* جلال حسینی: کاپیتان پرسپولیس و یکی از باثبات‌ترین و قابل احترام‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال کشور، در تبریز گره‌گشای تیمش شد و اوایل نیمه دوم توانست تک گل بازی را با یک ضربه سر عالی وارد دروازه تراکتور کند. اگرچه پرسپولیس موقعیت‌های گل دیگری هم داشت، اما تمام این فرصت‌ها بعد از گل جلال و فروپاشی تراکتور به‌دست آمد. در نتیجه کار اصلی را بازیکن ۳۹ساله تیم میهمان انجام داد. حسینی احتمالا به احترام مهرداد میناوند و علی انصاریان فقید صورتش را اصلاح نکرده بود و ریش سفید او در تصاویر به جا مانده از بازی جلب توجه می‌کرد. او هنوز هم با همین شرایط یکی از بهترین مدافعان ایران است و حکایت غریبی دارد. این دومین گل فصل جلال به حساب می‌آمد؛ بازیکنی که پیش‌تر دروازه شهرخودرو را هم باز کرده بود.

 

* فرزاد حاتمی: مارکوپولوی فوتبال ایران در ۳۵ سالگی به یکی از موثرترین مهره‌های پیکان تبدیل شده است. او دومین عنصر جذاب تیمی است که غالبا با اوت‌های بلند نادر محمدی شناخته می‌شود. فرزاد حاتمی در جریان تساوی ۲ بر ۲ پیکان برابر ماشین‌سازی یکی از گل‌های تیمش را زد. این سومین گل فصل حاتمی بود و این درحالی است که او چه به‌عنوان بازیکن فیکس و چه ذخیره، کلا در ۱۰ بازی برای خودروسازان حاضر شده است.

* رضا خالقی‌فر: صنعت نفت آبادان در بازی با فولاد تن به تساوی یک بر یک داد و البته با وجود از دست دادن این دو امتیاز خانگی برابر یک رقیب قدرتمند، همچنان در قسمت بالایی جدول و رتبه سوم باقی ماند. تک گل صنعت را در این بازی رضا خالقی‌فر به‌ثمر رساند؛ مهاجم ۳۷ساله بابلی که از قرار معلوم بهترین فصل فوتبالی‌اش را پشت سر می‌گذارد. خالقی‌فر که پیش از این سه گل برای نفت زده بود، در دربی خوزستان چهارمین گل فصلش را به‌ثمر رساند تا ارزش‌هایش را نشان بدهد. جالب است که او و فرزاد حاتمی یک دور حضور در پرسپولیس را هم تجربه کردند که چندان برایشان خوشایند و موفقیت‌آمیز نبود.

* میثم مجیدی: شاید کل بازی سایپا و آلومینیوم اراک چیز خاصی نداشت، اما اتفاقات مهم این بازی در وقت‌های تلف‌شده رخ داد و خستگی را از تن مخاطبان به در برد؛ جایی که ابتدا سایپا در دقیقه ۹۵ به گل رسید و بعد میثم مجیدی در دقیقه ۹۷ روی یک ضربه ایستگاهی، زیباترین گل هفته را به‌ثمر رساند و آن را با تصویر روی زیرپیراهنی‌اش به علی انصاریان تقدیم کرد. مجیدی بازیکن ۳۴ساله آلومینیوم است که در یک دوره دوساله حضور در استقلال تهران را هم تجربه کرد.