همه چیز در مورد ژل پروفایلو : از قیمت تا مراقبت های پس از آن

همه چیز در مورد ژل پروفایلو : از قیمت تا مراقبت های پس از آن


منبع: دلگرم

128

1399/11/14

11:24


همه چیز در مورد ژل پروفایلو : از قیمت تا مراقبت های پس از آن

پروفایلو چیست؟

پروفایلو در واقع یک عمل زیبایی صورت است که برای افرادی که به دنبال لیفت کردن صورتشان هستند بسیار مفید و طبیعی است .

ژل پروفایلو

ژل پروفایلو صورت

ژل پروفایلو یک ژل هیالورونیک اسید است که باعث فرمدهی صورت و لیفت آن به شکلی بسیار طبیعی می شود . هیالورونیک ماده ای است کاملا طبیعی که کارش حفظ رطوبت پوست است و از این طریق مانع چین و چروک صورت می شود .

ژل پروفایلو ضمن اینکه آبرسانی به پوست شما را تشدید می کند ، کلاژن و الاستین پوست شما را هم تحریک به تولید می کند و در نهایت باعث جوانسازی و درخشندگی پوست شما خواهد شد .

پروفایلو صورت

عمل زیبایی پروفایلو چگونه عمل می کند؟

ژل پروفایلو در 2 جلسه و هر دو هفته ای یکبار زیر پوست صورت شما تزریق می شود . این ژل به سرعت زیر پوست شما پخش شده و سریعا آبرسانی پوست شما را آغاز می کند و در آخر چین و چروک های ریز را منهدم می کند .

پروفایلو چیست

مزایای ژل پروفایلو

برخی فواید ژل پروفایلو :

  • لیفت پوست
  • شفافیت پوست
  • بهبود قوام پوست
  • هیدراته شدن پوست
  • رفع چین و چروک

پروفایلو صورت

جوانسازی با پروفایلو

ترکیبات موجود در ژل پروفایلو کلاژن های پوست را بازسازی کرده و شلی پوست شما را بهبود می بخشد . هنگامی که پوست شل و افتاده است اثرات پیری پوست دیده می شود که پروفایلو این حالت را از بین برده و به جوانسازی پوست شما کمک می کند .


بهترین سن برای انجام پروفایلو

به طور معمول با رسیدن به سن 30 سالگی ، میزان کلاژن ها و لاستین ها و همینطور هیالورونیک اسیدها در پوست کاهش می یابند و به تدریج آثاری به صورت خطوط ریز ، چروک و همینطور کاهش درخشندگی پوست دیده می شود .

در این سن، افراد معمولا به فکر مراقبت از پوست خود می افتند. به همین دلیل پروفایلو برای افراد ۳۰ سال و بالاتر توصیه می شود که قصد جلوگیری از پیر شدن پوست خود را دارند. هر چند که هیچ محدودیت سنی بالای 30 سال وجود ندارد . حتی یک فرد 50 یا 60 ساله هم می تواند با پروفایلو به جوانسازی پوست خود کمک کند و از این روش درمانی استفاده کند .


روش تزریق ژل پروفایلو

تزریق ژل پروفایلو به این صورت است که در 5 نقطه صورت که ملقب به نقاط زیبایی زیستی هستند تزریق می شود. پزشک متخصص با شناسایی نواحی زیبایی زیستی صورت یا بدن که به دور از اعصاب تحریک پذیر و رگ های مهم واقع شده است عملیات تزریق را انجام می دهد. نکته مهم در تزریق ژل پروفایلو این است که حتما باید توسط پزشک متخصص انجام شود

پروفایلو صورت

تفاوت پروفایلو و جالپرو

عمل زیبایی پروفایلو

فرق بین پروفایلو و جالپرو چیست؟مزوفیلر یا مزوژل چیست؟چه تفاوتی با هم دارند؟مزوبوستر به چه معناست؟چه کسانی کاندید مناسب مزوفیلرها هستند؟

در ابتدا بهتر است بدانید که مزوژل یا مزوفیلر در واقع به داروهایی گفته می شوند که دارای هیالورونیک اسید نان کراسلینک (غیر حجم دهنده) همراه با یک سری ویتامین ها،اسید آمینه ها و پپتید ها هستند که در برند ها و مارک های مختلف ،متفاوتند.

مزوژل ها با مزوتراپی به دنبال بی حسی موضعی با کرم تزریق می شوند یعنی در مقدار های کم با تعداد تزریق های بالا که در فراوردهای مختلف با توجه به دستورالعمل کمپانی سازنده متفاوت است .

به عنوان مثال پروفایلو در ده نقطه تزریق می شود و مزوژل جالپرو در تعداد نقاط بیشتری.

مزوژل جالپرو تعداد جلساتش ۴ بار به فاصله دو هفته است .

البته فاصله بین به جلسات با توجه به مشکل پوست و وضعیت پوست شما و نظر پزشک می توانند متفاوت باشند

پروفایلو صورت

تفاوت پروفایلو و فیلر

از فیلرها معمولا برای افزایش حجم نواحی خاصی از صورت مانند لب ، گونه و چانه استفاده می کنند اما در پروفایلو افزایش حجمی صورت نمی گیرد .

هدف اصلی پروفایلو آبرسانی است و تمام اجزای صورت را در بر می گیرد که همین امر باعث افزایش حجم صورت به صورت یکدست خواهد شد .


ماندگاری ژل پروفایلو

در مورد مدت زمان ماندگاری ژل پروفایلو باید به این نکته اشاره کرد که این زمان برای هر فردی متفاوت است اما اصولا زمان ماندگاری پروفایلو 6 ماه است .


هزینه ژل پروفایلو

قیمت تزریق ژل پروفایلو هم بر اساس میزان نیاز پوست شما به آن مشخص می شود. اما به طور کلی هزینه تزریق ژل پروفایلو به صورت زیر می باشد:

  • در هر مرحله یک سرنگ ۲ سی سی برای تزرِیق ژل مورد استفاده قرار می گیرد که قیمت آن ۴/۷۵۰/۰۰۰ تومان است.

پروفایلو صورت

اقدامات قبل از پروفایلو

از 24 ساعت قبل از انجام عمل پروفایلو ، از خوردن نوشیدنی های کافئین دار خودداری کنید . همینطور از مصرف داروهایی مانند آسپرین از دو روز قبل از درمان خودداری کنید . چرا که مصرف آن ها وضعیت کبودی شما پس از تزریق را افزایش می دهند. اگر مجبور هستید از این داروها استفاده کنید حتما با پزشک معالج خود در میان بگذارید .


مراقبت های بعد از پروفایلو

بعد از انجام پروفایلو به مراقبت خاصی نیاز ندارید . اما بهتر است تا 48 ساعت از آرایش کردن صورت خود بپرهیزید ، باشگاه ، سونا و استخر را برای 24 ساعت تعطیل کنید و نواحی تزریق شده را دست کاری نکنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو