کار دلی پژمان جمشیدی برای علی انصاریان

منبع: برترین ها

75

1399/11/25

12:41


پژمان جمشیدی با اشاره به اتفاقات اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر گفت: اگر من حرفی زدم و یا کاری را انجام دادم دلی بود.

خبرگزاری ایرنا: پژمان جمشیدی با اشاره به اتفاقات اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر گفت: اگر من حرفی زدم و یا کاری را انجام دادم دلی بود.
 

کار دلی پژمان جمشیدی برای علی انصاریان

 
اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تحت تاثیر زنده‌یاد علی انصاریان، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال و بازیگر سینما و تلویزیون بود.
 
در این مراسم که جمعی از هنرمندان حاضر در این دوره از جشنواره مانند الناز حبیبی، بهرنگ علوی و پژمان جمشیدی، از علی انصاریان سخن گفتند.
 
در پایان این کلیپ‌، از حاضران درخواست شد که بایستند و به افتخار علی انصاریان دست بزنند.
 
رفاقت علی انصاریان و پژمان جمشیدی مربوط به یک سال و ده سال نیست. آنها بیش از ۲۰ سال با هم رفاقت کردند. آنها از تیم ملی جوانان با یکدیگر همبازی بودند و این با هم بودن در پرسپولیس و تیم ملی بزرگسالان ادامه پیدا کرد. این رفاقت پس از پایان فوتبالشان هم ادامه پیدا کرد.
 
پژمان جمشیدی با اشاره به اتفاقات اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: اگر من حرفی زدم و یا کاری را انجام دادم دلی بود.
 
وی افزود: اولین حضور علی انصاریان در جشنواره فجر بود و همان‌طور گه گفتم خیلی دوست داشتم او خودش زنده بود و می‌توانست فیلمش را در جشنواره ببیند.
 
پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: علی انصاریان و مهرداد میناوند دو تن از دوستان صمیمی و عزیز من بودند که دیگر در قید حیات نیستند اما یاد و خاطره این عزیزان همیشه با من خواهد بود.
 
جمشیدی در پایان گفت: دلم برای خاطرات روزهایی که با انصاریان و میناوند بودم تنگ شده است و این روزها آن را در ذهنم مرور می‌کنم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو