مد و لباس سلبریتی‌ها در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

مد و لباس سلبریتی‌ها در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر


منبع: روزیاتو

166

1399/11/16

11:14


تیپ و لباس سلبریتی های سینما در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر یکی از حاشیه های همیشه جذاب برای رسانه ها واینستاگردها و فعالان مد و لباس به خصوص فشن بلاگرها بوده است. در این گزارش، مروری داریم بر استایل هنرپیشه ها در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در ۳ روز اول این مراسم.

سارا بهرامی که سابقه دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را در جشنواره فیلم فجر دارد، همان طور که در عکس مشاهده میکنید، مانتو کلوش و چین دار سوییت بر تن داشته و انتخاب خوبی برای طراحی استایلش بوده است. این تیپ مناسب بانوان قد بلند است.

استایل سلبریتی ها

استایل الناز حبیبی و سارا بهرامی

الناز حبیبی نیز با پالتو مشکی با آستر سفید به کاخ جشنواره آمده بود. رنگ مشکی توانسته این استایل را شیک به تصویر بکشد. کیف دستی گلدوزی شده خانم الناز حبیبی از کالکشن های سابق برند منگو است.

باران کوثری بازیگر فیلم بی همه چیز هم بازی پرویز پرستویی بوده است. معمولا تیپ های ساده و مونوکروم دارد که این بار نیز با همین تیپی که در عکس زیر مشاهده می کنید به نشست خبری آمد.

تیپ باران کوثری

اکسسوری های طلا و نقره و مانیکور تیره رنگ و ماسک همرنگ با استایل باران کوثری در نشست خبری، در تصویر زیر مشاهده میکنید.

ماسک و اکسسوری های باران کوثری

البته در نشست خبری فیلم ابلق به کارگردانی نرگس آبیار نیز دو بازیگر مطرح این فیلم یعنی الناز شاکردوست و هوتن شکیبا نیز با ماسک مشکی به مراسم آمدند. این ۲ برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن شدند.

الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در نشست خبری ابلق

استایل الناز شاکردوست در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

استایل بالا صدها هزار لایک وکامنت برای اینستاگرام الناز شاکردوست که بزودی ۹ میلیون فالوئری می شود، کسب کرده است. از الناز شاکردوست به عنوان یکی از کاندیداهای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن یاد می شود. او در فیلم تی تی آیدا پناهنده نیز نقش آفرینی کرد که در جشنواره فیلم توکیو با استقبال منتقدان همراه شد.

ترکیب سفید و آبی تیره در استایل الناز شاکردوست، کنتراست رنگ خوبی را خلق کرده است که توجه بیننده را از ایرادات طراحی استایل، منحرف می کند. البته این تیپ، با کفش چرمی رنگ شیکی نیز همراه شده بود.

الناز شاکردوست هنوز درباره طراح این مانتو و استایل واینکه از کدام مزون لاکچری تهران نسبت به انتخاب این پوشش زمستانی استفاده کرد، توضیحاتی در اینستاگرامش ارائه نداده است.

کفش چرمی ساق بلند الناز شاکردوست در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

توجه به شکست رنگ و توازن و تعادل در طراحی استایل، موضوعات مهم ومحبوب فشن بلاگر ها است.

بهرام رادان از دیگر بازیگران فیلم سینمایی ابلق نیز با این تیپ ساده که با ماسک مشکی رنگ همراه شده است، یکی از تیپ های روزهای نخست سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود. بهرام رادان درباره برند کت و شلوارش هنوز اطلاعاتی در اینستاگرام ۵ میلیون فالوئری خود به اشتراک نگذاشته است.

تیپ بهرام رادان

گلاره عباسی از دیگر بازیگران ابلق نیز با تیپ مونوکروم مشکی به جشنواره سی و نهم آمده بود.

تیپ گلاره عباسی با ماسکی با طرح خاص

شادی کرم رودی از دیگر هنرپیشه های ابلق،  با این تیپ شیک به جشنواره سی و نهم آمده بود. او ۱۵ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد.

استایل شادی کرم رودی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با شلوار چهارخانه سفید

ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی که به همراهی زیبا کرمعلی در فیلم یدو ظاهر شده است، با این تیپ های ساده به جشنواره سی و نهم  آمده بودند.

تیپ ستاره پسیانی

شکست رنگ و ترکیب جذابی در تیپ کژوال زیبا کرمعلی که با شال زرد رنگ همراه شده است را شاهد هستید.

تیپ زیبا کرمعلی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با مانتو جلو باز و شال زرد رنگ

پرویز پرستویی و لاله مرزبان در فیلم بی همه چیز را در عکس زیر مشاهده میکنید. تیپ سمت چپی، استایل لاله مرزبان در جشنواره سی و ششم است.

تیپ های لاله مرزبان در ۲ جشنواره اخیر

اکسسوری و کیف شیک لاله مرزبان که در طراحی استایل کژوال وی، شکست رنگ خوبی ایجاد کرده است را با وضوح بیشتر در تصویر زیر می توان مشاهده کرد.

استایل لاله مرزبان در فوتوکال فیلم بی همه چیز

هر شب در شبکه های: نسیم، شبکه ۴ و شبکه ۳ سیما (برنامه هفت) می توانید مصاحبه عوامل فیلم های بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ۹۹ را دنبال کنید.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو