سریال های نوروزی 1400

منبع: زیبامون

175

1399/11/21

16:43


در این بخش از زیبامون با سریال های نوروزی 1400 آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

سریال های نوروزی 1400

دیدن فیلم و سریال یکی از بهترین سرگرمی هایی هست که میشه در روزهای تعطیل و اوقات فراغت داشت و ایام عید نوروز میتونن فرصت مناسبی برای اینکار باشند. اگه شما هم به دیدن فیلم و سریال ایرانی علاقه مند هستید، حتما تمایل دارید که اطلاعاتی رو در رابطه با سریال های نوروزی 1400 کسب کنید و با توجه به موضوع هر سریال و علاقه مندی های خودتون، به تماشای این سریالا بنشینید و  لحظات خوبی رو سپری کنید.

ما در این بخش از زیبامون دات کام، سریال های نوروزی 1400 رو معرفی کردیم و خلاصه ای از داستان و موضوع این سریال ها رو هم در اختیارتون قرار دادیم. با ما همراه باشید و با زمان پخش سریال های نوروزی 1400 آشنا بشید و با یک برنامه ریزی دقیق و مناسب، این سریال های رو تماشا کنید.

 

سریال نون خ، فصل 3 از شبکه 1

تصویر برداری فصل سوم سریال نون خ، از مهر ماه 99 با حفظ پروتکل های بهداشتی شروع شده و همچنان ادامه داره. عوامل این برنامه هر روز توسط تیم پزشکی مورد آزمایش قرار میگیرن و تب و میزان اکسیژن خون آنها بررسی میشه تا از سلامت آنها مطمئن شوند.

سعید آقا خانی، اکبر عبدی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صبا شرافتی، شیدا یوسفی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی از جمله بازیگران سریال نون خ هستند.

 این سریال 16 قسمتی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی تولید شده و در ایام نوروز 1400 پخش خواهد شد. 

 

سریال نون خ

 

سریال پایتخت برای نوروز 1400 از شبکه یک

شبکه یک سیما تصمیم دارد تا قبل از شروع سال 1400، یعنی در روزهای پایانی اسفند ماه 99، خلاصه ای 90 دقیقه ای از سریال پایتخت رو پخش کنه. قسمت شانزدهم و قسمت پایانی سریال پایتخت 6 نیز با حفظ پروکل های بهداشتی در حال فیلمبرداری هستند تا در روزهای پایان سال 99، این قسمت های پایانی هم از شبکه یک سیما پخش شوند. 

طبق صحبتهای سیروس مقدم، کارگردان سریال پایتخت، فصل 7 سریال پایتخت در سال آینده تولید خواهد شد. 

 

سریال پایتخت

 

حتما بخوانید: عکسهای جدید سارا و نیکا فرقانی اصل + بیوگرافی

 

سریال هم بازی از شبکه 2

سریال همبازی یکی از سریال های نوروزی 1400 هست که قراراه از شبکه 2 سیما پخش بشه. این سریال یک ملودرام عاشقانه هست که سعی داره در فضایی شاد و شیرین به روابط جوانان و هویت انها، نگاه ویژه تری داشته باشه.

این سریال به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی تهیه و تولید شده و بازیگرانی همچون کامران تفتی، دیبا زاهدی، خیام وقار، پادینا کیانی، آتیلا پسیانی، حسین مهری، امیر کاظمی، زهره نعیمی، علیرضا استادی، مریم مومن و غیره در ان حضور دارند. نویسندگان سریال همبازی وحید حسن زاده و مریم اسمی خانی هستند

این سریال با دو گروه همزمان در حال تولید هست و برای پخش در ایان نوروز 1400 اماده خواهد شد.

 

سریال هم بازی

 

سریال بوتیمار از شبکه 3

سریال بوتیمار یکی دیگه از سریال های نوروزی 1400 هست که در سواحل خزر فیلمبرداری شده است. این سریال به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف‌زاده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال تصویر برداری هست. سعید جلالی، آرمان صبوری و شهاب عباسی، نویسندگان سریال بوتیمار هستند و با نگاهی طنز به رویدادهای اجتماعی و اقتصادی کشور پرداخته اند.

در خلاصه سریال بوتیمار این طور آماده که: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌ برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی خورد و تشنه می ماند. بوتیمار همیشه نگران فرداست …

از بازیگران سریال بوتیمار میتونیم به علی صبوری، حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، اشکان اشتیاق، سارا مقربی، ندا کوهی، علیرضا درویش، سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سامی غریبی، ساناز سماواتی و دانیال جعفری اشاره کنیم.

 

سریال بوتیمار

 

حتما بخوانید: بیوگرافی و زندگی شخصی مارگو رابی + معرفی فیلم ها و عکس های او

 

سریال هشت آباد از شبکه پنج

سریال هشت آباد رو میتونیم به عنوان سریال تاریخی برای ایام نوروز 1400 معرفی کنیم. چرا که داستان این سریال روایتی از از اسفند 66 تا 14 فروردین 67 هست و حال و هوای جوانان و نوجوانان در آن سالها رو به نمایش درآورده است.

هشت اباد نام یک محله و نام خانوادگی یکی از شخصیت های اصلی این سریال هم هست و تصویر برداری این سریال در محله پنج تن مشهد انجام گرفته است.

سریال هشت آباد به کارگردانی علی مسعودی و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان ساخته شده و بازیگرانی همچون علی مسعودی، جواد خواجوی، یوسف تیموری، داریوش سلیمی، سینا رازقی، حمیدرضا حافظ شجره، ماهان عبدی، محمد اسلامی، رابعه اسکویی، هادی عامل هاشمی و غیره در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

 

سریال هشت آباد

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو