چاقی سریع صورت با پودر جوانه گندم (طریقه مصرف جوانه گندم برای پر شدن صورت)

چاقی سریع صورت با پودر جوانه گندم (طریقه مصرف جوانه گندم برای پر شدن صورت)


منبع: مینویسم

171

1399/11/21

11:09


چاقی صورت با پودر جوانه گندم

در بین افراد جامعه کسانی هستند که از صورت های لاغر خود راضی نیستند و دوست دارند صورت های پر و چاقی داشته باشند. برخی افراد با ژل و بوتاکس صورت خود را پر می کنند اما افرادی هم هستند که به دلیل هزینه زیاد و عوارض ژل و بوتاکس، مایل هستند برای چاقی و پر شدن صورت از روش های خانگی استفاده کنند. آیا شما هم صورت لاغری دارید؟ دوست دارید صورت پر و چاقی داشته باشید؟ خوردن برخی مواد غذایی، استفاده از بعضی ماسک ها مانند ماسک گلاب و گلیسیرین برای چاقی صورت شما تاثیر می گذارد. یکی از این ماده ها، پودر جوانه گندم می باشد. در مطالب زیر در مورد چاقی صورت با پودر جوانه گندم صحبت می کنیم.

خواص جوانه گندم برای چاق شدن صورت

جوانه گندم یکی از بهترین، سالم و مغذی ترین مواد غذایی می باشد. جوانه گندم سرشار از ویتامین های مختلف و مواد معدنی می باشد که به شما کمک می کند تا پوست سالم و شاداب داشته باشید. از جوانه گندم در انواع سالاد ها و از پودر جوانه گندم در انواع ماسک ها استفاده می شود. از جمله موادی که در جوانه گندم وجود دارند، می‌توان به ویتامین‌های A، B6، B12، E و C و مواد معدنی مانند منیزیم، پتاسیم، روی، فسفر و… اشاره کرد.

فیبر و پروتئین جوانه گندم باعث پر شدن صورت می شود

  1. ویتامین E موجود در جوانه گندم با رادیکال های آزاد بدن مبارزه می کند و چین و چروک پوست را از بین می برد همچنین رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند.
  2. ویتامین C موجود در جوانه گندم جوش و لکه های صورت را به خوبی از بین می برد و به جوان شدن و سلامت پوست شما کمک می کند.
  3. فیبر و پروتئین های موجود در جوانه گندم باعث حجم گرفتن ماهیچه های زیر پوست می شود که در چاقی و خوش فرم شدن صورت شما تاثیر دارد.

چاقی سریع صورت با پودر جوانه گندم (انواع ماسک ها)

برای چاقی سریع صورت شما می توانید از انواع ماسک های پودر جوانه گندم برای پرشدن و حجم گرفتن صورت و گونه خود استفاده کنید. انواع ماسک چاقی صورت با پودر جوانه گندم در زیر آورده شده است.

ماسک پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

1. چاقی صورت با پودر جوانه گندم و گلاب (ماسک جوانه گندم و گلاب)

گلاب سرشار از مواد آبرسان و جوان کننده پوست است و همچنین عطری دارد که بسیار آرامش بخش می باشد. گلاب چروک های صورت شما از بین می برد و پوست شما را جوان می کند. همچنین گلاب به از بین رفتن جوش و لکه های صورت کمک می کند.

مواد لازم برای تهیه ماسک پودر جوانه گندم و گلاب:

  • 2 قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم
  • 3 قاشق غذاخوری گلاب

طرز تهیه ماسک پودر جوانه گندم و گلاب:

پودر جوانه گندم و گلاب را با هم مخلوط کنید و روی ناحیه ای از صورت که دوست دارید پر و چاق شود بمالید( مثلا گونه ها) و سپس اجازه دهید این ماسک به مدت20 دقیقه روی صورت باقی بماند و بعد صورت خود را بشویید.

‎آیا مالیدن کپسول ویتامین ای برای چاقی صورت تاثیر دارد؟

2. چاقی سریع صورت با پودر جوانه گندم و شیر (ماسک جوانه گندم و شیر)

شیر پروتئین و ویتامین های زیادی دارد که آبرسان می باشد و به شاداب شدن پوست کمک می کند و چروک های صورت را از بین می برد و در چاق شدن فوری صورت تاثیر دارد.

مواد لازم برای تهیه ماسک جوانه گندم و شیر:

  • 2 قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم
  • 4 قاشق غذاخوری شیر

طرز تهیه ماسک جوانه گندم و شیر:

شیر و پودر جوانه گندم را مخلوط کنید و این ماسک را  روی صورت بمالید و 20 دقیقه روی صورت باقی بماند و سپس بشویید.

نکته: به جای شیر می توانید از یک قاشق چای خوری شیر خشک و آب استفاده کنید.

3. چاقی سریع صورت با پودر جوانه گندم و سیب زمینی

یکی از ماده هایی که پوست صورت شما را شاداب و خوش فرم می کند و در پر شدن صورت شما تاثیر دارد، سیب زمینی می باشد. سیب زمینی سرشار از مواد آبرسان و ویتامین هایC، A  B1، B2 و B3 می باشد که پوست صورت شما را جوان و زیبا می کند.

مواد لازم برای تهیه ماسک جوانه گندم و سیب زمینی:

  • 2 قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم
  • نصف یک سیب زمینی متوسط

طرز تهیه ماسک جوانه گندم و سیب زمینی:

ابتدا آب سیب زمینی را بگیرید و با 2 قاشق غذا خوری پودر جوانه گندم مخلوط کنید. سپس این ماسک را روی صورت خود بمالید و اجازه دهید 20 دقیقه روی پوست بماند و بعد صورت خود را بشویید.

خوردن قرص زینک پلاس برای چاقی صورت مفید است؟

4. چاق شدن سریع صورت و گونه با پودر جوانه گندم و زغال اخته

زغال اخته حاوی خواص زیادی برای پوست می باشد و مقدار بسیار زیادی ویتامین C دارد که پوست را شاداب، چاق و پر می کند.

مواد لازم برای تهیه ماسک پودر جوانه گندم و زغال اخته:

  • 1 قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم
  • 4 عدد میوه زغال اخته
  • 5 قاشق غذاخوری آب (یا آب سیب زمینی)

طرز تهیه ماسک پودر جوانه گندم و زغال اخته:

  • ابتدا زغال اخته ها را خشک کنید و آن را پودر کرده سپس با آب و پودر جوانه گندم مخلوط کنید. این مواد را روی گونه های خود بگذارید و اجازه دهید 15 دقیقه روی پوست بماند و بعد صورت خود را بشویید.

مصرف خوراکی پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

سالاد جوانه گندم برای چاقی صورت

  • جوانه گندم را می توانید به همراه سالاد کاهو در وعده شام مصرف کنید. استفاده از جوانه گندم در سالاد کاهو هم طعم سالاد را لذیذ می کند و هم به شاداب شدن پوست صورتتان و پر و چاق شدن صورت کمک می کند و تاثیر فراوانی دارد.
  • پودر جوانه گندم را با 2 قاشق غذاخوری ماست مخلوط کنید و بعد از هر وعده غذایی آن را بخورید.
  • پودر جوانه گندم را به همراه شیر میل کنید. در چاق شدن صورت موثر می باشد.
  • پودر جوانه گندم را به غذاهایی که می خورید اضافه کنید.
  • می توانید پودر جوانه گندم را در غذای در حال پختن بریزید و از آن استفاده کنید.

طرز تهیه پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

حال که از خواص پودر جوانه گندم برای پر شدن صورت باخبر شدید می خواهیم روش تهیه پودر جوانه گندم در خانه را به شما آموزش دهیم. پودر جوانه گندم خریداری شده از مغازه ممکن است طعم تلخی داشته باشد.

گندم تازه پس از شستن در یک ظرف پر از آب ریخته و 24 ساعت به آن زمان بدهید و در این مدت آب آن را چند بار عوض کنید. سپس گندم ها را درون یک پارچه نخی تمیز بریزید و آن را درون یک سبد گذاشته و زیر آن یک کاسه گود قرار دهید تا آب اضافی درون آن بریزد. هر روز چند بار پارچه را زیر شیر آب بگیرید تا گندم ها بوی بد نگیرند.

بعد از 2 الی 3 روز گندم ها جوانه میزنند سپس آن ها را روی یک پارچه نخی پهن کنید و در یک محل تمیز قرار دهید و صبر کنید تا خشک بشن. بعد از خشک شدن اون ها رو آسیاب کنید. پودر جوانه گندم شما اماده است.

حالا میتونید اون ها رو با غذا میل کنید یا ماسک های مفید برای چاقی صورت بسازید که در بالا توضیح داده شد.

درسته که پودر جوانه گندم برای چاقی صورت مفید است اما این تنها فایده آن نیست جوانه گندم در درمان ریزش مو، رفع شوره سر و رفع انواع جوش صورت و ناراحتی پوستی، درمان یبوست، خستگی و بی حالی، کلسترول بالا و دردهای عضلانی و حتی لاغری نیز موثر است.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو