هادی بیگی نژاد درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته، بیان کرد: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته دستاوردهای فراوان و چشمگیری داشته است از حوزه علم و فناوری تا حوزه های زیر ساختی.

وی در ادامه اظهار کرد: ایران در طول این سال ها فضایی شد و جاندار زنده به فضا پرتاپ کرده است. در برخی از زمینه ها جزء برترین کشورهای دنیا بوده و حتی در برخی از حوزه ها جزء معدود کشورهای برتر دنیا می باشد. به عنوان مثال در بحث ساختن واکسن کرونا چند کشور به جز ایران توانستند این واکسن را تولید کنند؟ ما در حوزه پزشکی پیشرفت های شایانی داشتیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکته دیگر این است که آیا ما کمبود و نقصی نداریم؟ که در پاسخ باید گفت حتما ایراداتی وجود دارد که این امر طبیعی بوده و ما باید وجود این ایرادات را پذیرفته و برای حل آنان تلاش کنیم. مردم از حاکمیت در دوران شاهنشاهی مطالبی را می پذیرفتند مثلا شاه می توانست ثروت اندوزی و کاخ های متعددی داشته باشد و مردم علی رغم دلخوری می‌گفتند خب بالاخره حکومت شاهنشاهی است و چنین چیزهایی طبیعی می‌باشد.

بیگی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه مردم در جمهوری اسلامی اشرافیت مسئولان را نمی پذیرند، تاکید کرد: این یکی از مواردی است که ما باید به آن دقت کنیم. بنده نمی گویم که مسئولان فقیرانه زندگی کنند ولی زندگی آنان اشرافی نباید باشد. در حد متوسط مردم باید زندگی کنند. ما در این قسمت باید تلاش کنیم این یک دلخوری است که وجود دارد و باید پس از چهل سالگی انقلاب برای رفع آن تلاش کنیم.

وی افزود: دلخوری دیگر در بحث مبارزه با فساد است. مبارزه با فساد اکنون نیز در حال انجام است و با افراد مختلفی برخورد می شود. ما می بینیم که حتی با برادر رییس جمهور برخورد می شود. این نشان می دهد که مبارزه با فساد در کشور هست اما در بعضی از موارد باید تلاش بیشتری شده و برخورد صورت گیرد. به عنوان مثال ماجرای فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان که مطرح شده، ابعاد آن باز نشد که چه شد و چه اتفاقی افتاد. این مسائل مردم را ناراحت می کند باید هم اطلاع رسانی شود و هم برخورد صورت گیرد.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: از نظر بنده پس از گذشت چهل سال از انقلاب و در گام دوم باید در دو زمینه مبارزه با فساد و مبارزه با اشرافیت برخی مسئولان حداکثر تلاش خود را به کار بگیریم. هر چقدر در این راستا قدم برداریم و تلاش کنیم کم است. توقع مردم از جمهوری اسلامی به عنوان یک حکومت اسلامی این است که باید تا جایی که امکان دارد در این مسیر گام برداریم.

بیگی نژاد در پایان افزود: از نظر بنده تاثیرگذارترین فرد در طول تاریخ انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) هستند و تاثیرگذارترین دوره نیز، دوران دفاع مقدس می باشد.