دستگیری کیف‌قاپان موتورسوار در تهران

منبع: برترین ها

80

1399/11/18

15:24


رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند کیف‌قاپی خبر داد که فیلم لحظه سرقت آنها از یک زن جوان در فضای مجازی منتشر شده‌ بود.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 4 نفره کیف قاپ خبر داد که فیلم لحظه سرقت آنها در فضای مجازی باز نشر شده بود.

سردار"علیرضا لطفی" در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی باز نشر فیلم لحظه کیف قاپی از زنی توسط یک‌‌ موتورسوار در فضای مجازی و تشکیل پرونده ای در کلانتری 164 ازگل، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی به اظهارات شاکی اشاره و تصریح کرد:مالباخته عنوان کرد که اوایل دی ماه برای دیدار خانواده ام به ایران آمدم و برای آنها 2 دستگاه تلفن همراه آیفون هدیه آورده و تصمیم گرفتم برای طی مراحل اداری به مراجع مربوط مراجعه کنم مدتی بعد یکی از بستگانم به نام ساناز با من تماس گرفت و خواست در انجام کارهای اداری همراهم باشد.

شاکی ادامه داد:پس از هماهنگی در نهایت قرار شد نوزدهم دی ماه با ساناز به اداره مخابرات مراجعه کنیم که در طی مسیر و هنگام عبور از عرض خیابان ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت کیف دوشی ام که حاوی 3 دستگاه تلفن همراه و ارز خارجی در مجموع به ارزش 4 میلیارد ریال بود را از دستم قاپیده و به همراه راکب از محل گریختند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه کارآگاهان در تحقیقات میدانی از صحنه سرقت دریافتند که رفتار ساناز که شاکی را همراهی می کرد، غیر طبیعی به نظر می رسد، افزود: کارآگاهان این احتمال را دادند که وی ارتباطی با سارقان دارد.

این مقام ارشد انتظامی توضیح داد: با تجمیع سرنخ های به دست آمده کارآگاهان به دست آوردند، ساناز به همراه نامزدش و 2 نفر از دوستان وی که موتورسوار بودند، سرقت را انجام داده اند که در نهایت مخفیگاه متهمان شناسایی و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

این مقام ارشد پلیسی اضافه کرد: در 3 عملیات مستقل و منسجم هر 4 متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان گوشی های تلفن همراه و مدارک هویتی شاکی، کشف و متهمان که چاره ای جز به اعتراف نداشتند به جرم ارتکابی معترف شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: زوج سارق و همدستان آنان با صدور قرار قانونی برای بررسی های تکمیلی و کشف جزئیات پرونده در اختیار پایگاه یکم این پلیس قراردارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو