چیدمان و تزیین میز ناهار خوری عروس با روش های متنوع

چیدمان و تزیین میز ناهار خوری عروس با روش های متنوع


منبع: آرگا

399

1399/11/19

19:04


آرگا مجموعه ای از نمونه تصاویر زیبا و لوکس از تزیین میز ناهار خوری عروس را در قالب این مطلب گنجانده است؛ عروس خانم های حساس و سخت پسند در میان ایده های ارائه شده؛ الگوی مد نظر خود را انتخاب کرده و به کار ببرید. که البته هدف آرگا همین است.

عروس و جهیزیه تفکیک ناپذیر هستند، هر دختر خانمی که در آستانه و یا با هدف ازدواج باشد؛ قطعا تدارکات جهیزیه ضرورت می یابد؛ تهیه و خرید وسایل جهیزیه یک طزف ماجرا است، اما طرف دیگر ماجرا تزیین و چیدمان زیبای آن می باشد که دقت و توجه بالایی را می طلبد؛ در این مطلب ایده های زیبا و جالبی از چیدمان و تزیین میز ناهار خوری عروس را جمع آوری کرده ایم که ارائه می دهیم؛ علاقه مندان برای آَنایی بیشتر همراه ما باشید.

ایده هایی استثنایی تزیین میز ناهار خوری عروس

دیزاین کلمه ای گسترده و پرکاربرد که با حضورش زیبایی و نظم را مهمان هر مکان و نقطه ای می کند؛ تمامی افراد و در تمامی مکان ها علاقه ی زیادی به این هنر احساس می گردد اما اهمیت آن برای عروس خانم ها کمی متفاوت تر و پر رنگ تر است؛ تاکنون قطعا وسایل منزل عروس خانم های زیادی را دیده اید که با استفاده از خلاقیت و سلیقه ای مثال زدنی دکوراسیون یافته و البته تزیین شده اند. این نشانی از همان حضور پر رنگ است؛ تزیین هر یک از لوازم کوچک و بزرگ جهیزیه دارای اهمیت بوده؛ اما برخی به دلیل در چشم و مرکز توجه بودن از اهمیت بیشتری برخوردارند؛ از جمله تزیین ماشین لباسشویی عروس، تزیین یخچال عروس، تزیین جارو دستی، تزیین جارو برقی، تزیین میز غذاخوری و …. حائز اهمیت بوده ولی قطعا دیزاین ماشین لباسشویی نسبت به جارو دستی مهم تر و در جایگاه بالاتری قرار دارد.

انواع نمونه های جالب برای تزیینات میز ناهار خوری عروس

مجموعه ای ایده آل از طراحی و چیدمان میز ناهار خوری عروس

ایده های مجلل دیزاین و زیباسازی میز ناهار خوری عروس

شاید سخن گفتن از اهمیت آشپزخانه کمی تکراری باشد؛ با توجه به در نظر گرفتن ارزش و نقش آشپزخانه و هر یک از وسایل موجود در آن؛ امتیاز اولویت یافتن در دیزاین و تزیین به نوعی مسلم محسوب می گردد؛ همانطور که در اتاق خواب، تخت خواب قسمت مهمی از پازل محسوب می شود؛ در آشپزخانه نیز میز ناهارخوری از ارزش بالایی برخوردار می باشد، چیدمان و نظافت و زیباسازی میزغذاخوری به طور معمول یکی از هنرهای نهادینه شده و روزمره خانم های خانه دار به شمار می رود که آشنایی کاملی با آن دارند، اما وقتی برای مراسم و مهمانی و یا در منزل عروس خانم باشد متمایز شده و رنگ و بوی دیگری به خود می گیرد؛ برای این منظور نیز باید به اصول اولیه چیدمان میزغذاخوری آشنایی داشته باشید و با افزودن چاشنی هنر و خلاقیت بینظیر خود محصولی ایده آل و خارق العاده خلق کنید.

مجموعه ای دوست داشتنی از تزیین میز ناهار خوری عروس

گالری زیبایی از تزیینات میز ناهار خوری عروس

میز غذاخوری:

میز غذاخوری شامل یک میز می باشد که به سلیقه ی صاحب خانه انتخاب می شود، همچنین گرداگرد این میز و صندلی هایی نیز انتخاب شده و چیدمان می یابند؛ این گزینش باید متناسب با میز باشد؛ که آن خود بحث جداگانه ای را می طلبد؛ در گذشته غذاخوردن بر روی میز و صندلی مرسوم نبود؛ و رسم بوده که با حلقه زدن گرد سفره ی پهن شده بر روی زمین غذا را میل می کردند؛ اما امروزه میل کردن غذا بر روی میز و صندلی صورت می گیرد که به دنبال این تغییر هنر دیزاین نیز متفاوت شده است، این تغییر را می توان در لیست و تهیه وسایل جهیزیه عروس نیز مشاهده کرد. میز غذاخوری علاوه بر زیبایی و روی مد بودن، تاثیر زیادی در حفظ سلامتی افراد خانواده ها دارد که باید زمان خرید آن دقت کافی رعایت گردد.

انواع نمونه های خارق العاده و زیبا از تزیینات میز ناهار خوری عروس

ایده هایی رمانتیک و زیبا از تزیین میز ناهار خوری عروس

دیزاین میز ناهار خوری عروس

در ادامه می رسیم به یکی از رسوم سنتی ایرانی که تاکنون ادامه داشته است؛ تزیین میز غذاخوری عروس دارای زیبایی و جذابیت زیادی است که این جذابیت با ایده گرفتن از نمونه های زیبا و شیک می توان به یاد ماندنی تر نمود؛ رعایت دقت و حساسیت لازم در این زمینه الزامی بوده، به طوری که اگر این شرط انجام شود ممکن بر خلاف تمام انتظاراتی که دارید حاصل کار شما بی نظمی و در هم ریختگی گردد. اگر تزیین میز ناهارخوری هدف شما عروس خانم گل است برخی موارد و نکات کاربردی و مهم می باشند:

برای داشتن یک میزناهارخوری تزیین شده شیک و زیبا، نیاز به زیباسازی و چیدمان صحیح و زیبای تک تک وسایل قرار گرفته بر روی میز از جمله سرویس غذاخوری: بشقاب، دیس، نمک پاش و ….، زیر بشقابی، قاشق و چنگال، رومیزی و …. خواهد بود.

مجموعه ای ایده آل از تزیین میز ناهار خوری عروس

ایده هایی زیباو جالب از تزیین میز نهار خوری عروس

اصل سادگی را فراموش نکنید: زیبایی در استفاده از وسایل زیاد و مختلف نیست؛ محبوبیت سادگی را در هر عرصه و هنری می توان مشاهده کرد؛ این جذابیت دوست داشتنی امروزه به نوعی مدرن بودن نیز محسوب می شود؛ پس با حرکت کردن در مسیر سادگی به سمت هدف خود تزیین گام بردارید؛ همچنین ایجاد هارمونی در بین میز و صندلی و وسایل مورد استفاده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

علاوه بر ایجاد هارمونی میان این اجزا، باید به داشتن هارمونی و تناسب میان میز ناهارخوری و دیزاین مکانی که واقع شده است نیز توجه نمایید.

به قوانین چیدمان اصولی میز غذاخوری و ناهارخوری آشنایی داشته باشید و آن را به کار ببرید.

از سرویس های غذاخوری خود در ابعاد؛ اشکال گوناگون استفاده می کنید؛ اما تمام میز را به این کار اختصاص ندهید؛ می توانید به جای آن، اقدام به بهره گیری از ۱ سرویس چای خوری و یا قهوه خوری شیک و زیبا نمایید؛ قرار دادن کیک خوری های دارای پایه با برشی از کیک در کنار این زیباسازی فوق العاده می باشد.

عشق و علاقه یکی از ملاک های اولیه در هر ازدواج و پیوندی است که مانند آهنربای قوی و قدرتمند دو فرد را به سمت یکدیگر کشانده و پس از این جذب نمودن است که موجب می شود زوجین با وجود حس مثبت و عمیقی که به همدیگر دارند؛ در جاده ی سرسبز و خاطره انگیز زندگی دو نفره قدم بگذارند؛ خرید و انتخاب جهیزیه در نقش ماشین این حرکت و شروع زندگی می باشد که نیاز به زینت بخشی دارد؛ همین احساس را دستاویز خود در تزیین و دیزاین میز ناهارخوری عروس نمایید و محیطی عاشقانه و احساسی خلق کنید.

زیباسازی میز ناهار خوری عروس با استفاده از خلاقیت و هنر

تزیین میز غذا خوری عروس

شمع آرایی

بکارگیری شمع و گل علاوه بر سوق دادن شما در این مسیر می تواند زیبایی خاص و شگفت انگیزی را به وجود بیاورد؛ شمع های استوانه ای با ابعاد مختلف را در قسمت های گوناگون میز قرار دهید؛ همچنین می توانید از شمعدان های متفاوت در طرح و اندازه و شکل استفاده کنید. ایده ی استفاده از مرواریدهای رنگارنگ شیک و گوی های رنگارنگ و سفید رنگ با جنس کریستال را به صورت آزادانه و هنری بر روی سطح میز پخش کنید.

تزیینات زیبا و ساده میز ناهار خوری عروس

گل آرایی

گل یکی از شگفتی های خلقت که هر فرد اهل ذوقی را تا سر حد جنون به وجد می آورد؛ این اتفاق گاهی ممکن است حتی با آوردن نام گل های مختلف و یا دیدن تصاویری از آنها اتفاق بیوفتد؛ زیبایی و لطافت حاصل از کاربرد گل و گلدان برای تزیینات میز غذاخوری به مقدار زیادی قابل توجه است؛

اگر برای ایجاد یک محیط فانتزی و احساسی از شمعدان و گلدان بهره می برید، لازم است که هماهنگی میان آنها را رعایت نمایید.

همچنین در هر فصل از گل های همان فصل استفاده کنید.

اگر به منظور دیزاین میز غذاخوری عروس خانم از سرویس غذاخوری استفاده می کنید؛ باید از گل های سفید داخل گلدانی ساده بهره ببرید؛ اما اگر از سرویس چای خوری و یا سرویس قهوه خوری برای این منظور استفاده می کنید, می توانید تعدادی شاخه گل یک رنگ را داخل یک گلدان زیبا و فانتزی قرار دهید.

انواع نمونه های شگفت انگیزتزیین میز ناهار خوری عروس

طرح هایی زیبا و خاطره ساز از تزیین میز ناهار خوری عروس

زیباسازی و دیزاین زیبا و به یاد ماندنی میز ناهار خوری عروس

دیزاین با وسایل تزیینی شیک

وسایل دکوری و تزیینی ابزارهای توانایی برای تزیینات محسوب می شوند, با رعایت شرط اعتدال از این ابزار جهت زیباسازی میز ناهارخوری بهره ببرید, رنگ طلایی را نیز مد نظر خود داشته باشید, طلایی رنگی زیبا و محبوب می باشد که حس شیک بودن را به تزیینات شما می بخشد.

نمونه هایی فوق العاده از تزیین میز ناهار خوری عروس

ایده هایی زیبا و مدرن از دیزاین و طراحی میز ناهار خوری عروس

ایده هایی جالب و جدید از تزیینات میز ناهار خوری عروس

گالری لوکسی از تزیین میز ناهار خوری عروس

دیزاین شیک و جذاب میز غذاخوری عروس با رنگ های شاد و فوق العاده

ایده هایی بینظیر و منحصر به فرد از تزیینات میز ناهار خوری عروس

مجموعه ای لوکس از ایده های تزیین میز ناهار خوری عروس

آلبومی زیبا از تصاویر زیبای تزیین میز ناهار خوری عروس

نمونه هایی ایده آل و خاطره انگیز از تزیین میز غذا خوری عروس

انواع الگوهای متفاوت تزیین میز غذا خوری عروس

تزیینات منحصر به فرد و خاص میز ناهار خوری عروس

به کارگیری رنگ زیبا و تجملی طلایی برای دیزاین میز ناهار خوری

تزیینات شیک و زیبای میز ناهار خوری عروس

زیباسازی و طراحی میز ناهار خوری عروس

تصاویری شیک از تزیینات میز ناهار خوری عروس

مجموعه ای لوکس و لاکچری از تزیین میز ناهار خوری عروس

تزیینات منحصر به فرد و خاطره ساز میز ناهار خوری عروس

مجموعه ای ناب و نفیس برای زیباسازی میز ناهار خوری عروس

مجموعه ای شگفت انگیز از ایده های تزیین تزیین میز ناهار خوری عروس

دیزاین و زیباسازی وسایل پذیرایی و ظروف میز غذاخوری عروس با استفاده از روبان

گالری لوکس و بینظیری از دیزاین و چیدمان میز ناهار خوری عروس

ایده های جذاب از تزیین میز ناهار خوری عروس

مجموعه ای خواستنی از دیزاین و زیباسازی میز ناهار خوری عروس

تزیین میز ناهار خوری با استفاده از میوه های تزیینی فصل

گالری خارق العاده ای از تصاویر برای زیباسازی میز ناهار خوری عروس

در این مطلب شما عزیزان با ایده های زیبا و جذابی از تزیین میز ناهار خوری عروس آشنا شدید, این تصاویر همراه با بیانات ارائه شده مختصر راهنمایی برای دیزاین هرچه زیباتر و ایده آل تر شما عزیزان می باشد؛ امیدواریم مورد توجه واقع شده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو