مدل های زیبای ست کیف و کمربند شیک و لاکچری

مدل های زیبای ست کیف و کمربند شیک و لاکچری


منبع: آرگا

167

1399/11/16

12:36


در این مطلب با انواع مدل های ست کیف و کمربند مخصوص آقایان شیک پوش و امروزی آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

ست کیف و کمربند از انواع اکسسوری های زیبا و پرطرفدار برای آقایان در رده سنی مختلف به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید استایلی بی نظیر و خاص داشته باشید بهتر است در انتخاب طرح کیف و کمربند خود حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل های ست کیف و کمربند پسرانه و مردانه

کیف و کمربند مردانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها طرحی مناسب و خاص را برای خود انتخاب نمایید.

مدل کیف و کمربند مردانه

طرح های کیف و کمربند شیک و زیبا

برای دوخت کمربند و کیف مردانه و کیف پول از چرم طبیعی و چرم مصنوعی و فوم استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید از کمربند و کیف به مدت طولانی تری استفاده نمایید بهتر است طرح ها با جنس چرم طبیعی را انتخاب نمایید. کمربند و کیف با جنس چرم مصنوعی نیز دارای قیمت پایین تری است و اگر شما تمایلی به صرف هزینه زیاد ندارید می توانید از این طرح ها استفاده نمایید.

اگر تمایل دارید شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید بهتر است طرح و رنگ کیف و کمربند تان را به صورتی انتخاب نمایید که با یکدیگر همخوانی و مطابقت داشته باشند همچنین می توانید از کیف و کمربند ساده یا طرح دار در پوشش خود استفاده نمایید و جذابیت استایل تان را تکمیل کنید.

کیف و کمربند ساده برای آقایانی که تمایل دارند استایلی آراسته داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می رود همچنین اگر شما تمایل دارید استایلی امروزی و خاص داشته باشید بهتر است طرح کیف و کمربندتان را از بین مدل های طرح دار انتخاب نمایید. برای حضور در مکان های اداری و رسمی نیز بهتر است این اکسسوری ها را از بین طرح های ساده انتخاب نمایید تا ظاهر و استایلی ساده و امروزی داشته باشید.

 

 

 

کیف و کمربند مشکی مردانه

مدل ست کیف و کمربند

طرح کیف و کمربند

کیف و کمربند مردانه شیک و زیبا

طرح های کیف و کمربند

مدل های کیف و کمربند زیبا و جدید

طرح های کیف و کمربند

کیف و کمربند مردانه

مدل های زیبا ست کیف و کمربند مردانه

ست کمربند و کیف مردانه شیک و زیبا

انتخاب رنگی مناسب برای کیف و کمربند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ این اکسسوری ها را از بین رنگ های تیره و روشن انتخاب نمایید. اگر در پوشش خود از رنگ های تیره استفاده کرده اید بهتر است رنگ کمربند و کیف خود را از بین رنگ های روشن انتخاب کنید همچنین اگر در پوشش تان از رنگ های روشن استفاده می کنید می توانید رنگ کمربند و کیف تان را از بین رنگ های تیره انتخاب نمایید تا استایل و ظاهرتان نیز یکنواخت به نظر نرسد.

در صورت تمایل می توانید طرح و رنگ کیف رسمی و کیف پول و کیف دستی خود را با طرح و رنگ کمربند ست نمایید و برای حضور در مکان های مختلف از کیف با طرحی مناسب استفاده نمایید.

مدل های ست کیف و کمربند

طرح کیف و کمربند

ست کیف و کمربند زیبا و جدید

مدل های زیبا و جذاب کیف و کمربند ست

مدل ست کیف و کمربند

کیف و کمربند شیک

مدل کیف و کمربند زیبا و شیک

مدل کیف و کمربند شیک و زیبا

مدل های کیف و کمربند مردانه

ست شیک مردانه

مدل ست کیف و کمربند مردانه

ست کیف و کمربند

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های کیف و کمربند مخصوص آقایان جذاب و مشکل پسند آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید کمربند و کیف خوشرنگ و زیبایی را برای خود انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در ظاهر و استایل خود ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو