دانلود فیلم آموزش Self-Discovery Learning Course

منبع: دانلود ها

63

1399/11/19

16:44


Udemy – Self-Discovery Learning Course

دوره یادگیری خودشناسی

فیلم-آموزش-Self-Discovery-Learning-Course

در فیلم آموزش Self Discovery Learning Course به سراغ یکی از مهم‌ترین مباحثی می‌رویم که در کمتر در مدارس یا دانشگاه‌ها به آن پرداخته می‌شود. خودشناسی به ما کمک می‌کند که در تشخیص راه صحیح زندگی خود موفقیت بهتری داشته باشید. ما در سفر زندگی خود به‌راحتی گم خواهیم شد، مخصوصا وقتی که بزرگ شده و مشکلات بیشتری از سمت جامعه به سمت ما سرازیر شود. حال ما در این دوره یاد خواهیم گرفت که به خودشناسی رسیده و تمرین‌های هفته به هفته را داشته باشیم. این تمرین‌ها کمک خواهند کرد که به‌صورت گام به گام علاقیات خود را کشف کرده و به سمت آن‌ها حرکت کنیم. بیش از ۱۰۰ دانشجو توسط این دوره آزمایش شده‌اند و آموزه‌هایی را خواهیم دید که در سطح جهانی مطرح شده‌اند. ما متوجه شده‌ایم که بیشتر مشکلاتی که برای افراد ایجاد می‌شود، ناشی از اشتباهاتی است که خودشان انجام می‌دهند.

بدین ترتیب در فیلم آموزش Self Discovery Learning Course به این باور خواهیم رسید که برای حل مشکلات خود، باید راه چاره را در خودمان جستجو کرده و ببینیم که باید در چه مسیری در زندگی خود قرار بگیریم. شناخت ناسالم از خود می‌تواند ضررهای زیادی را به عمر زده و نقصان به بار بیاورد. ما در اطراف خودمان، افکار، شخصیت‌ها، رفتارها و موارد گوناگونی را مشاهده می‌کنیم و به راحتی می‌توانیم گمراه شویم. در این بین باید مهارت خود را گسترش داده و بتوانیم به‌طرز چشم‌گیری این تاثیرات را در خود کاهش داده یا صرفا نکات مثبت آن‌ها را دریافت کنیم. شما باید صرفا در مسیر علاقه‌ی خودتان حرکت کرده و اجازه‌ی تحمیل علاقیان دیگران به خود را ندهید. این موضوع به شما کمک می‌کند که زندگی شادتری داشته باشید و تنها در مسیری از زندگی حرکت کنید که خودتان عمیقا به آن باور داشته و دوستش دارید.

محتوای دوره

  • مقدمه
  • افزایش آگاهی
  • تبدیل مشکلات به فرصت‌ها
  • بازگشت به خود حقیقی و پیدا کردن هدف زندگی

فیلم-آموزش-Self-Discovery-Learning-Course

info

In the current educational system, we have rarely been taught how to truly live our own lives. So we’d easily get lost in our life journey, especially when we’re grown up.

In this Self-Discovery 3 months course, I’d like to let you discover yourself step by step through each week’s practice. In the past year, I’ve got over 100 student’s feedbacks globally, and found most of our problems are from self-mistake, we can also call it ‘Unhealthy Cognition’. Because those people around us impact us dramatically, from our thoughts, characters, behaviours to appearances.

Courses

Introduction
Raise-Awareness
Transform Problems
Return to Yourself and Find Your Life Purpose

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود دوره آموزشی


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو