دانلود مجله Golf Monthly – مارس ۲۰۲۱

منبع: دانلود ها

53

1399/11/19

14:42


مجله Golf Monthly – ماهنامه گلف

| شماره مارس ۲۰۲۱ اضافه شد |

دانلود-مجله-Golf-Monthly

مجله Golf Monthly یک ماهنامه جذاب برای علاقه‌مندان به گلف است که توسط TI Media منتشر می‌شود. این مجله سالیانه ۱۳ شماره در برنامه‌ریزی خود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از وضعیت گلف در سرتاسر جهان باخبر شوند. این مجله یک وب سایت محبوب هم دارد که اطلاعات تکمیلی را در این زمینه ارائه می‌کند. سردبیر مجله آقای مایکل هریس نام دارد و مجله یکی از قدیمی‌ترین‌‌های عرصه گلف محسوب می‌شود. اولین سردبیر این مجله آقای هارولد هیلتون بوده است که سابقه دو بار قهرمانی در مسابقات قهرمانی آزاد را در کارنامه دارد.

Golf Monthly شامل نکات، تمرینات و مشاوره‌هایی است که توسط مربیان برتر به شما ارائه خواهد شد. جزئیات تمام تورهای گلف در این مجله داده می‌شود و به بازیکنان کمک می‌کند که عملکرد خوب خودشان را بهتر کنند. این مجله دارای اطلاعات جامه در مورد کیت تیم‌ها نیز بوده و می‌تواند یک کلکسیون عالی محسوب ‌شود. گلف بازانی که به‌صورت مسافرتی عمل می‌کنند، می‌توانند از صفحات ویژه این مجله استفاده کرده و اطلاعات و پیشنهادت ارزشمندی را داشته باشند. درواقع شما اطلاعات را در مورد بازی، محل آن و یافتن بهترین اقامتگاه‌ها می‌توانید داشته باشید.

مارس ۲۰۲۱

در این شماره از مجله قرار است که به سراغ پاول کیسی و لی تروینو برویم. مصاحبه با این گلف بازان می‌تواند بسیار جالب و هیجان انگیز باشد و علاقه‌مندان گلف از آن استقبال خواهند کرد. در ادامه سراغ بهترین و بدترین بازیکنانی خواهیم رفت که با همکاری یکدیگر به مسابقات می‌روند. در ادامه ده مورد از بهترین مسابقات گلف را خواهیم داشت و مقاله‌ای هم در مورد چگونه داور شویم، خواهیم داشت. در نهایت ریچارد راسل بخش نهایی مجله را تشکیل می‌دهد.

دانلود-مجله-Golf-Monthly

info

Golf Monthly is a monthly golfing magazine published by TI Media and based in Farnborough. It publishes 13 issues a year and has a popular website. The magazine’s editor is Michael Harris. It is known for being the world’s oldest golf magazine and its first editor was two-time Open Championship winner Harold Hilton.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود مجله Golf Monthly

شماره مارس ۲۰۲۱ – حجم ۷۰ مگابایت (جدید)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو