پخش زنده اختتامیه تئاتر فجر از رادیو فرهنگ

منبع: برترین ها

88

1399/11/20

08:54


سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر دوشنبه ـ ۲۰ بهمن ماه ـ با تقدیر از چهار هنرمند و برگزیدگان این دوره از جشنواره به کار خود پایان می دهد و رادیو فرهنگ این مراسم را به طور زنده پخش می کند.

خبرگزاری ایسنا: سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر دوشنبه ـ ۲۰ بهمن ماه ـ با تقدیر از چهار هنرمند و برگزیدگان این دوره از جشنواره به کار خود پایان می دهد و رادیو فرهنگ این مراسم را به طور زنده پخش می کند.
 

پخش زنده اختتامیه تئاتر فجر از رادیو فرهنگ

 
 در آیین اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر که در قالب برنامه «تماشاخانه فجر» از ساعت ۱۸ پخش می شود، از اختر تاجیک عکاس پیشکسوت تئاتر، بهرام ابراهیمی بازیگر و گوینده تئاتر، سینما و تلویزیون، همایون علی آبادی مدرس، منتقد و پژوهشگر تئاتر و جمشید داورپناه کارگردان باسابقه تئاتر، به پاس سال‌ها تلاش شان برای هنر تئاتر تقدیر می‌شود.
 
سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه از ۱۱ تا ۲۰  بهمن ماه برگزار شد و برنامه «تماشاخانه فجر» با محوریت گفتگو با مسئولان، هنرمندان، بازیگران، کارگردانان و نویسندگان حوزه تئاتر به تهیه کنندگی امیررضا راز و اجرای کارشناسی دانیال معنوی هر شب ساعت ۱۸ از استودیو مستقر در تئاتر شهر تهران به طور مستقیم از رادیو فرهنگ پخش می شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو