخت کیف با شلوار لی قدیمی

انواع مدلهاو ایده هایی که با استفاده از لباسهای قدیم پیاده گرد

ساخت کیف و متکای زیبا با لباس های لی بی استفاده

دنیای مد وزیبایی با استفاده از لباسهای قدیمی

درست کردن تیشرت با استفاده از لباس های قدیمی

طرحهای فانتزی خلاقیت با لباس

انواع طرحهای جاسوئیچی و جا موبایلی

عکس و طرح کفش با استفاده از لباسهای قدیمی

 کفش زیبا و جذاب شیک مجلسی

انواع کیف های لی با استفاده از لباسهای دور ریختنی

طرح کیف لی زیپ دار

مراحل ساخت چند ایده خلاق با استفاده از لباسهای قدیمی و مندرس

در نمونه های زیر ما به شما مراحل چند طرح زیبا را نشان می دهیم که با استفاده از لباسهای قدیم و کهنه با هر رنگ و طرحی ساخته می شود می توانید از این ایده ها برای تزیین روی لباس و یا حتی ساخت جوراب و کفش و یا هر اشیای تزیینی دیگر استفاده کنید.

خلاقیت با لباس کهنه و قدیمی

طبق تصویر می توانید گلهای ساده برای تزیین کیف و کفش خود بسازید به این نحو که ابتدا از هر قسمت از لباس کهنه که دوست دارید طرح و رنگی زیبا برای شما داشته باشد با قیچی برش بزنید. سپس با استفاده از هر پارچه دیگری که در اینجا نمد انتخاب شده که شما می توانید استفاده کرده و طرحها را آماده کنید. سپس به اندازه مساوی و تعدادی معین از هر دو پارچه دایره هایی هم اندازه بریده و طبق شکل روی هم گذاشته و می دوزیم. بعد از آن گلهایی را که آماده کرده ایم چنانچه با همان پارچه لباس کهنه برای خود کیف و یا هر وسیله تزیینی آماده و ساخته ایم گلها را به قسمت های مربوطه و با توجه به سلیقه شخصی گذاشته و بدوزید.

برای تهیه این جوراب می توانید از یک لباس پشمی و بافت استفاده کنید طبق الگوی جوراب لباس را برش بزنید و سپس دور تا دور جوراب را دوخته و روی آنها را با استفاده از دکمه های تزیینی و یا طرحهای دوخت با سلیقه خودتان بدوزید. این نیز یکی از طرحهای زیبا و فانتزی برای خلاقیت با لباس های قدیمی زمستانی است.

با لباسهای دورریختنی لباسهای زیبا بسازید

مراحل تهیه کیسه و توپ گرد با استفاده از لباسهای قدیمی

دنیای خلاقیت با لباسهای قدیمی و کهنه

با استفاده از هر لباسی که بتوانید چیزهایی به درد به خور و زیبا درست کنید می توانید این کیسه زیبا را بسازید. دایره ای بزرگ از لباس در آورده و به  صورت الگویی که در طرح آمده است دور آن را دوخته و جمع کنید. و سپس توی آن را با پنبه پر کرده و طبق شکل چوبی به اندازه قطر ۱۵ الی ۲۰ سانت در آن فرو کرده تا بتوانید از آن برای  هر چیزی که می خواهید با این توپ آماده کنید بسازید. از این توپ می توانید بعد از آماده شدن به عنوان جا سوزنی و یا برای سر عروسک و یا هر وسیله تزیینی گرد استفاده کنید.

ایده های جدیدتر خلاقیت با لباسهای کهنه

ایده استفاده از لباسهای قدیمی و کهنه برای ساخت وسایل کاربردی همچون پیشبند، دستگیره، زیر بشقابی، دمپایی، جاموبایلی، کیف دخترانه و یا عروسکهای زیبا برای بچه ها پیشنهاد جذابی است که درست کردن آنها کار چندان سختی نیست و تنها با کمی ابتکار و داشتن ذوق و حوصله می توانید وسایل خلاقانه زیبا و جالبی در منزل بسازید.

خلاقیتهای زیبا با لباس

استفاده از لباسهای قدیمی برای بازسازی کیف، کفش و لباسهای جدید نیز ایده جذاب دیگری از خلاقیت با لباسهای به دردنخور و کهنه می باشد که می توانید با بکارگیری هنر و سلیقه خود لباسهایتان را زیباتر  کنید، همچنین می توانید با لباسهای کهنه خود گل سر های شیک و زیبایی ساخته و در هزینه هایتان صرفه جویی نمایید، بنابراین در اینجا نمونه های دیگری از انواع خلاقیت با لباس های لی، بافت، نخی و … گلچین کرده ایم که می توانید ببینید و به راحتی الگو بگیرید.

ابتکار جدید با لباس

ساخت وسایل خلاقانه با لباس

تصاویری از خلاقیت با لباسهای کهنه

خلاقیت با پارچه های لی

خلاقیت با پارچه لباسها

انواع ابتکار با لباس

ابتکار خلاقانه با لباس

خلاقیت با لباس قدیمی

کار خلاقانه با لباس

خلاقیتی کودکانه با لباس

ایده خلاقیت با لباس

خلاقیتی جالب با لباس

خلاقیتی ساده با لباس

خلاقیتی جدید با لباس

خلاقیتی زیبا با لباس

عکسی از خلاقیت با لباس

از اینکه تا پایان این مطلب از خلاقیت با لباس همراه ما بودید از شما دوستان عزیز سپاسگزاریم و امیدواریم بتوانید از این ایده های متنوع برای ساخت وسایل خلاقانه و کاربردی در منزل الگو بگیرید، همچنین در صورت تمایل برای مشاهده مطالب دیگر بخش هنر در خانه می توانید در اینجا کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو