فریب خوردن دختر ایرانی از آقای بازیگر/ خانه‌ام را به نامش زدم ولی با من ازدواج نکرد!

منبع: ایران آرت

113

1399/11/18

14:06


ایران آرت: "7 تیر سال 86 من با این آقا که یکی از بازیگرهای معروف سینماست، آشنا شدم. در سینما او را دیدم و همان جا شماره من را گرفت...  رابطه خوبی هم داشتیم، حسابی عاشق او شده بودم اما ... ". "شاهین صمدپور" یکی از نام آشناترین مستندسازهای اجتماعی کشورمان، به تازگی با دختری گفت‌و‌گو کرده که مدعی است  توسط یک بازیگر معروف، فریب خورده است. در ادامه صحبت‌های این دختر را که این‌روزها تومور مغزی هم دارد و شرایطش مناسب نیست را خواهید خواند و یک روان‌شناس به تحلیل این ماجرا خواهد پرداخت.

گفت اول خانه‌ات را به نامم بزن بعد ازدواج می‌کنیم

به گزارش خراسان، این دختر در ویدئویی که "صمدپور" در اینستاگرام شخصی‌اش منتشر کرده است، می‌گوید: "بعد از چندین سال آشنایی، یک روز این بازیگر معروف به من گفت که اول برویم محضر و خانه‌ات را به نام من بزن و بعدش می‌رویم دفتر عقد و ازدواج. قرار بود با هم ازدواج کنیم... اما بعد از این‌که خانه‌ام به نامش شد، مدام به او می‌گفتم که چرا به قول‌هایی که به من دادی، عمل نمی‌کنی؟"

او درباره ابتلایش به سرطان و واکنش این بازیگر هم می‌گوید: "از سال 94، تومور مغزی گرفتم. وقتی که متوجه این ماجرا شد به من پیامک داد که به فکر مرگ تدریجی باش. اگر تو واقعا سرطان داری، حرص چی رو می‌زنی؟ آدمی که سرطان داشته باشه به فکر ثوابه نه ویلا و زمین." صمدپور با این توضیح که این بازیگر معروف در رای بدوی به سه سال‌و‌نیم زندان محکوم شده، پروانه شغل دومش لغو و 91 روز هم زندان قطعی در انتظارش است، از این دختر درباره واکنش این بازیگر به این اتفاقات می‌پرسد که او می‌گوید: "بعدش که از او شکایت کردیم، گفت طناب دار دور گردن خودت و خانواده‌ات می‌اندازم و من خیلی نفوذ دارم." مادر این دختر هم می‌گوید: "یک روز به دخترم زنگ زد و گفت که من می‌خواهم بروم مسافرت، برو و برای من چمدان بخر. دخترم رفت خرید. به دخترم گفتم که این کار را نکن، گوش نکرد. چند وقت بعد به دخترم گفت که برو برای من سینمای‌خانگی بخر. فاکتور خرید همه این‌ها را دارم."

به دخترهای جوان می‌گویم گول پسرها را نخورید

این دختر در پاسخ به این سوال صمدپور که اگر این بازیگر این ویدئو را ببیند، می‌خواهی چه چیزی به او بگویی، بدون مکث می‌گوید: "فقط بهش میگم ازش متنفرم، متنفر. به دختران جوان هم می‌گویم که گول پسرها رو نخورید،   پسرهای زیادی هستن که این جوری اند."

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو