امیدوارم پرونده سردار سلیمانی به سرانجام برسد

منبع: برترین ها

61

1399/11/21

13:12


رئیس قوه قضاییه گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های قضایی ایران و عراق، پرونده ترور سردار سلیمانی و المهندس به سرانجام برسد.

باشگاه خبرنگاران: رئیس قوه قضاییه گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های قضایی ایران و عراق، پرونده ترور سردار سلیمانی و المهندس به سرانجام برسد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در نشست خبری روسای قوه قضاییه ایران و عراق که امروز (سه‌شنبه بیست و یکم بهمن ماه) برگزار شد؛ اظهار کرد: مسئله زندانیان ایرانی در عراق و ایران مورد بحث قرار گرفت و در جلسات بعدی با نخست وزیر و رئیس جمهور عراق این موضوع را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: با وزیر دادگستری ایران و عراق تفاهم نامه هایی به امضا رسید و بین هیات عراقی و سازمان بازرسی ایران تفاهم نامه هایی به امضا رسیده تا همکاری ایران و عراق افزایش یابد.

  • رئیس قوه قضاییه گفت: پیوند بین ایران و عراق ناگسستنی است و شهدای دو ملت این پیوند را عمیق کرده است و هیچ توطئه ای توسط آمریکایی ها نمی‌تواند این پیوند را سست کند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: این پیوند ریشه‌ای است و روز به روز قوی تر می‌شود و مناسبات سیاسی و اقتصادی این پیوند را محکم تر می‌کند.

وی افزود: خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و شهید ابوالمهدی المهندس پیوند میان دو کشور را قوی تر کرده است.

رئیس قوه قضاییه گفت: اقدامات دستگاه قضایی عراق درباره پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی و ابوالمهدی المهندس، شایسته قدردانی است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های قضایی ایران و عراق، این پرونده به سرانجام برسد تا ضمن کیفر مجرمین، نسبت به کسانی که ظلم و ستم به انسان‌ها را در سر می پرورانند نیز بازدارندگی داشته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو