مدل تخت و کمد نوزاد با طرح های شیک و فانتزی

مدل تخت و کمد نوزاد با طرح های شیک و فانتزی


منبع: آرگا

443

1399/11/18

09:07


تخت و کمد از انواع وسایل ضروری در دکوراسیون داخلی اتاق خواب نوزاد هستند که این مدل وسایل دارای طرح های متنوعی می باشند, در ادامه انواع مدل تخت و کمد نوزاد با جدیدترین طرح های فانتزی و شیک را مشاهده خواهید کرد.

مدل تخت و کمد نوزاد روی زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد دختر و پسر تاثیرگذار می باشد بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ کمد و تخت نوزادان به زیبایی و کیفیت آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید دکوراسیونی شیک را در فضای اتاق نوزادان خود ایجاد کنید.

کمد و تختخواب اصلی ترین وسایل در سرویس خواب نوزاد هستند توجه داشته باشید که بهتر است اندازه کمد و تخت برای اتاق نوزاد را با توجه به ابعاد اتاق انتخاب کنید تا فضای کافی برای قرار دادن این وسایل را در اتاق نوزادان دختر و پسر داشته باشید.

مدل تخت و کمد نوزاد شیک

مدل تخت و کمد نوزاد با جدیدترین طرح های فانتزی و دوست داشتنی

کمد و تخت برای نوزادان در انواع طرح های فانتزی و دوست داشتنی موجود هستند که بهتر است برای انتخاب طرح و رنگ کمد نوزاد و تخت نوزاد به جنسیت فرزند خود و سایر وسایل قرار داده شده در اتاق توجه داشته باشید. در ادامه تصاویری از انواع مدلهای تخت و کمد نوزادان با طرح های شیک و فانتزی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

تخت و کمد قهوه ای نوزاد

مدل تخت و کمد پسرانه نوزادان زیبا

کمد و تختی که برای نوزاد انتخاب می کنید بهتر است دارای طرحی جذاب و فانتزی باشد. کمد و تخت از بزرگ ترین وسایل در سیسمونی هستند که بهتر است ابتدا رنگ آن ها را انتخاب کنید سپس با توجه به رنگی که برای تخت و کمد در نظر گرفته اید رنگ سایر وسایل در اتاق خواب نوزاد را انتخاب کنید. برای اینکه دکوراسیون داخلی اتاق نوزادان شاد و پر انرژی شود بهتر است رنگ کمد و تخت آن ها از بین رنگ های روشن و لطیف انتخاب شود.

تخت و کمد دخترانه نوزاد

کمد و تخت نوزاد با طرح ساده و رنگ سفید

مدل تخت و کمد طرح دار نوزاد

مدل زیبا و شیک تخت و کمد نوزاد

مدل شیک و جذاب تخت و کمد نوزاد

مدل شیک و زیبا کمد و تخت نوزاد

مدل زیبا و تفاوت تخت و کمد نوزاد

مدل تخت و کمد نوزاد با طرح زیبا و شیک

مدل کمد و تخت نوزاد

مدل تخت و کمد سفید نوزاد

مدل تخت و کمد نوزاد با رنگ سفید

مدل زیبا و شیک تخت و کمد نوزاد

مدل های تخت و کمد نوزاد دخترانه شیک و جدید

تا سن ۳ سالگی باید فرزند خود را در تخت خواب مخصوص نوزاد بخوانید بنابراین بهتر است تخت خواب و کمد نوزاد را از بین طرح های با کیفیت و مقاوم انتخاب کنید. تخت خواب نوزاد محلی است که نوزادان بیشتر طول روز در آن جا قرار می گیرند بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب تخت خواب نوزاد علاوه بر زیبایی آن راحتی و کیفیت تخت را نیز در نظر بگیرید. مدل تخت نوزاد دختر و پسر باید دارای حفاظ باشند تا از افتادن نوزاد شما در هنگام خواب جلوگیری شود.
در صورت داشتن فضای کافی در اتاق نوزاد بهتر است از کمد ها با ابعاد بزرگ تر استفاده کنید تا فضای کافی برای قرار دادن وسایل ضروری و لباس و اسباب بازی در کمد وجود داشته باشید.

 

مدل تخت و کمد پسرانه

مدل تخت و کمد شیک و ساده نوزاد

مدل تخت و کمد نوزاد ام دی اف

مدل تخت و کمد ام دی اف نوزاد

تخت و کمد ساده نوزاد

مدل کمد و تخت نوزاد با طرح ساده

تخت و کمد نوزاد

مدل تخت و کمد سفید نوزاد

تخت و کمد نوزاد

جدیدترین مدلهای تخت و کمد نوزادان

بخش مهمی از اتاق خواب هر فردی را تختخواب و کمد وسایل و لباس هایش تشکیل می دهد، حال انتخاب مدل و طرح تختخواب و کمد هر کسی با توجه به سلیقه شخص و دکوراسیون اتاقش، متفاوت می باشد، اما به هنگام انتخاب تخت و کمد برای نوزادان چون هنوز از قدرت تشخیص برخوردار نیستند، بنابراین نوع طراحی و رنگ آن معمولا اهمیت چندانی ندارد و با توجه به سلیقه والدین کودک انجام می گیرد، اما برخلاف مدل طراحی و ظاهر تختخواب و کمد، کیفیت آن دارای اهمیت زیادی است و به هنگام خرید حتما باید این نکته مورد توجه قرار گیرد، در ادامه جدیدترین مدلهای تختخواب و کمد نوزادان با طراحی های زیبا و شیک را ملاحظه می کنید.

مدل تخت و کمد نوزاد جدید

امروزه مدلهای تختخواب و کمد بچه برای نوزادان در طراحی های متنوع و شیکی در بازار وجود دارند که والدین می توانند متناسب با جنسیت نوزاد دلبندشان، بهترین و متناسب ترین آن را انتخاب و خریداری نمایند، حال در صورتی که به دنبال تختخواب و کمد مناسب و در عین حال زیبا و شیک برای اتاق نوزادان خود هستید، می توانید از انواع مدلهای شیک تخت و کمد که در اینجا گلچین کرده ایم دیدن کنید و از بهترین مدلهای آن الهام بگیرید.

مدل تخت و کمد نوزادان

مدل چوبی تخت و کمد نوزادان

مدل تخت و کمد نوزاد mdf

مدل تخت و کمد نوزادان فانتزی

مدل تخت و کمد نوزادان مدرن

مدل تخت و کمد نوزاد چوبی

مدل زیبای تخت و کمد نوزادان

مدل شیک تخت و کمد نوزادان

مدل تخت و کمد نوزاد فانتزی

مدل سفید تخت و کمد نوزادان

مدل جذاب تخت و کمد نوزادان

انواع تخت و کمد نوزادان

مدلی از تخت و کمد نوزادان

مدل تخت و کمد نوزادان mdf

تصاویری از تخت و کمد نوزادان

تخت و کمد شیک نوزادان

تخت و کمد جدید نوزادان

مدلهای تخت و کمد نوزادان

جدیدترین مدل تخت و کمد نوزادان

زیباترین مدل تخت و کمد نوزادان

در این مطلب انواع مدل تخت و کمد نوزادان با طراحی شیک و کاربردی را ملاحظه کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های سرویس خواب و کمد لباس و مدل تخت خواب کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو