اما شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید برخی مجموعه­‌ها هستند که در قالب طرح‌های فروش اقساطی خوردو انواع خودروهای ایرانی و خارجی را با شرایطی شگفت انگیز عرضه می کنند.  اگر شما هم مقوله خودرو اقساطی همیشه برایتان جذاب بوده اما مجموعه معتبری را تا کنون پیدا نکرده اید و به دنبال خرید اقساطی خودرو تحویل فوری هستید تا با مقدار سرمایه‌ای که اندوخته اید به خودروی دلخواهتان برسید، پیشنهاد می­‌کنیم که ادامه مطلب را از دست ندهید.

 نکات خرید اقساطی خودرو تحویل فوری

همین‌که دیگر خرید از مجموعه های لیزینگی غیرمجاز خودرو را ترجیح نمی‌دهید و به سراغ گزینه های بهتری مانند خرید اقساطی خودرو تحویل فوری روی آورده اید تبریک می‌گوییم. چون در خرید لیزینگی غیرمجاز، به هیچ وجه خودرو تحویل نمیگردد و خریدار به شدت متضرر میگردد. از طرفی شرکت در طرح­‌های قرعه کشی و صرف کردن زمان برای برنده شدن هم در شرایط اقتصادی کشور معقول به نظر نمی رسد. قیمت خودرو هرروز سر به فلک می‌گذارد و از ارزش سرمایه انباشته شده اندک مردم جامعه، کاسته می شود.  به منظور بهتر کردن شرایط خرید و فروش اقساطی خودرو برای هر دو طرف قرارداد می‌بایست به نکات ویژه‌ای توجه داشته باشید. این نکات به شرح ذیل هستند:

تحقیق درباره مجموعه خرید خودرو اقساطی

مجموعه‌های خرید اقساطی خودرو تحویل فوری در ایران کم نیستند. از این رو باید دقت کنید که اعتبار، سابقه و خوشنامی مجموعه در چه وضعیتی قرار دارد. گاها یک مجموعه با تبلیغات وسیع تلاش می­‌کند تا خود را معتبر و سرشناس نشان دهد. اما به گواه کسانی که پیش از شما از آن­‌ها خرید کرده­‌اند، به تعهدات خود در قبال خریدار پایبند نیست. به عنوان مثال بسیاری از مجموعه­‌ها در آگهی طرح­­های شگفت انگیز خود از تحویل فوری سخن به میان می‌­آورند، اما در واقعیت آنقدر خریدار را معطل می­‌کنند که لذت خرید خودرو را از بین می‌­برند.

برخی دیگر از شرکت­‌ها از ثبت سند به نام خریدار دم می‌­زنند. اما این عبارت نیز صرفا یک تبلیغ فریبنده برای جذب سرمایه­‌های مردم است. بنابراین دقت کنید که خرید اقساطی خودرو تحویل فوری حتما باید از مجموعه‌های معتبر انجام شود تا شما را به رویای سوار شدن به ماشین مورد علاقه‌­تان برساند. سایا خودرو از جمله مجموعه­‌های معتبر و مطمئنی است که در زمینه فروش اقساطی خودرو انواع خودروهای ایرانی و خارجی فعالیت می کند و خریداران، شرایط منعطف در دریافت، تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار را به عنوان بزرگ‌ترین مزیت این مجموعه خوشنام می­‌شناسند.

خودرو قسطی

  • بهره گیری از نظر مشاوران زبده برای خرید اقساطی خودرو تحویل فوری

تحقیق در رابطه با مجموعه خرید اقساطی خودرو تنها کاری نیست که باید آن را با حساسیت بالا انجام بدهید. توجه به مبلغ قرارداد از واجبات است. به هر حال شما باید بدانید که برای خرید اقساطی خودرو تحویل فوری چه مقدار پول باید واریز کنید. برخی از سودجویان با تبلیغات دروغین بخشی از سرمایه‌های مردم را به جیب می­‌زنند و سال­‌ها آن ها را در سودای رسیدن به خودروی مورد نظرشان نگه می­‌دارند.

بنابراین با چشم باز انتخاب کنید و شتابزده عمل نکنید. لازم است پیش از عقد قرارداد با کارشناسان مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو ارتباط برقرار نمایید، شرایط مالی خود را توضیح دهید و از مشاوره آن­ها بهره­‌گیرید. سایا خودرو با بهره‌گیری از کادری مجرب و مشاورانی زبده قادر است تا به انواع سوالات شما کاربران درباره نحوه اقدام کردن برای خرید خودرو با توجه به بودجه موجود نزد شما، پاسخ دهد.

  • توجه به دو اصل تحویل آنی خودرو و ثبت سند به نام خریدار

شما قرار است طی طرح خرید اقساطی خودرو تحویل فوری قبل از ارائه وجه خودروی خود را تحویل بگیرید. این اصل نباید توسط مجموعه خدمات دهنده نادیده گرفته شود. توجه داشته باشید که طی مفاد قرار داد، قبل از پرداخت وجه مندرج شما صاحب خودرو خواهید بود، سوئیچ خودرو باید به شما تحویل داده شود و همچنین سند به نام شما ثبت خواهد شد . همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد، مراجعه به مجموعه­‌های معتبر و خوشنام و باسابقه در امر فروش خودرو، احتمال گرفتار شدن در دست سودجویانی که هدفشان صرفا چپاول اندک سرمایه شما و فرار است را به صفر می‌­رساند. بنابراین پیش از اینکه مسخ تبلیغات خرید اقساطی خودرو تحویل فوری در صفحات مجازی و شبکه‌­های اجتماعی شوید، از اعتبار و سابقه مجموعه مورد نظری که طرح فروش اقساطی خودرو را ارائه داده است، مطمئن شوید.

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو در مجموعه سایا خودرو

مجموعه‌های مجاز که بتوانند مطابق با مفاد قرارداد خرید اقساطی خودرو تحویل فوری پیش بروند، زیاد نیستند. سایا خودرو جزو همان معدود مجموعه‌هایی است که این کار را در مناسب‌ترین زمان کاری و با بهترین مبلغ برای شما انجام می‌دهد. آن‌چه سایا خودرو را در میان بسیاری از شرکت­‌هایی که اقدام به فروش اقساطی خودرو می­‌کنند، برتری بخشیده است، مزایایی چون:

  • تحویل آنی خودرو

  • ثبت سند به نام خریدار

است، یعنی شما پس از عقد قرارداد، فورا خودروی خود را تحویل گرفته و سند به نامتان ثبت خواهد شد. نظرات مشتریان پیشین سایا خودرو نشان می‌دهد که کارشناسان این مجموعه به تعهدات خود در قبال مشتریان، آگاه هستند و به آن وفادار می­‌مانند. در واقع سایا خودرو، اعتبار و اعتماد مشتریان خود را از طریق تعهد به اصول مندرج در آگهی­‌ها و مفاد قرار داد به دست آورده است.

 سایا خودرو با ارائه انواع خودروهای ایرانی و خارجی توانسته است، رویای دست نیافتنی بسیاری از مشتریانش برای سوار شدن به خودروی مورد نظرشان را محقق کند. از طرفی، شما می‌توانید با کارشناسان کاربلد سایا خودرو تماس بگیرید و از شرایط تحویل خودرو اقساطی اطلاعات کامل کسب کنید. در صورتی هم که تمایل دارید خودرو مورد نظر خود را با پرداخت نقدی کامل تحویل بگیرید، این مجموعه در کنار شما خواهد بود.

شماره تماس:  ۰۲۱۷۱۳۳۳۱۳۳