اعتراض خواننده مشهور با باندپیچی کردن صورتش/ عکس

منبع: ایران آرت

98

1399/11/21

10:48


دِ ویکند در مورد ظاهر اخیر خود با باندپیچی سر و صورت توضیح داد و دلیل خود از این حرکت اعتراضی را عنوان کرد.

ایران آرت: ویکند سرانجام در مورد هدف خود از باندپیچی صورت و جراحی های ساختگی توضیح داد: هدفم اعتراض به فرهنگ پوچ هالیوود است!

گاردین نوشت: این خواننده ۳۰ ساله برای اولین بار در آگوست سال ۲۰۲۰ در جوایز MTV VMA با چهره ای خون آلود ظاهر شد و دیده شده که باند و پروتز پوشیده به نظر می رسد که در فیلم خود برای "Save Your Tears" جراحی پلاستیک گسترده ای انجام داده است.

"دِ ویکند" با نام واقعی "ایبل تِسفَی" در زمان انتشار آلبوم جدید خود با عنوان "پس از ساعت ها" از راز چهره باندپیچی و خون آلود خود پرده برداشت.

به گزارش فارس این خواننده کانادایی در خصوص این باندپیچی جنجال برانگیز گفت: سر و صورت باندپیچی شده ام را به هدف بزرگنمایی و کشاندن نگاهها به مساله "فرهنگ پوچ سلبریتی های هالیوودی" و کسانی است که به دلایل بسیار سخیف و سطح پایین، چهره و بدن خود را زیر تیغ جراحی می برند تا مورد تایید قرار بگیرند.

13991120000958_Test_NewPhotoFree

وی افزود: این تمام پیشرفت و تکاپوی سلبریتی هالیوودی است و ما خط داستان کارکترهایی را دنبال می کنیم که به شدت به فرهنگی پوچ و خطرناک گرویده اند و این داستان همچنان ادامه دارد.

وقتی خبرنگار ورایتی از او سوال کرد که آیا وی هنگام تبلیغ آلبوم عمدا تصمیم گرفته چهره خود را غیر جذاب کند، اذعان داشت: من فکر می کنم شما می توانید تصور کنید جذاب بودن برای من مهم نیست اما اینجا روایت و پیام این کار برای من جذاب است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو