عضو شورای نگهبان: به بیش از ۱۰۰کشور سفر کرده‌ام

منبع: برترین ها

58

1399/11/23

21:15


عضو شورای نگهبان گفت: با اشاره به سفر‌های خارجی خود، گفت: من به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا سفر کرده‌ام و در تجارب مختلف خود متوجه شدم که مردم بسیاری از کشور‌ها با افتخار خریدار اندیشه انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس هستند.

خبرگزاری فارس: عضو شورای نگهبان گفت: با اشاره به سفر‌های خارجی خود، گفت: من به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا سفر کرده‌ام و در تجارب مختلف خود متوجه شدم که مردم بسیاری از کشور‌ها با افتخار خریدار اندیشه انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس هستند.

عضو شورای نگهبان: به بیش از ۱۰۰کشور سفر کرده‌ام

آیت الله علیرضا اعرافی در یادواره ۵۰۰ شهید شهرستان میبد که با حضور مسئولان ارشد استان و جمعی از خانواده شهدا برگزار شد، با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: حضور پرشور و اثرگذار ملت ایران در مراسم گرامیداشت چهل و دومین بهار انقلاب را استمرار حضور در مسیر شهدا است.

وی حضور زیبای ملت ایران در ۲۲ بهمن ماه را نشان دهند بصیرت دینی و سیاسی مردم ایران دانست و افزود: جوانان متعهد ایران اسلامی و استان یزد با حضور سرشار از شعور خود نشان دادند که همچنان در مسیر شهدا بوده و نگهبان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

رئیس حوزه‌های علمیه کشور در ادامه با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی علیه ارزش‌های دینی، گفت: استکبار جهانی از ابتدا تاکنون سعی دارد با تعابیر مختلف از ارزش های اسلامی رویکرد تمدنی اسلام ناب محمدی را تحریف کند.

آیت الله اعرافی با بیان این‌که قرائت جامع و کامل از اسلام ناب محمدی را قرائت امام خمینی ره دانست و بیان کرد: در نگاه جامع و عمیق امام اسلامی دین عبادت و بندگی و دین قدرت و تمدن ساز معرفی شده است.

وی با بیان این‌که امام خمینی ره اسلام ناب محمدی را دارای حکمت دانسته است، تصریح کرد: اسلام معرفی شده توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، همیشه به ارزش های انسانی احترام می گذارد و این ارزش برخواسته از عاشوراست.

رئیس حوزه‌های علمیه کشور در ادامه با بیان این‌که امروز ایران اسلامی با ملاک قرار دادن ارزش های اسلام ناب محمدی به یک ابر قدرت در منطقه تبدیل شده است، تأکید کرد: قدرت امروز انقلاب اسلامی به واسطه صادر کردن تفکر و اندیشه انقلابی و اسلامی است و این به برکت خون شیهدان به دست آمده است.

آیت الله اعرافی با اشاره به سفرهای خارجی خود، گفت: من به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا سفر کرده‌ام و در تجارب مختلف خود متوجه شدم که مردم بسیاری از کشورها با افتخار خریدار اندیشه انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز مردم ایران با سختی های مختلفی دست و پنجه نرم می کنند، خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در بزرگداشت بهار انقلاب نشان داد که با بصیرت و داشتن روحیه جهادی به خوبی می توانیم بر تمام مشکلات و سختی ها پیروز شویم.

رئیس حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به این‌که در آغاز گام دوم انقلاب هستیم، گفت: همه باید با حضور فعالانه در صحنه‌های مختلف مسیر تحقق اهداف گام دوم انقلاب را هموار و با تبعیت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری این مهم را هر چه سریعتر و بهتر محقق سازیم.

وی در پایان سخنان خود وحدت و همبستگی را تنها راه برون رفت از چالش های موجود دانست و خاطرنشان کرد: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و ترویج روحیه جهادی بین مردم و مسؤولان لازمه توسعه همه جانبه است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو