اینستاگردی: لگ مشکی «لیلا»، تیپ مشکی «مهناز» و توصیه «جادوگر»

اینستاگردی: لگ مشکی «لیلا»، تیپ مشکی «مهناز» و توصیه «جادوگر»


منبع: روزیاتو

165

1399/11/20

20:08


گزارش امروز اینستاگردی مروری دارد بر شماری از پست های سلبریتی های سینما و تلویزیون و دنیای ورزش درباره مسائل مختلف ایران امروز. سوگ مهرداد میناوند و علی انصاریان هم‌چنان بخشی از پست‌های سلبریتی‌ها را به خود اختصاص داده است.

کامنت های بی ریپلای و کم لایک بهنوش بختیاری روی جدیدترین پست های برخی از سلبریتی های سینما از دیگر موضوعاتی است که به نظر می رسد ارتش بهنوشی ها به حاشیه رفته است. عکس‌های جدید ریحانه پارسا و توصیه های جادوگر و تیپ های سلبریتی ها در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از پست های پر لایک در اینستاگرام بهمن است.

سوگ علی انصاریان بازتاب های زیادی در اینستاگرام داشت. آخرین پست اینستاگرام علی انصاریان بیش از ۳ میلیون بازدید گرفت. تیزری بودکه علی انصاریان به دلیل بازی در فیلم رمانتیسم عماد و طوبی گذاشته بود.

آخرین پست های علی انصاریان

پست علی کریمی در سوگ علی انصاریان و مهرداد میناوند را در زیر مشاهده کنید. علی کریمی یکی از ۳ نامزد ریاست فدراسیون فوتبال است که انتخاباتش ۱۵ اسفند در تهران برگزار می شود.

اینستانوشته جادوگر آسیا در سوگ پرسپولیسی ها

پست علی کریمی با کامنت سپهر حیدری مواجه شد که از پرسپولیسی های قدیمی است. آرام جوینده، همسر سپهر حیدری نیز به عنوان مدل در اینستاگرام فعالیت دارد که اخیرا استایل مشکی رنگ زمستانی خود را منتشر کرد.

استایل مشکی رنگ آرام جوینده همسر سپهر حیدری

لیلا بلوکات هنرپیشه سینما و تلویزیون که اخیرا شمار فالوئرهایش از مرز ۲ میلیون دنبال کننده فرا تر رفته است، جدید ترین اینستانوشته خود پس از درگذشت علی انصاریان را به نوشته ای از رومن گاری اختصاص داد.

عکس او در این پست، مانتو آبی رنگ جلو باز است که با بوت چرمی مشکی بلند و لگ مشکی همراه شده است. تیپ زمستانی لیلا بلوکات بیش از ۵۰ هزار لایک و هزاران کامنت گرفت.

اینستاگردی

تیپ زمستانی لیلا بلوکات

بهنوش بختیاری که بزودی او را در سریال پلیسی دادستان مسعود ده نمکی در شبکه ۳ سیما مشاهده خواهیم کرد، اخیرا صحبت مهاجرت از ایران کرده و در پستی، به حسن روحانی پریده و به جمله او که دل مردم پر از نشاط است، انتقاد کرد.

اینستانوشته بهنوش بختیاری در انتقاد از حسن روحانی و وضعیت اقتصادی مردم

سحر قریشی نیز هم بازی بهنوش بختیاری در سریال دادستان است که جدیدترین استایل خود را در نیمه دوم بهمن ۹۹ به صورت زیر به اشتراک گذاشته بود.

تیپ سحر قریشی با مانیکور قرمز رنگ

یکی از استوری های پربیننده چند روز اخیر، گریه و شیون سحر زکریا در سوگ مرحوم علی انصاریان است. اهانت شهره قمر به علی کریمی نیز با واکنش سحر زکریا که از منتقدان سر سخت مهران مدیری است مواجه شده است.

اینستانوشته سحر زکریا در سوگ مهرداد میناوند

نوید محمدزاده که این روزها با نقش «نوری» در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی حضور دارد، در جدید ترین اینستانوشته خود، تصویر استایلش در یکی از سکانس های قورباغه را به اشتراک گذاشت که بیش از نیم میلیون لایک گرفت. او هم به درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان واکنش نشان داده بود.

پستی دیگر از نوید محمد زاده برای نقش نوری در قورباغه

الناز شاکردوست که با دو فیلم تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده و فیلم ابلق به کارگردانی نرگس آبیار در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ۹۹ حضور دارد، اینستانوشته ای در ستایش آیدا پناهنده نوشت.

اینستانوشته الناز شاکردوست برای آیدا پناهنده

تیپ الناز در مراسم کنفرانس خبری فیلم ابلق را نیز در زیر مشاهده می کنید که باز هم با کامنتی بی لایک و ریپلای از بهنوش بختیاری مواجه شد!

الناز شاکردوست در کنفرانس خبری ابلق

کامنت بهنوش بختیاری روی جدید ترین پست اینستاگرامی نیکی کریمی نیز بدون ریپلای نیکی کریمی همراه شده بود. نیکی کریمی به مناسبت تولد مادرش، پرتره ای از وی را به اشتراک گذاشته بود.

کامنت بهنوش بختیاری زیر پست جدید نیکی کریمی

تیپ مشکی مهناز افشار در کنار آرش، خواننده ایرانی که هر دو داوران مسابقه استعدادیابی تلویزیونی پرشیاز گات تلنت ام بی سی پرشیا هستند در فصل جدید این برنامه، از جدید ترین پست های مهناز افشار بود.

تیپ مشکی مهناز با گردن بند و کمربند طلایی که شکست رنگ جذابی روی این تیپ خلق کرده است

استوری های چند هفته اخیرا مهناز افشار را در عکس زیر مشاهده میکنید.

از استوری های اخیر مهناز افشار

ریحانه پارسا نیز که پس از مهاجرت به ترکیه در کنار رفیق جدیدش پویان مختاری قرار گرفته، تصویری از ۲۱ سالگی اش در استانبول به اشتراک گذاشت.

اینستانوشته جدید ریحانه پارسا

عکس زیر در فهرست پر لایک های اینستاگرام ریحانه پارسا قرار گرفته است.

سلفی آینه ای ریحانه پارسا در ۱۷ بهمن ۹۹

پویان مختاری هم تصاویری از استایل جدیدش در هواپیمای شخصی خود به اشتراک گذاشت.

پست بهمن ماهی پویان مختاری

نظرات و دیدگاه های خود را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو