دانلود بازی SoulWorker – February 2021 Update برای کامپیوتر

دانلود بازی SoulWorker – February 2021 Update برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

90

1399/11/23

23:23


بازی SoulWorker تجربه‌ای سرتاسر هیجان و اکشن است که قرار است با مبارزات سرعتی و هیجان انگیز دنبال کنیم. طرفداران انیمه می‌توانند با شخصیت‌های منحصربه‌فرد این سری همراه شده و در نبردهای تکی یا چهارنفره حضور داشته باشند. سبک‌های نبردی بازی دارای تنوع بسیار بالایی است و می‌توانید با ترکیب مهارت هرکدام از نیروهای خود، بهترین تجربه را در این اثر داشته باشید. گرافیکی چشم‌نواز در این بازی وجود دارد که می‌تواند با عمق روح شما بازی کند. شخصیت‌های منحصربه‌فرد بازی در این اثر درگیر شده و داستان را جلو خواهند برد. بازی دارای شش کلاس هیجان انگیز بوده و داستان‌های فوق‌العاده جذابی را برای ما روایت خواهند کرد. سلاح‌های بازی پنجره‌ای رو به روح هرکدام از این شخصیت‌ها را برای ما باز خواهد کرد. شما می‌توانید با در دست گرفتن شمشیر آن‌ها، نبردهای احساسی را تجربه کرده و در برابر حملات دفاع خوبی داشته باشید.

SoulWorker DC20210211 PC-DLHA

دانلود-بازی-SoulWorker

از ویژگی‌های اصلی بازی SoulWorker می‌توانیم به گیم‌پلی اشاره کنیم که روی همکاری استوار شده است و نبردهای اکشن را به ما هدیه خواهد داد. کافی است که سه بازیکن دیگر همراه با خود همراه کرده و به سراغ این نبردها بروید. سبک نبردها نیز منحصربه‌فرد بوده و ترکیبی از شخصیت‌ها را به همراه خواهد داشت. محتوای PvE بازی بسیار بزرگ بوده و بیش از ۱۰۰ سیاه چال به همراه خواهد داشت. شما می‌توانید از صحنه‌های پسا آخرالزمانی استفاده کرده و داستانی گیرا را در بازی تجربه کنید.

بازی دیالوگ‌های بسیار جذابی دارد و طرفداران انیمه درک درستی از هرکدام از آن‌ها خواهند داشت. صحنه‌هایی از بازی پسا آخرالزمانی است و می‌توانید گیرایی داستان را بیسار بیشتر در ان‌ها حس کنید. تنها کاری که شما باید در این بازی انجام دهید، این است که سرعت عمل بالایی داشته باشید و سعی کنید که از هر شخصیت خود در مواقع لزوم استفاده کنید.

info

SoulWorker has the moves to impress with rapid combat, real anime feeling and 6 unique characters. Play solo or as part of a 4-man cooperative group – both styles are well served in PvE. The quick yet intense dungeons are teeming with demons, demanding perfect timing and well-placed skill combinations.

Experience this post-apocalyptic anime world with impressive cel-shaded graphics and get to grips with the depths of the souls of each unique character.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000

Storage: 500 MB available space

Additional Notes: Runs with 35 fps on my test setup with a resolution of 1376×768 and low graphic settings.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) ابتدا کلاینت استیم را از اینجا دانلود و نصب کنید. اجازه دهید تا آپدیت شود. وارد اکانت استیم خود شوید (اگر اکانت ندارید، اکانتی رایگان بسازید).

2) به صفحه رسمی بازی SoulWorker در استیم مراجعه کنید. بر روی گزینه ی Install Game کلیک کنید تا بازی به صورت کاملا رایگان به اکانت شما اضافه شود.

3) دیتای دانلودشده خود از دانلودها را اکسترکت کنید. وارد محیط استیم شوید. در گوشه ی بالا سمت چپ بر روی گزینه ی Steam و سپس Backup and Restore Games کلیک کنید. سپس گزینه ی Restore a Previous Backup را انتخاب کنید.

4) فایل های دانلودشده خود را به استیم آدرس دهید تا آن ها را شناسایی کرده و بازی را نصب کند.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو