10 بازی برتر برای کامپیوتر در سال 2020

10 بازی برتر برای کامپیوتر در سال 2020


منبع: پی سی دی

132

1399/11/15

20:23


همانطور که میدانید کمپانی های بازی سازی در سال 2020 بسیار پر کار بودند و بازی های زایدی در این سال با کیفیت های بسیار عالی طراحی و ایجاد شده که در بازار بتوانند رتبه هایی بگیرند، البته این بازی ها اکثرا حرفه ای بودند و انتخاب بین این بازی ها برای گیمر ها کمی سخت بود، ما سعی داریم در این مقاله 10 بازی برتر برای پی سی در سال 2020 را به شما ارائه دهیم تا بتوانید به خوبی با آنها آشنا شوید و آنها را در سایت پی سی دی دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید، حتما با ما همراه باشید تا برترین بازی های امسال را به خوبی بشناسید.

معرفی 10 بازی برتر برای پی سی در سال 2020

خیلی خب در این بخش با ما همراه باشید تا این بازی ها را به شما معرفی کنیم که شما میتوانید با جستجو کردن نام آنها در سایت پی سی دی آنها را دانلود کرده و در سیستم خود نصب کنید.

1. بازی Call of Duty Black Ops Cold War

10 بازی برتر برای کامپیوتر در سال 2020

این بازی یکی دیگر از مجموعه بازی های کال اف دیوتی است که بسیار با کیفیت طراحی شده و در بازار عرضه شده است، داستان این بازی بسیار هیجانی بوده و شما با انجام این بازی بسیار لذت میبرید، این بازی یکی از پر طرفدار ترین بازی های پی سی در سال 2020 است و تا کنون مورد استقبال میلیون ها کاربر قرار گرفته.

 

2. بازی Red Dead Redemption 2

10 بازی برتر برای کامپیوتر در سال 2020

بازی مرگ قرمز رستگاری 2 یکی از بهترین بازی هایی هست که کاربران در سال 2020 خیلی به آن وابسته شدند و توانسته که محبوبیت زیادی را برای خود جذب کند، این بازی توسط کمپانی بازی سازی راک استار طراحی و در بازار عرضه شده و توانسته بسیار محبوب شود، اگر به دنبال یک بازی با داستان جالب و هیجانی هستید این بازی برای شما مناسب خواهد بود و قارد خواهید بود که ساعت ها بدون خستگی به انجام این بازی بپردازید.

3. بازی Mafia: Definitive Edition

10 بازی برتر برای کامپیوتر در سال 2020

اگر به دنبال بازی اکشن مافیایی هستید این بازی مناسب شما خواهد بود، این بازی در سبک مافیا ساخته شده و بسیار پر طرفدار هست، این بازی کیفیت بسیار بالایی را دارد و شما برای استفاده از آن باید سیستم نسبتا خوبی داشته باشید، این بازی در سال 2002 در بازار برای پلی استیشن 2 منتشر شده بود اما نسخه پی سی نسخه ریمیک شده هست و کاملا از نو ساخته شده که باعث افزایش کیفیت و جذاب شدن داستان بازی شده است.

4. بازی Cyberpunk 2077

10 بازی برتر برای کامپیوتر در سال 2020

بازی های اول شخص همیشه پر طرفدار بودند و هستند اگر شما هم دوست دار بازی های اول شخص هستید این بازی با کیفیت به شما پیشنهاد میشود، در واقع این بازی داستان جالبی دارد و شما در اول بازی میتوانید یک شخصیت برای خود انتخاب کنید و بعد این شخصیت را برای خود شخصی سازی کنید و هر طور که میخواهید آنرا در بازی داشته باشید.

این بازی را میتوان برترین بازی در سایل 2020 شناخت به این دلیل که گیمر ها همگی از این بازی راضی بودند و توانسته اند ارتباط خوبی با داستان بازی خلق کنند، در کل این بازی اگر سیستم خوبی داشته باشید میتواند برای شما هم جذاب باشد و شما هم با این بازی لذت ببرید.

5. بازی Watch Dogs: Legion

10 بازی برتر برای کامپیوتر در سال 2020

همیشه یکی از پر هیجات ترین بازی های موجود بازی های هکری بودند که بسیار جذاب و مخوف هستند، شما با این بازی ها بسیار میتوانید اطلاعات درباره هکر ها بدست بیاورید، این بازی داستان جالت هکری دارد و شما باید در انگلستان یک گروه هکری بسیار حرفه ای جمع آوری کنید و به یک رژیم حمله کنید تا آنها را شکست بدید این بازی دقت بسیار زیادی میخواهد و شما باید به حصوله به انجام بازی بپردازید.

البته نسبتا سیستم مورد نیاز بازی باید حرفه ای باشد و سیستم های ضعیف نمیتوانند این بازی را به اجرا در بیاورند.

6. بازی Assassin’s Creed: Valhalla

10 بازی برتر برای کامپیوتر در سال 2020

خیلی خب از هرچی که بگذریم نمیشه از مجموعه بسیار جالب اساسینس گذشت این بازی بسیار پر طرفدار هست و حتی ممکن هست خود شما طرفدار این مجموعه بازی باشید، بازی Assassin’s Creed: Valhalla یکی از مجموعه بازی های اساسینس است و داستان بسیار جذابی هم دارد، اصل داستان این بازی مربوط به دوران واکینگ ها میباشد و شما باید در این دوران به جنگ بپردازید و بتوانید منافع خود را حفظ کنید، این بازی برای اکثر پلتفرم ها منتشر شده و شما نه تنها با پی سی بلکه با پلتفرم های مختلف میتوانید به انجام این بازی بپردازید.

7. بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Quarantin

10 بازی برتر برای کامپیوتر در سال 2020

این بازی با بقیه بازی ها متفوات است و به صورت آنلاین هم در دسترس شما قرار دارد و میتوانید به سادگی آنرا به صورت آنلاین با دوستان خود انجام دهید، بخش افلاین بازی بسیار داستان خوبی دارد و میتواند برای شما جذاب باشد، در اصل شما در این بازی باید یک تیم سه نفره تشکیل دهید و بعد از منافع خود دفاع کرده و نگذارید این تیم نابود شود و پیروز میدان شوید.

دشمن اصلی شما هم موجوداتی هستند که جان انسانها را تهدید میکنند و شما نباید بگذارید که به شما و یا یار هایی که دارید آسیبی برسد و باید با تمام توان به جنگ با آنها بپردازید.

8. بازی Resident Evil 3 remake

10 بازی برتر برای کامپیوتر در سال 2020

رزیدنت اویل یکی از خاطره ساز ترین بازی های ما بوده و همیشه افراد به دنبال این بودند که چندین بار این بازی رو تمام کنند و با زامبی های جدیدی روبرو شوند، این بازی هم از سری بازی های رزیدنت اویل است و با عنوان رزیدنت اویل 3 در بازار عرضه شده که نسخه ریمیک شده است و با کیفیت بسیار بالایی در دست نو سازی بوده و توانسته واقعیت را به صورت طبیعی تری به نمایش بگذارد.

این بازی هم یکی از بهترین بازی های سال 2020 شناخته شده و کاربران بسیار از بازی استفاده میکنند و لذت میبرند شما هم اگر طرفدار این سری بازی های زامبی باشید بسیار برای شما مناسب خواهد بود و میتوانید با استفاده از آن وقت خود را بگذرانید.

9. بازی Desperados 3

10 بازی برتر برای کامپیوتر در سال 2020

ژانر این بازی با بقیه بازی های دیگر متفاوت است و در ژانر استراتژی فعالیت دارد و شما باید به صورت فکری این بازی را انجام دهید، این نوع بازی ها طرفدار های خاص خود را دارد و اگر شما به دنبال بازی فکری هستید که برای شما درگیری ذهنی ایجاد کند این بازی مناسب خواهد بود و میتواند ساعت ها شما را درگیر چیدن استراتژی های جنگی کند.

این بازی هم بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و افراد زیادی رضایت خود را نسبت به این بازی اعلام کردند.

10. بازی CRYSIS REMASTERED

10 بازی برتر برای کامپیوتر در سال 2020

یکی دیگر از بازی های شوتر اکشن که در سال 2020 به عنوان یکی از برترین ها قرار گرفته بازی CRYSIS REMASTERED است و تا کنون توانسته که نمره قابل قبولی در رتبه گیری بازی ها بگیرد، داستان این بازی در فیلیپین است و شما دارای یک سری ویژگی های خاص هستید که باید از خود دفاع کرده و شخصیت بازی خود را تا مرحله نهایی پیش ببرید.

البته توجه داشته باشید که کیفیت این بازی بسیار خوب است و همین باعث شده که شما با کامپیوتر های ضعیف نمیتوانید آنرا اجرا کنید بلکه باید سیستم قدرتمندی داشته باشید تا بتوانید این بازی را تجربه کنید.

نتیجه گیری:

خیلی خب ما سعی داشتیم که 10 مورد از بهترنی بازی های کامپیوتر که پر طرفدار هم بودند و مورد رضایت اکثر افراد بودند را در سال 2020 به شما معرفی کنیم تا بتوانید با نصب کردن آنها رد سیسام خود ساعت ها وقت بگذارید و بازی کنید و لذت ببرید، توجه داشته باشید که میتوانید تمام این بازی ها را در سایت پی سی دی در دسترس داشته باشید و خیلی راحت آنها را دانلود و نصب کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو