دانلود بازی KEEP OUT برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی KEEP OUT برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

149

1399/11/15

00:54


بازی KEEP OUT یک تجربه‌ی ماجراجویانه و ترسناک است که همراه با حل معماهای مختلف دنبال خواهد شد. داستان کاملی را در این اثر شاهد هستیم و قرار است که شما در آن به یک پادشاه خردمند و خیرخواه تبدیل شوید. کاوش در جهان بازی و پیدا کردن اسرار Devota Hill یکی از وظایف اصلی شما در این بازی است و باید بتوانید این کار را با دستکاری نماها انجام دهید. کاوش نقش اصلی در بازی را ایفا می‌کند و باید در این راه از متهاجمینی که قصد ایجاد خلل در کار شما را دارند، دوری کنید.

بازی حاوی قسمت‌هایی است که شما در آن باید نقش ارباب اسباب‌ بازی‌ها را برعهده داشته باشید. سعی کنید توجه همه‌ی آن‌ها را به خود جلب کرده و تهدید آن را برطرف کنید. گاهی اوقات هم مجبور خواهید بود که با گیر افتادن در تله‌ها، خدمت‌کارانی را از بین اسباب بازی‌ها به سمت خود بیاورید. در این بازی گرافیک کامل و زیبایی را شاهد هستیم که در جهان سه بعدی بازی پدیدار شده است. محیط‌هایی را می‌بینیم که توسط همزیستی انسانی ایجاد شده است و شما می‌توانید پازل‌های خلاقانه بازی را حل کنید.

KEEP OUT PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-KEEP-OUT

در بازی KEEP OUT پازل‌هایی وجود دارد که در حین کاوش اسباب بازی‌ها پیدا خواهید کرد. بازیکنان می‌توانند از این پازل‌ها برای پیدا کردن سر نخ‌های مفید بازی استفاده کنند. بسیاری از این پازل‌ها خلاقانه است و می‌توانید از دل آن‌ها به شیوه‌ی حل نیز برسید. تمامیت بازی روی همین المان‌ها استوار شده است و می‌توانید تا انتها با آن سرگرم شوید. مراحل پلتفرمر بازی بسیار عالی طراحی شده است و همزمان با آن، شاهد المان‌های ترسناکی هستیم که شما را شگفت زده خواهد کرد. این المان‌های ترسناک در عین سادگی می‌توانند شما را بترسانند و اصلا نباید به سادگی آن‌ها توجه کنید. شما شخصیت کوچکی هستید که هیچگاه در برابر آدمک‌های بزرگ جثه نمی‌توانید شانسی داشته باشید. تنها راه فرار است و نباید بگذارید که آن‌ها شما را دستگیر کنند.

info

KEEP OUT is a horror and mystery puzzle adventure Game.
A whole story of KEEP OUT is from Devota Hill in 2044. You are “Mr. M”, the toy of a wise and benevolent monarch. Explore and Find Secrets of Devota Hill and HumathScience.

Players explore Devota Hill by manipulating Mr. M in 3D, Side-scrolling views.
You may have to fight, dodge, or sometimes get stuck against aggressive rats, human beings who kill animated toys, and other aggressive toys that don’t serve the benevolent lord Mr. M. Sometimes you have to use parts of the toy that were killed to survive. Mr.M is threatened or helped in this environment. You are the lord of toys. With all your toys paying attention to you, think only about salvaging the world of threatened toys!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or 10

Processor: Intel CPU Core i3

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 750ti

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or 10

Processor: Intel CPU Core i7

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 1650

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی KEEP OUT-DARKSiDERS:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو