بررسی گوشی لاوا v8 و بررسی مشخصات کیفی آن

بررسی گوشی لاوا v8 و بررسی مشخصات کیفی آن


منبع: آرگا

112

1399/11/14

15:02


یکی از گوشی های بسیار جدید شرکت لاوا سری V8 آن می باشد که حرف های بسیاری برای گفتن دارد و در بخش فنی بسیار بی نظیر می باشد عملکردی بسیار روان دارد. این گوشی دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و توانایی این را دارد که یک روز کامل را دوام بیاورد.

چند وقتی هست که گوشی های لاوا به فراموشی سپرده شده است زیرا گوشی های با کیفیت و میان رده ای مانند شیائومی سر و صدای بسیاری به پا کرده است و به نظر می رسید که این شرکت دیگر کاری ارائه نمی دهد. برند لاوا به تازگی یک تلفن همراه به بازار عرضه کرده است که کیفیتی مشابه با بسیاری از میان رده ها دارد. در ادامه به بررسی گوشی لاوا v8 می پردازیم.

لاوا یکی از برترین گوشی های میان رده را وارد بازار کرده است.

بررسی گوشی لاوا v8

برند لاوا با معرفی محصولات بنکو سعی کرده است در میان تمامی گوشی های میان رده کم نیاورد و بتواند جایگاه خود را حفظ کند. یکی از گوشی هایی که این برند معرفی کرده است گوشی لاوا v8 است. این برند سعی کرده است بیش تر مخاطبان جوان را به سمت خود بکشد که گویا در این زمینه موفقیت بسیاری هم کسب کرده است. این شرکت سعی کرده است گوشی های ارزان و با کیفیت طراحی کند تا جوانان بتوانند به راحتی از آن ها استفاده کنند.

طراحی

برند لاوا گوشی جذاب خود را با صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی راهی بازار کرده است و بهتر است بدانید که این صفحه نمایش از دقت HD+ بهره مند است و کیفیتی برابر ۱۵۶۰ در ۷۲۰ دارد. دوربین سلفی آن در قسمت وسط و بالای صفحه نمایش قرار گرفته است و ۸ مگاپیکسلی می باشد. در بخش پشتی این گوشی دوربین های سه گانه قرار دارد و این دوربین ها طراحی خاصی ندارند و به صورت عمودی قرار گرفته اند. دوربین اصلی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی می باشد و حسگر های بعدی ۲ مگاپیکسلی هستند. در بخش پایینی دوربین های سه گانه فلاش LED قرار گرفته است.  در کنار دوربین ها در بخش میانی حسگر اثر انگشت قرار گرفته است و زیر آن نام بنکو (Benco) نوشته شده است. بدنه این گوشی از پلاستیک می باشد و در بخش پایینی نمایشگر حاشیه بسیاری قرار دارد و ضخامت این بخش نیز کمی زیاد است. دکمه پاور و تنظیم صدا در سمت راست گوشی قرار گرفته است و در بخش چپ دارای یک دکمه اختصاصی دیگر می باشد.

طراحی منحصر به فرد لاوا v8

دوربین گوشی لاوا V8

یکی از مهم ترین بخش هایی که در بررسی گوشی لاوا v8 برایتان بررسی می کنیم دوربین های سه گانه آن می باشد. این گوشی می تواند عکس های بسیار خوبی بگیرد و کیفیت تصاویر آن بسیار زیاد است. این گوشی برخلاف برخی از میان رده های دیگر می تواند در شب نیز عکس های بسیار خوبی بگیرد و دوربین ماکرو این گوشی به شما امکان این را می دهد که بتوانید عکس هایی بسیار با کیفیت از نمای نزدیک بگیرید. دوربین سلفی این گوشی نسز نسبت به قیمت آن بی نظیر می باشد و از کیفیت و وضوح بسیار بالایی برخوردار می باشد.

بررسی گوشی لاوا v8

سخت افزار و نرم افزار

در بررسی گوشی لاوا v8 به بخش فنی آن می رسیم. لاوا برای این مدل از گوشی های خود یک چیپست P23 انتخاب کرده است و یک پردازنده ۸ هسته ای بر روی آن گذاشته است که با حداکثر فرکانس ۲.۰ گیگا هرتز تقسیم می شود. رم این گوشی برابر ۲ می باشد و حافظه داخلی آن مانند بسیاری از گوشی های ابتدایی ۳۲ گیگ می باشد. البته شما می توانید از کارت های حافظه برای گوشی خود استفاده کنید و حداکثر ظرفیت این کارت ها باید ۲۵۶ گیگابایت باشد. مشخصات این گوشی برای کار های روزمره مناسب است و می تواند یک گوشی مناسب برای دانش آموزان باشد و قیمت بسیار مناسبی دارد. اندروید این گوشی ۹ می باشد و عملکرد روان و خوبی دارد و بسیاری از افراد از آن راضی هستند.

گوشی مناسب دانش آموزان

باتری

یکی از مهم ترین بخش هر نوع گوشی باتری آن می باشد. برخی از گوشی های قدیمی دارای باتری های بی کیفیت و کم ظرفیت می باشند و باید زود به زود آن ها را شارژ کنید. ولی باید بدانید که برند لاوا برای این گوشی از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری ساعت ایتفاده کرده است و اگر از این گوشی تنها برای کار های روزمره استفاده کنید می تواند تا یک روز دوام بیاورد.

باتری گوشی لاوا وی 8

گوشی لاوا یکی از بهترین محصولات برند های چینی است و یکی از اولویت های افرادی می باشد که بودجه کمی دارند ولی باید گوشی اندروید داشته باشند. این گوشی در رنگ های آبی و نارنجی تولید می شود و اگر رنگ آن ها را نمی پسندید می توانید از گارد های زیبا برای این گوشی استفاده کنید. در ادامه می توانید سایر مقالات آرگا را با کلیک بر روی لینک های زیر در زمینه بررسی گوشی موبایل و سایر گوشی های میان رده و مقرون به صرفه مانند گوشی آنر ۸a و گوشی آنر۱۰ لایت مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو