بازار پارس خلیج فارس کیش

منبع: آرگا

55

1399/11/19

10:48


شهر کیش جزیره‌ای بین آب‌های نیلگون خلیج فارس، محلی برای جمع شدن گردشگرهای ایرانی و خارجی است که دوست دارند این مروارید خلیج را بیشتر بشناسند. جزیره کیش یکی از بهترین و برترین مکان‌های گردشگری هر سال شناخته می‌شود. این شهر به‌دلیل امکانات و البته ساحل دریایی که دارد همیشه یکی از انتخاب‌های مردم است و در اغلب اوقات هم به دیگر مکان‌ها ترجیح داده می‌شود. این در حالی است که در انتخاب آن عواملی مثل دریا، امکانات، هتل‌های باکیفیت، خدمات عالی، جاذبه‌های گردشگری و البته منطقه آزاد تجاری بودنش تاثیر دارد. این عامل آخر سبب شده تا در این شهر بازارها و مراکز خرید و فروش بسیار زیادی ساخته شود. در ادامه این مطلب ضمن معرفی یکی از بازارهای با سابقه جزیره کیش به بررسی هتل‌ها، مکان‌های دیدنی و امکانات اطراف آن‌‌ می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا آگاهی بیشتری برای خرید تور کیش به‌دست آورید.

بازارچه‌های کیش

سال ۷۶ یا ۷۷ بود که این جزیره به‌عنوان منطقه آزاد تجاری شناخته شد. چنین موقعیتی برای اولین بار در ایران به وجود آمده بود و همین مساله سبب شد تا بیشتر سرمایه‌های تجاری به‌سمت کیش روانه شوند. نتیجه این سرمایه‌گذاری‌ها ساخت هتل، مکان‌های تفریحی و صد البته بازارهای بزرگی شد که در ادامه به بررسی بازار پارس خلیج یکی از قدیمی‌های این عرصه می‌پردازیم.

بازار پارس خلیج

بازار پارس خلیج فارس کیش یکی از مراکز خرید مهم در جزیره محسوب می‌شود که در شمال غرب و در منطقه بومی مسکونی میرمهنا ساخته شده است. این بازار سال ۱۳۷۰ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع ساخته شد که یک طبقه و ۱۵۰ غرفه تجاری دارد. بازار پارس خلیج فارس بلافاصله بعد از اعلام جزیره کیش به‌عنوان یک منطقه آزاد در این جزیره رویایی احداث شده است و در آن می‌توانید هر آنچه که دوست دارید از اجناس و اقلامی همچون پوشاک، عینک، ساعت، لوازم بهداشتی و آرایشی، کیف ‌و‌ کفش، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، اسباب‌بازی گرفته تا موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، خرازی، مواد غذایی، مشاور املاک و خدمات مسافرتی را با قیمت مناسب ببینید.

بازار پارس خلیج فارس کیش

موقعیت مکانی بازار

این بازار بسیار بزرگ و قدیمی در منطقه میرمهنا نزدیک بلوار میرمهنا ساخته شده است. همان‌طورکه گفته شد این منطقه قسمت بومی نشین شهر به‌حساب می‌آید و اغلب سکنه آن اهل کیش بوده‌اند. همین مساله باعث شده تا بیشتر خانه‌ها، جاذبه‌های گردشگری و هتل‌ها در این قسمت بنا شوند و البته بافت قدیمی منطقه را نیز حفظ کنند.

هتل‌های نزدیک به بازار بزرگ پارس خلیج

در شهر کیش هتل‌های زیادی ساخته شده تا مسافران بتوانند به‌راحتی بین آن‌ها یکی را انتخاب و رزرو کنند، اما هتل‌هایی که در این منطقه قرار دارند، اغلب قدیمی هستند. البته این مساله سبب نشود که شما فکر کنید به‌دلیل قدیمی بودن، هتل شرایط بدی هم دارد. این هتل‌ها بیشتر در سال‌های گذشته موردبازسازی قرار گرفته و در بهترین حالت ممکن هستند. هتل‌های این شهرک یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی را دارند. اگر قصد خرید تور کیش را دارید، بهتر است تورهایی را رزرو کنید که محل اسکانشان همین هتل‌ها هستند.

هتل فانوس کیش

بازار پارس خلیج فارس کیش

هتلی دو ستاره با ۴۰ واحد اقامتی که انواع اتاق‌های سه، دو و یک نفره را در خود جای داده است. این هتل دوست‌داشتنی دسترسی خوبی به ساحل خلیج فارس دارد و می‌تواند محل مناسبی برای اسکان ارزان قیمت و با کیفیت شما باشد.

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق را می‌توان جزو آن دسته هتل‌ها دانست که همراه با امکانات درخور، قیمت بسیار کمی هم روی رزرو هر اتاق گذاشته است. این هتل سه ستاره در سه طبقه با ۴۳ واحد اقامتی دو تا چهار نفره ساخته شده که دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری شهر ندارد؛ اما همان‌طورکه گفته شد، برای آن‌ها قیمت بسیار اندکی درنظر گرفته شده است.

موقعیت هتل از نظر امکانات

اطراف بازار پارس خلیج انواع امکانات و اماکن اداری قرار گرفته‌اند که شما می‌توانید به‌راحتی به آن‌ها سر بزنید. درصورتی‌که علاقه‌مند هستید به این بازار نزدیک باشید، فقط کافی است یکی از هتل‌های نزدیک به آن را برای رزرو تور انتخاب و دکمه رزرو را بزنید. اطراف بازار اداره‌هایی مثل ساختمان اداره راهنمایی و رانندگی و پردیس دانشگاه تهران قرار گرفته است.

علاوه‌براین دو مکان، چند مسجد، رستوران بیرون‌بر، کافی‌شاپ، فست‌فود و… نیز کنار بازار هستند که می‌توانید پس از خرید اجناس برای خوردوخوارک راهی آن‌جا شوید.

تا اینجای مطلب آگاهی خوبی نسبت به شهرکی از جزیره کیش برای خرید تور کیش به‌دست آوردید. بهتر است اگر قصد سفر با تور کیش از ساری یا هر شهر دیگری را دارید، این تور را از سایت علی بابا بخرید که یکی از مرجع‌های مطمئن در فروش تورهای مسافرتی است. در این سایت تور کیش ساری، تور کیش تهران، اصفهان و دیگر شهرهای ایران هستند که می‌توانید استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو