دانلود بازی Tree of Savior – February 2021 Update برای کامپیوتر

دانلود بازی Tree of Savior – February 2021 Update برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

106

1399/11/23

23:23


بازی Tree of Savior یک تجربه‌ی MMORPG است که شما در آن سفری را برای جستجوی الهه‌ها تجربه خواهید کرد و می‌توانید شروع کننده‌ی یک هرج و مرج بزرگ باشید. رنگ‌های افسانه‌ای در این بازی گرافیک بسیار زیبایی را تشکیل داده‌اند و می‌توانید در طول گیم‌پلی بازی، تجربه‌ی لذت بخشی را داشته باشید. بازی از سبک هنری مینیمالیستی متمایزی برخوردار است و می‌توانید آزادی انتخاب بالایی هم داشته باشید. باید سبک بازی خود را توسعه داده و در نبردهای بزرگ شرکت داشته باشید. در میدان نبرد باید ایمن عمل کرده و سعی کنید که از شخصیت‌ها و پس زمینه‌های زیبا و جذابی استفاده کنید. هرکدام از این شخصیت‌ها دارای لباس‌ها و اصلاحات متنوعی هستند. کلاس‌های شخصیتی این موارد، تعدد بالایی داشته و در هشت رتبه قرار گرفته‌اند. سازگاری هرکدام از این شخصیت‌ها باهم، سبب می‌شود که بتوانید گزینه‌های بیشتری برای ترکیب نیروهای خود داشته باشید.

Tree of Savior (English Version) DC20210211 PC-DLHA

دانلود-بازی-Tree-of-Savior

در بازی Tree of Savior می‌توانید از کلاس‌های پنهان استفاده کرده و ترکیبیات مختلفی را داشته باشید. انتخاب مسیر در این بازی برعهده شما است و می‌توانید با استفاده از آمارهایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، یک انتخاب صحیح و درست داشته باشید. بیش از ۲۰۰ باس فایت در این اثر وجود دارد و حتی می‌توانید سیاه چال‌های عجیب و غریبی را در بازی مشاهده کنید. حملاتی که شما در این بازی انجام می‌دهید، دارای سرورهای خاصی است و می‌توانید با ارسال یک درخواست، به‌صورت مهمان در آن‌ها حضور داشته و یک بازی جدید را تجربه کنید. بازی‌ها را باید طوری ادامه دهید که بتوانید وضعیت بازیکنان دیگر را نیز مشاهده کرده و از این اطلاعات برای شکست آن‌ها استفاده کنید. زاویه دید شما در بازی طوری است که می‌توانید احاطه کاملی روی شخصیت‌ها داشته باشید. گرافیک و موسیقی بازی قابل قبول است و تا انتهای بازی یک تجربه لذت بخش خواهید داشت.

info

Tree of Savior (“TOS”) is an MMORPG in which you embark on a journey to search for the goddesses in a world in chaos. Fairy-tale like colors accompanied with beautiful graphics will have you savoring every precious moment experienced throughout your gameplay.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000

Storage: 500 MB available space

Additional Notes: Runs with 35 fps on my test setup with a resolution of 1376×768 and low graphic settings.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) ابتدا کلاینت استیم را از اینجا دانلود و نصب کنید. اجازه دهید تا آپدیت شود. وارد اکانت استیم خود شوید (اگر اکانت ندارید، اکانتی رایگان بسازید).

2) به صفحه رسمی بازی Tree of Savior در استیم مراجعه کنید. بر روی گزینه ی Install Game کلیک کنید تا بازی به صورت کاملا رایگان به اکانت شما اضافه شود.

3) دیتای دانلودشده خود از دانلودها را اکسترکت کنید. وارد محیط استیم شوید. در گوشه ی بالا سمت چپ بر روی گزینه ی Steam و سپس Backup and Restore Games کلیک کنید. سپس گزینه ی Restore a Previous Backup را انتخاب کنید.

4) فایل های دانلودشده خود را به استیم آدرس دهید تا آن ها را شناسایی کرده و بازی را نصب کند.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو