دانلود بازی Henry Mosse and the Wormhole Conspiracy برای کامپیوتر

دانلود بازی Henry Mosse and the Wormhole Conspiracy برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

150

1399/11/18

00:13


بازی Henry Mosse and the Wormhole Conspiracy در خانواده Mosse جریان دارد. جایی که هنری به‌عنوان نوجوان این خانواده، به مادرش کمک می‌کند تا بتواند لوازم خانوادگی را اداره کرده و به هدفی که دوست دارد، برسد. این پسر راه سختی در این ماجراجویی دارد و باید بتواند معماهای بسیاری را حل کنید. یک کهکشان بسیار سرگرم کننده را در بازی می‌بینیم که از فضاهای مکعبی شکل تشکیل شده است. هنری آرزو دارد که از زندگی زمینی خود خارج شده و در میان کهکشان، به دنبال ستاره‌های دور دست برود.

او به دنبال شهرت فراوان است و باید دید که می‌تواند این فرصت بزرگ را پیدا کند یا خیر. او فرصت تجاری بسیار خوبی را برای موفقیت‌های آتی خود پیدا کرده و سعی می‌کند که خانواده را نیز با خود همراه کند. او در یک توطئه شوم کیهانی قرار دارد و ماجراجویی را خواهد داشت که سرنوشت همه چیز را تعیین می‌کند. او می‌توانید در این ماجراجویی، سرنوشت کیهان را نیز تغییر داده و چیزهایی را به دست آورد که فکرش را هم نمی‌کرد.

Henry Mosse and the Wormhole Conspiracy PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Henry-Mosse-and-the-Wormhole-Conspiracy

در بازی Henry Mosse and the Wormhole Conspiracy یک سفر بین ستاره‌ای خواهیم داشت و قرار است که همدلی را کشف کنیم. شما باید نهایت تلاش خود را انجام داده و یک میراث مخفی داشته باشید. بازی از پازل‌هایی تشکیل شده است که اهداف کلی را پیش روی شما قرار می‌دهد. باید در یک مسیر درست قرار گرفته و نسبت به همه چیز واکنش صحیحی داشته باشید. از بازیگران محبوب به‌عنوان صداپیشه در این بازی استفاده شده است و شما ابزارهای مفیدی برای هایلایت کردن اشیا و اکشف نکات معمایی پیشرفته خواهید داشت. بازی جهانی بزرگ روبروی شما قرار داده است و قرار است که بیش از ۴۰ شخصیت ناب نیز شما را در این ماجراجویی همراهی کنند. محیط‌های چهل گانه بازی را می‌توانید همراه با کات سین‌های سینمایی مشاهده کرده و مجذوب ان‌ها شوید. بازی در روایت چیزی کم ندارد و پایان بندی خوبی را نیز در نظر گرفته است.

info

When he’s not studying cosmic meta-algebra, teen earthling Henry Mosse helps his mother Seren operate Mosse Family Supplies – galactic delivery is much more fun than dividing the cubic-space of infinity by one solar parsec! Yet still Henry longs to break free of his domestic life and seek fame amongst the mysterious Far Star Galaxy!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Memory: 2 GB RAM

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Henry Mosse and the Wormhole Conspiracy-SKIDROW با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو