دانلود فیلم آموزش Learn C++ Object Oriented Programming the easy way

منبع: دانلود ها

109

1399/11/19

17:15


فیلم آموزش Learn C++ Object Oriented Programming the easy way

برنامه نویسی شی‌گرا با سی پلاس پلاس به آسان‌ترین روش ممکن

فیلم-آموزش-Learn-C++-Object-Oriented-Programming-the-easy-way

در فیلم آموزش Learn C++ Object Oriented Programming the easy way قرار است که با بسیاری از فنون برنامه نویسی شی‌گرا در زبان محبوب سی پلاس پلاس آشنا شویم. این زبان محبوب برنامه نویسی شی گرا را به بهترین نحو ممکن برای شما فراهم کرده و می‌توانید کدنویسی ساد‌ه‌ای را تجربه کنید. شما با تمرکز کامل روی ساختار برنامه خود، می‌توانید روی موضوع اصلی تمرکز کرده و برنامه نویسی شی گرا را تجربه کنید. شما بدون گمراه شدن می‌توانید از مثال‌های ساده این مدل برنامه نویسی را فرا گرفته و در مسیر خود استفاده کنید. برنامه نویسی شی گرا در بسیاری از برنامه‌های امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل یادگیری آن شما را تا حد زیادی در پروژه‌ها یاری خواهد کرد. این مطالب گردآوری بسیار جامعی از مربیان مختلف داشته است و بنابراین هیچ کم و کسری در یادگیری کلی مطالب نخواهید داشت.

در فیلم آموزش Learn C++ Object Oriented Programming the easy way الگوی برنامه نویسی را یاد خواهید گر و می‌بینید که با برنامه نویسی شی گرا چقدر محدودیت از شما فاصله خواهد گرفت. ابزارهای لازم در این زمینه به شما اموزش داده خواهد شد و کاملا پروژه محور می‌توانید به جلو حرکت کنید. دوره از مثال‌های ساده‌ای هم تشکیل شده است که در ادامه‌ی دوره به شما کمک خواهد کرد. دوره از اصل موضوع خارج نشده و سعی می‌کند که از سی پلاس پلاس راه شما را به سمت دیگر زبان‌های برنامه نویسی نیز سوق دهد. بنابراین سعی کنید که با تمرکز کامل با دوره همراه بوده و با مدرس حرکت کنید. از ویژوال استودیو برای برنامه نویسی کمک گرفته خواهد شد و می‌توانید با نصب آن و آماده سازی سیستم خود، همراه با مربی دوره حرکت کنید.

فیلم-آموزش-Learn-C++-Object-Oriented-Programming-the-easy-way

info

Many C++ instructors will write a lot of code that could be defocusing when explaining C++ OOP. Not me though. I get straight to the point of the subject without misleading you and by using simple examples to get right to the point.

If you would like to learn the latest C++ 20 Object Oriented Programming, then this course is definitely for you. Another reason because, I have put this course together is the simplicity and the constructivist teaching approach that I have towards the C++ Object Oriented Programming paradigm.

Courses

OOP
Object Oriented Programming

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود دوره آموزشی


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو