نقش عجیبی که اما استون بازی می‌کند

منبع: ایران آرت

147

1399/11/15

14:13


این فیلم سرگذشت اما استون در نقش "بلا بکستر"، یک زن لطیف و یک فرانکنشتاین مؤنث را روایت می‌کند.

ایران آرت: یورگوس لانتیموس پس از فیلم تحسین‌شده‌ی "سوگلی" به چند پروژه از جمله "۱۲۸۰ نفری" (Pop. 1280) و "هیولای هاکلاین" (The Hawkline Monster) ملحق شد، اما به نظر می‌رسد که پیش از آن‌ها پروژه‌ی دیگری به تولید می‌رساند.

این کارگردان یونانی آماده می‌شود تا با همکاری "اما استون" از داستان "فرانکنشتاین" فیلمی تحت عنوان "موجودات بیچاره" (Poor Things) بسازد. این اطلاعات اولین بار توسط "پروداکشن ویکلی" گزارش شده اما آژانس "تونی مک‌نامارا" فیلمنامه‌نویس نیز آن را تأیید کرده است.

فیلم سرگذشت استون در نقش "بلا بکستر"، یک زن لطیف و یک فرانکنشتاین مؤنث را روایت می‌کند. بکستر پس از آنکه برای فرار از همسر بدرفتارش خودش را غرق می‌کند، مغز او با نوزاد متولدنشده‌اش جایگزین می‌شود.

به گزارش 30نما این داستان عجیب از رمانی نوشته‌ی "السدر گری" برگرفته شده و برای استودیوی سرچ‌لایت پیکچرز به تولید خواهد رسید. این پروژه پاییز ۲۰۲۱ تولید خواهد شد، بنابراین انتظار می‌رود که فیلم تا سال ۲۰۲۲ اکران نشود.

این تنها روایت زن-محور "فرانکنشتاین" نیست چرا که پاییز گذشته گزارش شد که "اسکارلت جوهانسن" در فیلم "عروس" (Bride) "سباستین للیو" برای اپل و A24 که از اثر کلاسیک "عروس فرانکنشتاین" (Bride of Frankenstein) "جیمز ویل" اقتباس خواهد شد، نقش اول را بازی می‌کند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو