بهترین سایت های دانلود و تماشای فیلم و سریال

بهترین سایت های دانلود و تماشای فیلم و سریال


منبع: دلگرم

129

1399/11/20

19:27


بهترین سایت های دانلود و تماشای فیلم و سریال

در زمینه تماشا و دانلود فیلم، وب سایت‌های زیادی در سالهای اخیر شروع به فعالیت کرده اند ولی چطور می‌توانیم بهترین سایت های دانلود و تماشای فیلم با کیفیت بالا و حجم پایین را پیدا کنیم؟ در این مقاله ابتدا به بررسی ویژگی‌های مثبت سایت‌های تماشای فیلم می‌پردازیم و سپس سه سایت برتر دانلود و تماشای فیلم را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

سایت تماشای فیلم خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

دارای دسته بندی مناسب است

پیدا کردن فیلم و سریال دلخواه در یک سایت بدون دسته بندی مناسب کاری سخت و زمان بر است که حتی گاهی باعث می‌شود از خیر دیدن فیلم جدید هم بگذرید. به همین دلیل بهترین وب سایت، وب سایتی است که دارای دسته بندی مناسب در فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، ژانرهای مختلف و فیلم‌های ایرانی یا خارجی باشد.

بروزرسانی در آن به موقع انجام می‌شود

همه افراد عاشق فیلم معتقدند که فیلم‌ها را باید زمانی که داغ است تماشا کنند. به همین دلیل وب سایت‌های تماشای فیلم باید همیشه در حال بروز کردن آرشیو فیلم‌های سینمایی و سریال‌های خود باشند. در مورد فیلم های خارجی این موضوع بیشتر اهمیت دارد زیرا نمی‌توانیم آنها را در سینماهای کشورمان ببینیم. در ضمن وب سایت باید آرشیوی از فیلم های اکران شده سال‌های قبل نیز داشته باشد.

بهترین سایت‌های دانلود و تماشای فیلم و سریال

درست است که با وجود سایت‌های فیلم می‌توانیم به راحتی فیلم و سریال مورد علاقه خود را تماشا کنیم ولی برخی از سایت‌های تماشای فیلم به جای افزودن به لذت تماشای فیلم می‌توانند آن را تبدیل به تجربه‌ای ناخوشایند کنند. بنابراین بهتر است برای تماشای فیلم سراغ سایت‌های خوب در این حوزه برویم.

بهترین سایت های دانلود و تماشای فیلم و سریال

یکی از بهترین سایت‌های اشتراک گذاری ویدئو سایت ویدائو است و در کنار آن می‌توان سایت‌های آپارات، تماشا، نماوا، فیلیمو و ... را نام برد. این سایت‌ها برای افرادی که فیلم دیدن در خانه و به صورت آنلاین را می‌پسندند توصیه می‌شود البته در شرایط کنونی و با توجه به بیماری کرونا راه دیگری نیز وجود ندارد.

چرا سایت‌های اشتراک گذاری ویدئو محبوب هستند؟

در بین تمامی فرمت‌های انتشار محتوا و مطلب، ویدئو مارکتینگ جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارد و توانسته است در این زمینه بسیار موفق عمل کند. خیلی از کسب و کارها برای دیده شدن محصولاتشان به دنبال یک راه حل کاربردی و آسان هستند که باعث شده ساخت و انتشار ویدئو در سطح گسترده‌ای انجام شود و به یکی از محبوب‌ترین روش‌ها در دنیای کسب و کار مبدل گردد.

با وجود همین اهمیت بالای ساخت و انتشار ویدئو، سایت‌های زیادی در سال‌های اخیر با هدف اشتراک گذاری ویدئو شروع به کار کردند و در سایت از محبوب‌ترین فرمت انتشار مطالب یعنی ویدئو استفاده کردند. کاربران در این سایت‌ها می‌توانند ویدئوهای مرتبط به کسب و کارشان را به شکل رایگان آپلود کنند و به تبلیغ و دیده شدن کسب و کارشان کمک کنند. از آن سو دیگر کاربران نیز می‌توانند به تماشای آنلاین فیلم‌ها با کیفیت بالا بپردازند.

در حقیقت می‌توان گفت یکی از عواملی که سبب شده سایت‌های اشتراک گذاری ویدئو بتوانند اعتبار زیادی بدست آورند، این است که اجازه آپلود ویدئوهای تبلیغاتی را به کاربران خود می‌دهند. بنابراین با توجه به این موضوع شما می‌توانید با ساخت یک ویدئوی با کیفیت و مناسب، بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای نسبت به بازاریابی ویدئویی و جذب کاربران اقدام کنید.

در این میان هر زمان که بحث اشتراک گذاری ویدئو و تماشای فیلم مطرح می‌شود بیشتر کاربران فقط یوتیوب و آپارات را در این دسته متصور می‌شوند. در صورتی که سایت‌های زیادی در زمینه اشتراک گذاری ویدئو به صورت رایگان وجود دارند که بسیار با کیفیت بوده و در عین حال رایگان نیز هستند. همچنین رتبه ‌های بالایی در الکسا کسب کرده‌اند و دارای ترافیک بالایی نیز هستند. این عوامل باعث می‌شوند ویدئوی شما به بازدیدکنندگان بیشتری نمایش داده شود و بتوانید در کسب و کارتان موفق‌تر عمل کنید.

در سایت ویدائو هم آنلاین فیلم تماشا کنید هم آهنگ دانلود کنید

همان طور که پیش‌تر اشاره کردیم، سایت‌های زیادی برای دانلود فیلم و آپلود ویدئو وجود دارند که کاربران زیادی از آنها بی اطلاع هستند. یکی از سایت‌های برتر و تأثیرگذار در بین سایت‌های اشتراک گذاری ویدئو سایت ویدائو است که در ان می‌توانید علاوه بر تماشای فیلم به شکل کاملا اختصاصی برای اولین بار در سایت‌های اشتراک گذاری ویدئو، آهنگ هم گوش بدهید و علاوه بر آن می‌توانید آهنگ‌های دلخواه‌تان را دانلود کنید. البته امکان آپلود ویدئو نیز در این سایت وجود دارد.

در این سایت اشتراک گذاری ویدئو می‌توانید ویدئوهایتان را در هر کیفیت و حجمی آپلود و یا دانلود کنید. بنابراین صاحبان کسب و کار نیازی به خرید هاست با هزینه‌های بالا ندارند و می‌توانند ویدئوهای خود را در این سایت آپلود کنند. همچنین ویدائو دارای ویژگی‌های بی نظیری در رابطه با بازاریابی ویدئویی است که باعث شده روز به روز محبوبیت بیشتری در بین کاربران کسب نماید.

ویدائو

در سال 98 توانست عنوان محبوب‌ترین سایت اشتراک گذاری ویدئو را از آن خود کند و در جشنواره وب و موبایل نیز به عنوان بهترین سایت اشتراک گذاری ویدئو از دیدگاه کاربران و از دیدگاه کارشناسان شناخته شد. از ویژگی‌های مثبت این سایت می‌توان به ارائه بخش اختصاصی برای تماشای ویدئو در کنار امکان دانلود آهنگ اشاره کرد. ویدائو همچنین هاستی قوی در کنار شبکه‌ای قدرتمند برای ارائه سرویس دارد. در این سایت می‌توانید به آپلود ویدئو بدون کاهش حجم اینترنت با استفاده از آدرس بپردازید.

بهترین سایت های دانلود و تماشای فیلم و سریال

فیلیمو

این سایت نیز دارای طراحی بسیار ساده در قسمت منو است که کاربر می‌تواند به راحتی با یک نگاه، فیلم یا سریال مورد نظر خود را بیابد. همچنین در فیلیمو، براساس ژانر نیز می‌توان به جست‌وجوی فیلم اقدام کرد و مطابق با سلیقه‌تان می‌توانید جستجو را سفارشی کنید و فیلم مورد علاقه‌تان را براساس ژانر، زبان فیلم، کشور سازنده، جدید یا قدیمی بودن سال ساخت و کیفیت دلخواهتان جستجو نمایید.

در فیلیمو فیلم‌های مخصوص ناشنوایان عزیز ارائه شده است که کاری بسیار ارزنده است. همچنین فیلیمو امکانات ویژه‌ای برای افرادی که اشتراک آن را تهیه کنند در نظر گرفته است. مثلا اینترنت مصرفی برای کاربران دارای اشتراک، زمان تماشای فیلم نیم بها است.

بهترین سایت های دانلود و تماشای فیلم و سریال

نماوا

دسته بندی نماوا نیز در قسمت فیلم و سریال براساس ایرانی و خارجی بودن و ژانرهای مختلف انجام شده است. البته این دسته بندی اگر کامل‌تر بود مخاطب راحت‌تر می‌توانست فیلم دلخواه خود را پیدا کند. نماوا با دوبله کردن برخی از فیلم‌های خارجی و آپلود آن روی سایت، سعی کرده‌است رضایت مخاطبان را جلب نماید.

افرادی که دارای اینترنت ثابت ای دی اس ال شاتل هستند، ترافیک اینترنت مصرفی‌شان رایگان محسوب می‌شود. علاوه بر آن کاربران دارای اینترنت سایر شرکت‌ها مثل رایتل، همراه اول، ایرانسل، شرکت مخابرات، همراه اول، پارس آنلاین، های‌وب، مبین نت، داتک، پیشگامان، صفر و یک و… نیز زمان تماشای فیلم حجم ترافیک مصرفی‌شان نیم‌بها محسوب می‌شود.

بهترین سایت های دانلود و تماشای فیلم و سریال


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو