دانلود بازی War on the Sea برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی War on the Sea برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

333

1399/11/18

00:13


بازی War on the Sea نبردی که در سال ۱۹۴۲ جریان دارد را به تصویر می‌کشد. امپراتوری ژاپن در سرتاسر اقیانوس آرام گسترش پیدا کرده است و نیروهای متفقین هم تلاش می‌کنند که از آن جلوگیری کنند. هم‌اکنون یک مبارزه‌ی تمام عیار در جریان دارد و البته کسی امیدی به پیروزی ندارد. این تلاش ناامیدانه برای کنترل جزایر سلیمان در جزیره است و باید دید که چه سرنوشتی رقم خواهد خورد.

هنگام حمل نیروها و تجهیزات به اقیانوس آرام جنوبی، چگونگی آن‌ها اهمیت دارد و باید دید که ناوهای هواپیمابر گران قیمت می‌توانند برای تامین پوشش هوایی مستقر شوند یا خیر. آیا منطقه با زیر دریایی می‌تواند غربال گری شود، یا اینکه این نیروهای ژاپنی هستند که به قدرت خودشان ادامه خواهند داد. تلاش برای جذب نیرو در بازی اهمیت دارد و می‌تواند سرنوشت یک درگیری را تغییر دهد. از ویژگی‌های بازی می‌توانیم به نبردهای ریل تایم و کات سین‌های جذابی اشاره کنیم که روح این نبرد را بیشتر برای ما نمایان می‌کنند.

War on the Sea PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-War-on-the-Sea

در بازی War on the Sea شما می‌توانید جناح خود را انتخاب کرده و به‌عنوان نیروهای متفقین یا ارتش ژاپن در بازی حضور داشته باشید. بیش از ۵۰ کلاس کشتی مختلف در بازی وجود دارد و شاهد کمپین داستانی پویایی هم در بازی هستیم. شما می‌توانید کنترل تاکتیکی هواپیما را برعهده گرفته و لذت بیشتری از هدایت آن ببرید. این کنترل مانند یک شبیه ساز پرواز نیست و شما می‌توانید کنترل ساده‌تری روی آن داشته باشید. همراه با آتش‌سوزی‌های شکل گرفته در جهان بازی، تعمیر کشتی‌ها سخت شده و شما باید با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کنید. ماموریت‌های تاریخی بسیاری در بازی وجود دارد که در تاریخ ثبت شده است و شما در یک بازی ویدیویی می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. این ماموریت‌ها براساس درگیری نیروهای ژاپنی و متفقین هستند و نتایج جنگ را تعیین خواهند کرد.

info

1942: The world is at war
The Japanese Empire expands throughout the Pacific where Allied forces attempt to halt its spread. A desperate struggle for control of the Solomon Islands is now underway.

How will you protect your transports as they deliver troops and supplies in the South Pacific? Will you deploy precious aircraft carriers to provide air cover? Do you screen the area with submarines? Or attempt to lure the enemy navy into a decisive surface engagement?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: XP

Processor: Intel Atom

Memory: 4 GB RAM

DirectX: Version 9.0c

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 7

Processor: Core i5

Memory: 4 GB RAM

DirectX: Version 9.0c

Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی War on the Sea-DARKSiDERS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو