زیبایی و جوانی می‌تواند همیشگی باشد، به شرطی که بخواهید

منبع: زیبامون

151

1399/11/16

11:51


با انتخاب لوازم آرایشی مناسبی که برای مراقبت از پوست و مو ارائه‌شده، می‌توانید روند پیری را به تعویق بیندازید و شادابی و جوانی‌تان را همیشه حفظ کنید.

زیبایی و جوانی می‌تواند همیشگی باشد، به شرطی که بخواهید

هر روز چند بار در آینده خودتان را تماشا می‌کنید؟ شاید هم اصلاً این کار را انجام نمی‌دهید. تفاوتی ندارد که آیینه دوست هستید و هر روز محو زیبایی خودتان می‌شوید، یا با آیینه بیگانه هستید و فقط وقتی نیاز دارید که ظاهرتان را مرتب کنید به آن نگاهی می‌اندازید، در هر دو حالت زیبایی شما با افزایش سنتان تغییر می‌کند.

چروک‌هایی که ممکن است به‌طور ناگهانی متوجه آن‌ها شوید یا ریزش موهایتان که لای دانه‌های برس خودنمایی می‌کند، ابتدای شروع میان‌سالی است. البته همیشه هم این اتفاق با افزایش سن رخ نمی‌دهد، گاهی مواقع در اوج جوانی ممکن است مراقبت نادرست از پوست و مو، بلایی را سر زیبایی‌تان بیاورد که چندین سال بزرگ‌تر از سن واقعی خودتان به نظر برسید!

دیگر زمان قدیم نیست که موقع مشاهده این مشکلات زانوی غم بغل بگیرید و منتظر بمانید که کسی که در آینه می‌بینید روز به روز از آنچه دوست دارید فاصله بگیرد! بلکه با انتخاب لوازم آرایشی مناسبی که برای مراقبت از پوست و مو ارائه‌شده، می‌توانید روند پیری را به تعویق بیندازید و شادابی و جوانی‌تان را همیشه حفظ کنید.

 

کرم ضد آفتاب مناسب پوست؛ راز پوستی جوان و درخشان

بدون وجود خورشید، زندگی روی کره زمین دچار می‌شود؛ اما حضور این منبع انرژی هم بدون مشکل نیست. تابش مستقیم خورشید روی پوست منجر به بروز لک‌ها و آفتاب‌سوختگی شدید می‌شود. لک‌هایی که از بین رفتن آن‌ها شاید روزها و ماه‌ها زمان ببرد، یا حتی احتمال دارد که این لکه‌ها همیشه روی پوستتان باقی بماند. از دیگر مشکلاتی که نور مستقیم آفتاب برای پوست بدن و مخصوصاً دست‌ها و صورت به ارمغان می‌آورد، می‌توان به بروز خشکی پوست، پوسته‌پوسته شدن پوست و اگزما اشاره کرد.

برای رهایی از همه این مشکلات، یک راه حل طلایی وجود دارد. استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب. البته موقع خرید کرم ضد آفتاب باید به نوع پوستتان توجه داشته باشید. اگر پوستتان خشک است، ضد آفتابی که تهیه می‌کنید، ضد آفتاب مخصوص پوست‌های خشک و خیلی خشک برایتان مناسب است.

کسانی که پوست چرب و آکنه دار دارند هم می‌توانند کرم ضد آفتاب مناسب خودشان را استفاده کنند. کسانی که پوست معمولی دارند، باید ضد آفتاب مناسب برای پوست معمولی را تهیه کنند. حتی برای کسانی که پوست حساس دارند هم ضد آفتاب مخصوص وجود دارد. برای خرید هر کدام این محصولات تنها باید به داروخانه آنلاین رایادارو مراجعه کرده و در عرض چند ثانیه محصول مناسبتان را تهیه کنید.

 

کرم ضد آفتاب

 

 کرم مرطوب کننده و پوستی نرم و شاداب

شرایط آب‌وهوایی، نور خورشید و املاح معدنی موجود آب، همه دست‌به‌دست هم می‌دهند تا پوستتان خشک شود. پوستی که خشک باشد، ترک‌های ریز و درشت می‌خورد و به مرور شادابی اولیه‌اش را از دست می‌دهد. برای تغییر این شرایط، نیازی نیست که محل زندگی‌تان را تغییر دهید، بلکه باید از یک محصول بهداشتی مناسب برای برطرف کردن خشکی پوستتان کمک بگیرید.

کرم مرطوب کننده بدن و لوسیون مرطوب کننده، کمک می‌کند تا پوستتان همیشه شاداب باقی بماند. چراکه با مرطوب کردن مدوام پوست، آب مورد نیاز آن تامین می‌شود و خشکی آب ‌وهوا و گرما باعث ترک خوردن پوست نمی‌شود.

 

کرم ضد لک و پوستی صاف و یکدست

یکی از مواردی که می‌تواند اعتماد به نفس هرکسی را تحت تاثیر قرار دهد، لکه‌های پوستی است. لکه‌هایی که ممکن است تیره و روشن باشند و روی دست‌ها، گونه‌ها یا نواحی مختلف پوست دیده شوند. عوامل زیادی در شکل‌گیری این لکه‌ها موثر هستند.

بیشتر افراد به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب به این لکه‌های پوستی مبتلا می‌شوند. اگر روی صورتتان، بازوهایتان یا مناطقی از بدن که معمولاً در برابر نور آفتاب قرار دارند لکه پوستی به چشم می‌خورد، علتش فقط انرژی خورشید است و جای نگرانی وجود ندارد.

از دیگر مواردی که می‌تواند موجب شکل‌گیری لکه‌های ریز و درشت پوستی شود می‌توان به تغییرات هورمونی در خانم‌ها اشاره کرد. در موارد دیگر مصرف داروهای خاص ممکن است مشکلاتی مانند لکه‌های پوستی را در پی داشته باشد. در اغلب مواقع این لکه‌ها با قطع شدن دارو از بین می‌روند؛ اما در بعضی مواقعی حتی پس از قطع شدن داروها نیز لکه‌ها همچنان پابرجا باقی بمانند.

التهابات بدن، دیابت و بیماری‌های خاصی مانند نارسایی کبد هم می‌تواند منجر به لکه‌های پوستی شود؛ اولین قدم برای درمان این لکه‌ها مراجعه به پزشک و انجام آزمایش‌های کامل است. پس از آن، می‌توانید با کمک محصولات ضد لک این لکه‌ها درمان کرده و تا حد زیادی از بین ببرید.

داروخانه آنلاین رایادارو محصولات ضد لک را در دسته بندی‌های مختلف برای برطرف کردن لکه‌های صورت، لکه‌های نواحی مختلف بدن، دور چشم و... ارائه کرده است؛ بنابراین می‌توانید با توجه به نواحی از بدنتان که لک دارد، محصول بهداشتی مناسب را انتخاب کرده و خریداری کنید.

 

ابریشمی شدن موها فقط با نگهداری مناسب

موهای نرم و لطیف بخشی جدانشدنی از زیبایی یک فرد هستند. اگر تا دیروز شانه بین موهایتان گیر می‌کرده و از حجم زیاد موهایتان کلافه شده بودید، امروز ممکن است ریزش ناگهانی آن‌ها برایتان شبیه زنگ خطر باشد. زنگ خطری که آرزو کنید کاش همیشه شانه میان موهای پرپشتتان گیر بیفتد، تا اینکه موهایتان بسیار کم پشت باشد و پوست سرتان از میان تارهای مو خودنمایی کند.

البته مشکلات موها فقط به ریزش آن‌ها محدود نمی‌شود! بلکه گاهی مواقع این خشکی موها یا شکننده شدن آن‌ها است که زیبایی‌شان را دستخوش تغییر قرار می‌دهد. برای اینکه بتوانید حالت موهایتان را حتی پس از رنگ کردن حفظ کنید، باید اصول نگهداری از مو را بلد باشید.

اولین قدم برای مراقبت از موها، خرید شامپو مناسب است. با توجه به اینکه موهایتان چرب است یا معمولی یا اینکه موهایی حساس و شکننده دارید، یک شامپوی مناسب از رایادارو تهیه کنید. البته این داروخانه آنلاین برای شوره مو هم شامپوی مناسب را ارائه کرده است؛ بنابراین کسانی که از شوره مو رنج می‌برند هم می‌توانند شامپویی که درمانگر این مشکل است را تهیه کنند.

پس از شامپو نوبت به نرم کننده مو، اسپری حالت دهنده مو، شامپو ضد ریزش و بقیه مواردی که می‌تواند برای سالم نگه‌داشتن موها مفید باشد می‌رسد. جالب است بدانید که رایادارو محصولاتی را برای رنگ مو، کراتینه مو و حتی شستشوی موهای فر و وز هم در نظر گرفته است؛ بنابراین با مراجعه به این داروخانه آنلاین می‌توانید تمام محصولاتی که برای حفظ و نگهداری از موهایتان نیاز دارید را به‌راحتی تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

هر محصول آرایشی بهداشتی مخصوص پوست و مو که نیاز دارید، تنها باید وارد وب سایت داروخانه آنلاین رایادارو شوید. سپس محصولات ارائه شده را بررسی کرده و هر آنچه نیاز دارید را به سادگی تهیه کنید. تمام محصولات این داروخانه اصیل و تضمین شده هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو