آموزش ساخت کارت پستال روز مادر با دو روش متفاوت

آموزش ساخت کارت پستال روز مادر با دو روش متفاوت


منبع: آرگا

461

1399/11/14

19:32


در این مطلب برای شما علاقه مندان ایده های زیبا و جذابی از کارت پستال روز مادر و روش های آسان و دوست داشتنی برای ساخت آن ارائه و آموزش می دهیم، امیدواریم مورد توجه و پسند شما خوش سلیقه ها قرار بگیرد.

در تقویم روز ولادت حضرت فاطمه (س) را به روز مادر اختصاص داده اند، که در این روز (روز زن) همسران و فرزندان برای زن و مادر زندگی خود هدیه ای تدارک دیده و به پاس تشکر از همه ی خوبی ها و زحمت های او تقدیم می کنند، ساخت یک کارت پستال زیبا قطعا می تواند ایده ای لذت بخش محسوب شود، در این مطلب روش ساخت کارت پستال روز مادر را همراه اب ایده هایی زیبا ارائه داده ایم.

مادر یکی از نسبت های خانوادگی می باشد که به زبان های مختلف و عامیانه مامان، مام، مامی، ننه، آنا، امی، ماتکا یا ماما و …. خوانده می شود، مادر واژه ای که معنی فداکاری، محبت، عشق را در خود نهفته دارد و برای قدردانی از این خوبی چه خوب است که مناسبت های مختلف را برای قدردانی غنیمت بشماریم و برای تشکر اقدامی هر چند کوچک انجام دهیم، بهترین فرصت برای بیان احساسات و قدردانی روز مادر است که در این روز با خرید شاخه گلی و هدیه ای هر چند ساده دل او را شاد نمایید.

نمونه هایی خارق العاده و ناب از کارت پستال روز زن

ایده هایی بینظیر از تهیه کارت پستال برای روز زن

اگر به دنبال خرید یک هدیه هستید، اما به دلیل خرید سال های متوالی هدیه روز مادر دیگر ایده ها تکراری شده اند، می توانید خودتان دست به کار شده و هدیه ای زیبا و دست ساز را امتحان کنید، چه بسا که در این روش شما سلیقه ی مادر خود را بهتر می شناسید و هدیه ای با یک دنیا احساس و علاقه تهیه و تقدیم این عزیز می کنید.

تبریک روز زن با کارت پستال زیبا و احساسی

 ساخت کارت پستال زیبا برای روز مادر

روش اول

ابتدا مقوای نازکی با ابعاد ۱۵ در ۲۲ تهیه نمایید و از وسط یک تا کنید، سپس برای بار دوم از وسط یک تای دیگر هم بزنید.

گالری شیکی از کارت پستال روز مادر

از دو طرف عرض مقوا ۱ سانتی متر جای بگذارید و به صورت منحنی با خطی این دو را متصل کنید، باید دو قسمت با یکدیگر برابر باشند.

از روی خط مقوا را برش بزنید، قسمت چهار لای برش خورده بر روی مقوای نازک رنگی دیگری قرار داده و با مداد کناره های آن را خط بکشید، حدودا دو سانتی متر هم برای جای چسب بیشتر علامت زده و برش بدهید.

از گوشه ی پایینی مقوای خود با قیچی کمی بزنید، از قسمت داخل مقوای رنگی کمی چسب بر روی ۲ سانتی متر زده و مقوای سفید رنگ را داخل آن فرو برده، بر روی چسب قرار دهید تا بچسبد.

حالا در این مرحله نوبت به تزیین کارت پستال می رسد؛ این کار خیلی ساده می باشد، بر روی مقوای سفید و قرمز (یا هر رنگ دیگری) برگ های کوچک زیادی را رسم کنید و با چسب مایع بر روی کارت پستال خود با نظمی خاص چیده و بچسبانید. توجه داشته باشید برای زیبایی بیشتر برگ های رنگ سفید را بر روی قسمت رنگ مخالف یعنی رنگ قرمز، و برگ های قرمز را بر روی قسمت سفید رنگ بچسبانید.

مجددا قلم را برداشته و دو عدد قلب زیبا بر روی مقوای سفید و دو عدد بر روی مقوای قرمز بکشید(انتخاب رنگ ها با شما است)، دو عدد قلب سفید را به یکدیگر بچسبانید و همین طور دو عدد قلب قرمز را با چسب به یکدیگر بچسبانید تا محکم تر شوند.

قلب سفید را بر روی قسمت قرمز رنگ کارت پستال، و قلب قرمز را بر روی سفید رنگ کارت پستال بچسبانید.

نمونه هایی ایده آل و خاص از کارت پستال روز مامان

حالا بر روی آن با خط خوش متن احساسی دلخواه خود شامل شعر یا متنی احساسی را بنویسید، مثلا مادرم روزت مبارک، مادر عزیزم روزت مبارک و … که از جمله ی این متن می باشد.

کارت پستال زیبای شما آماده است، همراه با کلی عشق و علاقه آن را به مادر خود تقدیم کنید.

روش دوم

در این روش ساده ابتدا یک عدد مقوا را با رنگ دلخواه برداشته و در میان دایره ای بکشید.

مجموعه ای دوست داشتنی از کارت پستال یوم مادر

دایره را به وسیله ی قیچی برش داده و جدا کنید.

تصویر و یا برچسب پروانه ای را بر روی آن قرار داده و به وسیله ی نوار چسبی به صورت عمودی محکم کاری کنید، با چسب نواری نوار چسبی را نیز در قسمت انتها و ابتدا و همچنین بر روی خود تصویر محکم نمایید.

سپس یک مقوای تزیین شده آماده را با هر رنگ دلخواهی که انتخاب کرده اید بر روی آن بچسبانید، دقت داشته باشید ابعاد این مقوای با مقوای اصلی کارت پستال برابر باشد، می توانید قلب های رنگی کوچکی را نیز برش داده و بر روی آن بچسبانید.

کارت پستال زیبای شما به همین راحتی تهیه شد، می توانید به مادر خود هدیه بدهید.

خلاقیت های زیبا برای کارت پستال برای مادرها

ایده هایی خواستنی و احساسی ابرای ساخت کارت پستال یوم مادر

کلکسیونی شیک و منحصر به فرد از کارت پستال برای روز مامان

کاردستی زیبا و احساسی تبریک روز مادر همراه با بادکنک های رنگارنگ

مجموعه ای منحصر به فرد از کارت پستال برای تبریک روز زن

کلکسیونی جالب از کارت پستال روز زن برای تمامی سلیقه ها

ایده هایی زیبا و جذاب از کارت پستال روز مادر

تبریک روز مادر با کارت پستال پاکتی پر از گل

ایده هایی لاکچری و احساسی از کارت پستال روز مادر

مجموعه ای ایده آل و زیبا برای تبریک روز مادر با کارت پستال

یکی از روش های ساخت کارت پستال تا کردن مقوایی می باشد که آن را با انواع کاغذهای رنگی می توانید زیبا کنید، سپس در میان آن قلب، گلی، بادکنکی، و یا هر چیز دیگری به سلیقه خود قرار دهید، نوشتن متن های احساسی برای مادر آخرین و مهمترین قسمت این کارت پستال دست ساز و زیبا است.

گالری شیکی از کارت پستال روز مامان

نمونه هایی خاص و زیبا از ساخت کارت پستال برای روز زن

ایده هایی زیبا و جذاب برای ساخت کارت پستال روز مادر

ایده هایی خارق العاده و جذاب از کارت پستال روز مادراز

روش های جالب ساخت کارت پستال برای روز مادر

تبریک روز زن با کارت پستال تزیین شده با تصاویر گل و متن نوشته های احساسی

مجموعه ای ایده آل از ایده های تهیه کارت پستال روز مام

ایده هایی زیبا و خاص از ساخت کارت پستال روز مادر

مجموعه ای احساسی از کارت پستال روز زن

ایده هایی متفاوت از تهیه کارت پستال یوم مادر

 

در این مطلب برای شما علاقه مندان ایده های بی نظیر و شیکی از کارت پستال روز مادر را فراهم شده بود که می توانید با الگوبرداری از آن ها و افزودن کمی چاشنی خلاقیت کارت پستال زیبایی را برای تبریک روز مادر و قدردانی از زحمت های او بسازید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو