جنیفر لارنس دچار صدمه شد

منبع: ایران آرت

96

1399/11/18

13:32


آسیب‌دیدگی جنیفر لارنس در تولید فیلم "به بالا نگاه نکن"، فیلمبرداری این پروژه را متوقف کرده است.

ایران آرت: جنیفر لارنس، بازیگر برنده اسکار، طی فیلمبرداری پروژه جدیدش بر اثر یک انفجار کنترل شده در فیلم "به بالا نگاه نکن"، به وسیله یک تکه شیشه دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه چشم شده است.

به گفته دو نفر از عوامل نزدیک به این فیلم سینمایی، بعد این آسیب‌دیدگی، فیلمبرداری به حالت تعلیق در آمده است. ددلاین، رسانه هالیوودی به نقل از یک منبع ناشناخته نوشت که آسیب‌دیدگی لارنس رو به بهبود است و او از روز دوشنبه به فیلمبرداری باز خواهد گشت.

به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان در فیلم "به بالا نگاه کن" جنیفر لارنس به همراه دی کاپریو نقش دو دانشمند پایین رتبه را دارند که کشف می‌کنند یک شهاب سنگ در شش ماه آینده به زمین برخورد می‌کند. به همین خاطر تصمیم می‌گیرند دنیا را از این موضوع با خبر کنند. مریل استریپ، کیت بلانشت، جونا هیل و تیموتی شالامی، دیگر بازیگران این فیلم سینمایی به کارگردانی آدام مک کی هستند.

لارنس ۳۰ ساله که در سال ۲۰۱۳ برای فیلم "دفترچه امیدبخش"، جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد، از سال ۲۰۱۹ و بازی در فیلم "مردان ایکس:ققنوس تاریک" در فیلمی حضور نداشت؛ اما اکنون با توجه به داده‌های IMDB چهار پروژه جدید در دست ساخت دارد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو