سریال رمضانی تلویزیون به «لاله زار» رسید

منبع: برترین ها

59

1399/11/17

08:22


بهروز افخمی کارگردان سریال "رعد و برق" از پیشرفت ۹۰ درصدی فیلمبرداری خبر داد و گفت این روزها در تهران فیلمبرداری ادامه دارد و تا پایان سال کار تمام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: بهروز افخمی پس از هفت سال دوری از تلویزیون، اواخر سال گذشته همراه با توقفِ کرونایی، ساخت سریالی درباره حادثه سیل 1398 را آغاز کرد و مجموعه "رعد و برق" را در مناطق سیل‌زده جلوی دوربین برد.

"رعد و برق" تلویزیون بعد از توقف به دلیل شرایط کرونایی کشور، تصویربرداری را در روستای ییلاقی درازنو بر فراز ابرهای استان گلستان راه انداخته است. یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری کشور که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران برای بازدید از آنها به خطه شمالی کشور سفر می‌کنند.

سریال رمضانی تلویزیون به «لاله زار» رسید

داود هاشمی تهیه‌کننده و بهروز افخمی کارگردان این مجموعه تلویزیونی از پیچیدگی‌های فنی و اجرایی و به خصوص پررنگ بودن جلوه‌های ویژه در این سریال خبر داده‌اند. "رعد و برق" قرار است گوشه‌ای از زحمات و تلاشگران حادثه سیل و اتفاقاتی که افتاده را نشان دهد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد "رعد و برق" این روزها از مرز 90 درصد فیلمبرداری گذشته و در تلاش است خودش را به آنتن ماه رمضان 1400 برساند. کار 25 قسمتی که به تهیه‌کنندگی داود هاشمی و کارگردانی بهروز افخمی این روزها فیلمبرداری می‌شود. فیلمبرداری سریال با توجه به مشکلات و سختی‌های کرونایی این روزها به تهران رسیده است.

"رعد و برق" سریال پُربازیگری است که تمام مناطق سیل‌زده از سال گذشته در آن دیده می‌شود. شهرام قائدی، محمد فیلی، مرتضی کاظمی، مهدی زمین‌پرداز، محمد مختاری، مزدک رستمی، حسن اسدی، ویدا موسوی، سپیده موسوى، امیر موسوی، ابراهیم یوسفی، پوریا منجزی، مجید درستی و ابراهیم امیرخانی بازیگرانی‌اند که در این سریال تلویزیونی به ایفای نقش می‌پردازند.

تلویزیون , سریال , صدا و سیما , شبکه پنج , ماه رمضان ,

بهروز افخمی کارگردان این مجموعه تلویزیونی در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم از حضور دو بازیگر جدید خبر داد و گفت: مهران رجبی و شهین تسلیمی به تازگی پیوسته‌‌اند و در این چند روزه در لاله‌زار تهران فیلمبرداری ادامه دارد. قرار است در روزهای آینده به گرگان که محور اصلی داستانِ‌ "رعد و برق" است برویم و سپس در لرستان و خوزستان فیلمبرداری خواهیم داشت. امیدوارم که تا پایان سال 1399، فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی به پایان برسد.

او همچنین تأکید کرد: در این کار هیچ‌کسی نقش اصلی نیست و همه به نوعی شخصیتند و نمی‌توان گفت مهدی زمین‌پرداز و دوستانِ دیگر، چه کسی نقش کلیدی دارد. من سعی کردم از آدم‌هایی در این قصه استفاده کنم که کار را باورپذیر کنند و همه بدانند چه کارها و فعالیت‌های جهادی اتفاق افتاده تا ما از سیل و حوادث آن دوره، در امان بمانیم.

کارگردان سریال "رعد و برق" در پاسخ به این سؤال که چطور شد با "رعد و برق" به کارگردانی تلویزیون برگشتید، تصریح کرد: می‌خواستم فیلم سینمایی بسازم که با آن اتفاق سیل روبرو شدم و فکر و ذهنم به این سمت رفت. بعد از مدت‌ها که اجرای برنامه سینمایی "هفت" و بعد "نقد سینما" را برعهده داشتم با آماده شدن فیلمنامه و شرایط ساخت، به آن مناطق سیل‌زده رفتیم تا این کار برای ماه رمضان 1400 آماده شود. گروه خیلی در تلاشند تا کار باورپذیری روی آنتن برود و مردم در جریان آن اتفاقات به شکل واقعی‌تری روبرو شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو