همکاری آهنگساز ایرانی با اسپین‌آف "بازی تاج و تخت"

منبع: ایران آرت

106

1399/11/14

15:16


رامین جوادی درجمع معدود افرادی که از تیم سازندگان سریال بازی تاج و تخت در "خانه اژدها" حضور دارند، قرار می‌گیرد.

ایران آرت: در خبری که نخستین بار توسط وبسایت Los Siete Reinos منتشر شده، شبکه HBO حضور رامین جوادی آهنگساز ایرانی-آلمانی سریال گیم آف ترونز برای ساخت اسپین آف "خاندان اژدها" را تأیید کرده است. جوادی که با موسیقی مشهور و ماندگار سریال "بازی تاج و تخت" موفق به دریافت جایزه امی بهترین موسیقی متن سال برای فصل هفتم و هشتم این سریال شده است، دو مرتبه نیز برای مجموعه "وست ورلد" نامزد دریافت این جایزه شده است.

آثار رامین جوادی در سریال بازی تاج و تخت به چنان محبوبیتی دست یافت که HBO در سال ۲۰۱۷ تصمیم به برگزاری تور جهانی Game of Thrones Live Concert Experience گرفت. جوادی در این کنسرت‌ها تِرک‌های منتخب موسیقی متن سریال را در خلال جلوه‌های ویژه خیره کننده و پرهزینه‌ی صحنه‌ی برگزاری تور، اجرا می‌کرد.

سایت زومجی نوشت مسلماً طرفداران از اضافه شدن جوادی به تیم سازندگان سریال "خانه اژدها" خوشحال خواهند شد. آثار این آهنگساز مستعد جزء عناصری از سریال بازی تاج و تخت بود که برخلاف بسیاری از موضوعات دیگر توسط اکثریت قریب به اتفاق مخاطبان و منتقدان این سریال مورد تحسین قرار گرفت. علاوه‌بر این، حضور جوادی در این سریال می‌تواند به سازگاری اتمسفر و فضاسازی این "خانه اژدها" با "بازی تاج و تخت" کمک زیادی بکند. سریالی که اتفاقات آن ۳۰۰ سال قبل از وقایع گیم آف ترونز اتفاق می‌افتد.

بنابراین رامین جوادی درجمع معدود افرادی که از تیم سازندگان سریال بازی تاج و تخت در "خانه اژدها" حضور دارند، قرار می‌گیرد. بسیاری از بازیگران، نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال اصلی "بازی تاج و تخت" بعد از پایان فصل هشتم آن در سال ۲۰۱۹ فعالیت‌های خود را خارج از HBO دنبال کردند. یکی از استثنائات بزرگی که می‌توان به آن اشاره کرد، میگوئل ساپوچنیک از کارگردان‌های سریال "بازی تاج و تخت" است که درکنار رایان کندال به‌عنوان شورانرهای سریال خاندان اژدها فعالیت خواهند کرد.

سریال "خانه اژدها" به جریان جنگ‌های داخلی خاندان تارگارین در وستروس پرداخته و داستان آن براساس کتاب Fire & Blood جورج آر آر مارتین نوشته شده است. انتظار می‌رود که فرایند فیلم‌برداری این سریال از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو