لازم باشد جشنواره فیلم فجر را متوقف می‌کنیم

منبع: برترین ها

58

1399/11/14

15:43


معاون وزیر بهداشت اعلام کرد گر جشنواره ملی فیلم فجر پروتکل‌ها را رعایت نکند، جشنواره را می‌بندیم و واقعا پای این حرف ایستاده‌ایم.

خبرگزاری صبا: معاون وزیر بهداشت اعلام کرد گر جشنواره ملی فیلم فجر پروتکل‌ها را رعایت نکند، جشنواره را می‌بندیم و واقعا پای این حرف ایستاده‌ایم.
 

لازم باشد جشنواره فیلم فجر را متوقف می‌کنیم

 
علیرضا رییسی معاون وزیر بهداشت امروز در یک نشست خبری که امروز ۱۴ بهمن به شکل ویدیو کنفرانس برگزار شد درباره انتقادهایی که به برگزاری جشنواره ملی فیلم فجر در شرایط کرونا و رعایت نکردن پروتکل ها، گفت: هشدار قاطعانه‌ای دادیم و اعلام کردیم که اگر پروتکل‌ها را رعایت نکنید، جشنواره را می‌بندیم و واقعا پای این حرف ایستاده‌ایم.
 
وی همچنین درباره رعایت زیر پا گذاشتن پروتکل‌ها در جشنواره ملی فیلم فجر به خبرنگار ایسنا تصریح کرد: هشدار قاطعانه‌ای دادیم و اعلام کردم که اگر پروتکل‌ها را رعایت نکنید، جشنواره را می‌بندیم و واقعا پای این حرف ایستاده‌ایم. اعلام کردیم که بازدیدهای جدی و قاطعانه انجام دهند و اگر پروتکل‌شکنی ببینیم، جشنواره در هر مرحله‌ای که باشد، آن را می‌بندیم.
 
وی تاکید کرد: به هر حال ما ابتدا زیر بار برگزاری نمی‌رفتیم اما دوستان تعهدات بسیار سفت و سختی دادند از جمله اینکه گفتیم اولا حتما یک نفر کارشناس بهداشت محیط حرفه ای در محل برگزاری حضور دائم داشته باشد که این اقدام انجام نشده بود.
 
معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: دوما اینکه کد ملی افرادی که می خواهند وارد شوند باید به سامانه ماسک وصل باشد که بررسی شود آیا این افراد کرونا مثبت هستند یا خیر و اگر مثبت بودند به محل راه داده نشوند که ظاهرا پریروز این اقدام هم انجام نشده بود.
 
رییسی به مخابره یکسری تصاویر از رعایت نشدن پروتکل ها اشاره کرد و توضیح داد: دیدیم که افراد و به ویژه عکاسان بسیار جمع شده بودند و فاصله گذاری رعایت نشده بود. بر این اساس اعلام کردیم که واقعا اگر رعایت نکنند، در هر مرحله ای باشد جشنواره را قطع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم با پروتکل‌شکنی پیش رود.
 
وی در پایان این بخش صحبت هایش گفت: به هر حال تاکنون این همه مراسم فرهنگی، مذهبی و ملی را تعطیل کردیم و نمی توان به یکباره بدون رعایت پروتکل ها اقدام کنند که ظلم است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو