دانلود بازی One Shell Straight to Hell برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی One Shell Straight to Hell برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

103

1399/11/23

23:23


بازی One Shell Straight to Hell بار دیگر شخصیت پادر را با یک بازگشت هیجان انگیز روبرو می‌کند. گیم‌پلی این بازی همان حال و هوای قدیمی خودش را دارد و قرار است که یک تجربه راگ لایت هیجان انگیز را داشته باشید. بازی روی المان‌های دفاعی استوار شده است و بازهم جهان با نظمی را می‌بینیم که در طول تجربه‌ی خود، حقایق بیشتری از آن را کشف خواهید کرد. در این بازی رفتارهای انسانی و اهریمی در هم آمیخته است و به‌صورت کنایه آمیزی می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

شما یک فرد معمولی هستید که در جمع، قصد دارید به‌صورت کاملا منطقی عمل کرده و زندگی خود را نجات دهید. فاجعه‌ای صورت گرفته است و همه‌ی افراد از آن تاثیر گرفته‌اند. پادر برای کمک به خانواده هالیول آمده است و قرار است که کنترل نسل‌های مختلف را برعهده بگیرید. پورتالی از جهنم به روی زمین باز شده است و ساکنین عمارت این جهان، در شرایط بدی زندگی می‌کنند. آن‌ها وظایف اساسی خودشان را فراهم کرده‌اند و حال این شما هستید که می‌توانید همه چیز را به روال عادی خود بازگردانید.

One Shell Straight to Hell PC-CODEX

دانلود-بازی-One-Shell-Straight-to-Hell

در بازی One Shell Straight to Hell می‌توانید از دشمنان اهریمی خود استفاده کرده و مهارت‌های دیوانه‌وار خود را برای کسب قدرت آن‌ها به کار ببرید. سلاح‌های برتر به شما داده شده است و می‌توانید انبوهی از شیاطین را در آن شکست دهید. شما انواع مهمات، سلاح‌های مقدس و المان‌های جادویی را در اختیار دارید و می‌توانید از آن‌ها برای قوی‌تر شدن خود استفاده کنید. معجزه‌های ارزشمندی در اختیار شما قرار دارند و می‌توانید از آن‌ها به نحو احسن استفاده کنید. جلساتی در بازی برگزار خواهد شد که باید از ان‌ها برای مهارت یابی و رسیدن به درخت مهارت استفاده کنید. امواجی از دشمنان به سمت شما حمله خواهند کرد و می‌توانید در برابر آن‌ها یک سنگر دفاعی شکل دهید. شما می‌توانید سبک هنری مینیمالیستی را در بازی تجربه کرده و شخصیت‌هایی را نظاره کنید که در اسکیل خودشان بسیار ترسناک جلوه خواهند کرد.

info

World-famous fist of the papal order, renowned presenter at Vatican TV, Exorcist at International Association of Exorcists and the one and only internationally licensed demon-hunting priest, Father Padre Alexander!
Simply known as the Padre to his friends and foes alike, Padre Alexander is a bad-ass demon hunter and a man of the cloth. He is no ordinary priest, being sarcastic towards God, church and most of all human and demonic behaviour. He is not quite sane as an ordinary person but his insights into human life and tragedy can sometimes resonate with everyman.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000

Storage: 500 MB available space

Additional Notes: Runs with 35 fps on my test setup with a resolution of 1376×768 and low graphic settings.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی One Shell Straight to Hell-CODEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو